Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pompo, en mäkään usko että ois vaikutusta kiinnittymiseen.:)

En tiiä muistaako täältä mua ees kukaan enää kun en ole hetkeen kirjoitellut, oon ollut aivan menettänyt toivoni raskauden suhteen ja siksi kirjoitellut vähemmän. Silti päivittäin käynyt lukemassa teidän kuulumisia. Onnea kaikille plussanneille!:)

Mutta tosiaan, mullekin kävi niin, että kun olin jo aivan toivoni menettänyt, niin tänään sain sitten plussan tikkuun, yhdeksännestä yrityskierrosta. En uskonut että tämmöisestä kierrosta tärppää, oli yövieraita kylässä just oviksen aikaan yms. Tässä kierrossa otin maca-jauheen käyttöön, liekö sillä ollut jotain merkitystä.:) lisäksi join parin kuukauden tauon jälkeen greippimehua oviksen aikaan.
Viimepäivät ollut ihan tärppiolo, vaikka isompia oireita ei ole ollutkaan. Eilen ajattelin testin ostaessa, että huomenna teen plussatestin, olin jotenkin ihan varma, vaikka yleensä aattelen että nega se on kuitenkin. Jospa tämä nyt pysyy kyydissä.:)

Plussatuulia kaikille!
 

Liitteet

  • 20170623_070011-01.jpeg
    20170623_070011-01.jpeg
    883.7 KB · Katsottu: 195
Onnea Toupie!

Itse jätin kaikki geleet yms. pois, keskityn nyt terveelliseen ja paljon hyviä rasvoja sisältävään puhtaaseen ruokavalioon. Yhtään ovis- eikä raskaustestiä oo kaapissa, enkä aio edes niitä tilata. Nyt mennään tjottaillen ja odotetaan vielä kuukausi lääkäriaikaa.

Hyvää juhannusta palstalaisille :smiley-bounce013
 
Täällä loppunut kuukautiset ja eilen käyty apteekkissa hankkimassa inseminaatiota varten pistokset.Huomenna on 5kp alkaa pistäminen ja ens viikolla 30.6 olisi foliultra.
 
Joo ei raskaana ollessa saakaan mennä.Luulin et tässä oli keskustelu kiinnittymisen aikaan laitteisiin menemisistä?en itekään raskaana ollessani ole käynyt.

Niin siis tarkoitin sitä, että en usko myöskään että kiinnittymiseen vaikuttaa, kun raskaana ollessakin se on se istukan repeämisvaara minkä takia ei suositella menemistä. Kukaan ei nyt varmaan ymmärtänyt mun pointtia, oon niin huono kirjottamaan :D
 
Kata, maaliskuun puolelle menee.:) Laskettu aika olis laskurin mukaan joskus 3.-5.3. riippuen siitä minkä laitan kierron pituudeksi kun vaihtelee 25 ja 29 välillä pituus. Tässä kierrossa oli kyllä ovis aikaisin.
 
Täällä kp10 ja eilen yhtäkkiä alkoi tulemaan ruskeaa vuotoa, vaikka kuukautiset loppuivat 17. päivä.. :o Tänään se kuitenkin loppui yhtä nopeesti kun alkoiki. Vieläköhän se keskenmeno vaikuttaa jotenkin..Muutaman ovistikun kerkesin testata ja toinen viiva on just ja just näkyvissä, eli ei ovista oo vielä lähimaillakaan. Tuntuu jotenkin, ettei tässä kierrossa nappaa kuitenkaan.
 
Onnittelut, Toupie!

Tänään tehty one step ja 8 dpo. Eihän se nyt varmaan mitään vielä näytä tässä vaiheessa mutta ei malttanut olla testaamatta. Joku erittäinhaalea viiva , jota yritin saada kuvattua. Näkeekö kukaan?
20170624_101738.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Mä en nää mitään, mutta toisaalta en oo nähny monessa muussakaan, missä muut on nähny.

On: Kp 29/n.29 ja dpo 8. Silloin ke oli se tosi kummallinen olo ja sen jälkeen nippaillut jatkuvasti, joten elättelen toivoa kiinnittymisestä, mutta voi toki olla menkatkin tulossa. Menkat alkanee hetkenä minä hyvänsä, jos on alkaakseen.
 
Muokattu viimeksi:
Mäkään en kyllä taida nähdä mitään :(

Täällä ollut eilen menkkajomoilua ja naama on taas kukkinut päripäivää.. eli josko ne menkat alkais sit ensviikonlopulla.. oispa jo tiistai dpo10 et pääsis testaamaan! vaikka ei siinä varmaan mitään näkyiskään vielä. Tää odottelu on hermoja raastavaa !! Haluun jo sen plussan! Päivät edelleenkin vaan matelee super hitaasti..

Jaffa yk4 kp 24/31-34 dpo 7
 
Mäkään en kyllä taida nähdä mitään :(

Täällä ollut eilen menkkajomoilua ja naama on taas kukkinut päripäivää.. eli josko ne menkat alkais sit ensviikonlopulla.. oispa jo tiistai dpo10 et pääsis testaamaan! vaikka ei siinä varmaan mitään näkyiskään vielä. Tää odottelu on hermoja raastavaa !! Haluun jo sen plussan! Päivät edelleenkin vaan matelee super hitaasti..

Jaffa yk4 kp 24/31-34 dpo 7

Joo sitä on vaikea saada kuvaan kun on niin hailakka.. tosiaan vasta dpo8, jotta vahvaa viiva voi odottaakaan. No huomenna dpo9 ja teen cb early detectionin.. siinä nyt ehkä toivottavasti jotain näkyis jos näkyäkseen. Ainakin paketin kyljessä 79% pos dpo9.
 
Takaisin
Top