Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt uskaltaudun minäkin tänne kirjoittelemaan aikani muiden viestejä lueskeltuani. Meillä toiveissa pikkukakkonen, esikoinen syntyi 4/15. Nyt menossa kpo 18/31 yk.2. Ovulaatio taisi tikuttelemattakin kivuista ja limoista olla pari päivää sitten ja peittoa tuli heiluteltua. Toiveissa siis plussaa heinäkuulle. :)
 
Ehkä jotain hailua, ainakin erottuvampi kuin eilinen, en tiedä näkyykö kuvassa.
Screenshot_2017-06-21-08-58-19.png
 
Kiva, mulla on mun vakkarit raskausoireet. Nukahtamisvaikeutta ja ihan jäätävät, tosi elävät unet (synnytin yöllä keskosen eteiseen ja vuosin niin paljon verta, että taju meni). Lisäksi mun ei tee mieli ruokaa. MUTTA mulla ei vois vielä mitenkään olla tällaisia oireita raskaudesta johtuen kun ovulaatio oli to-su välillä. Eli ehkä tää valoisuus saa noi aikaan. Tai sit oon valeraskaana.

Mulla on alkanu ihan sama juttu nyt. Nää ihan ihme unia ja muistan ne hyvin herätessä :O
 
:D :D olipas jotenkin hassusti kirjotettu! Siis on kaksi lasta. He ovat 3- ja 5-vuotiaita

Ok. Eli ne voi olla raskausoire tai sitten aikaisempien raskauksien kiinnikkeitä :)

Tosin mullakin repäs illalla vas. puolelta ja oon ihan varma, että se oli raskaus oire vaikka niitä on välillä muutenkin ollu :D
 
Mulla on noita repäsykipuja joka kierrossa enkä oo ollu raskaana. Mutta välillä tuntuunkin, et mulla on jotain vikaa tuolla, että voiko ne olla normaalia ilman raskautta.
 
Tervetuloa mukaan Maarina!

Lacrima: en kyllä erota toista viivaa kuvasta , vaikka kuinka yritin zoomailla :( mitkä kp/DPO sulla tänään oli?

Nipsuliini: niinkuin juuri sanoin, ne repäisyt on yleensä kiinnikkeitä , aikaisemmista raskauksista / leikkauksista tai muista syistä. Kun esim. Kääntyy niin kiinnike kiristyy/ menee väärään asentoon. Mutta voi olla myös raskaus oire. Normaalia yleensä :)
 
Mäkin voisin uskaltautua tänne höpöttelemään. Meillä entuudestaan tyttö 9/16 ja toinen ois haaveissa. Lopetin pillerit kolmisen viikkoa sitten ja edelliset menkat ollu melkee kaks kuukautta sitten. Muutaman r-testin tein ja puhdasta negaa. Kroppa vissii sekasin oikein kunnolla. Tulis ne menkat ni vois alkaa kunnolla tätä yritystä käynnistää.
 
Tervetuloa mukaan Maarina!

Lacrima: en kyllä erota toista viivaa kuvasta , vaikka kuinka yritin zoomailla :( mitkä kp/DPO sulla tänään oli?

Nipsuliini: niinkuin juuri sanoin, ne repäisyt on yleensä kiinnikkeitä , aikaisemmista raskauksista / leikkauksista tai muista syistä. Kun esim. Kääntyy niin kiinnike kiristyy/ menee väärään asentoon. Mutta voi olla myös raskaus oire. Normaalia yleensä :)

Mulla vaan ei normaalisti koskaan tunnu semmosia vihlasuja :) nyt tuntuu
 
Pienen hiljaiselon jälkeen..edellinen kierto oli sen yli 80pv ja ovis plussa tuli testiin kp 64-66.. nyt mennään kp. 99/32-35 ei taida nää kierrot kyllä tasottua ollenkaan ikinä ei oo aiemmin ollu näin että ois kaks näin pitkää kiertoo peräkkäin.. :banghead: nyt oli reilu viikko sitten ovis tuntemuksia mutta nyt en oo jaksanu tikutella nii en mee ihan varmaks sanomaa. Perjantaista asti ollu päivittäin pientä nipistelyä väsemmalla puolella ja sunnuntaina tuli ihan järkyttävät tissi kivutkin o_O Ehkä tämä tästä vielä.. jos ens viikolla ei tätiä ilmesty niin sit kyllä varailemaan lääkäriin aikaa ihan varmuuden vuoks.:bored:
 
Pienen hiljaiselon jälkeen..edellinen kierto oli sen yli 80pv ja ovis plussa tuli testiin kp 64-66.. nyt mennään kp. 99/32-35 ei taida nää kierrot kyllä tasottua ollenkaan ikinä ei oo aiemmin ollu näin että ois kaks näin pitkää kiertoo peräkkäin.. :banghead: nyt oli reilu viikko sitten ovis tuntemuksia mutta nyt en oo jaksanu tikutella nii en mee ihan varmaks sanomaa. Perjantaista asti ollu päivittäin pientä nipistelyä väsemmalla puolella ja sunnuntaina tuli ihan järkyttävät tissi kivutkin o_O Ehkä tämä tästä vielä.. jos ens viikolla ei tätiä ilmesty niin sit kyllä varailemaan lääkäriin aikaa ihan varmuuden vuoks.:bored:

Vitsi sä oot sissi!! Mä vingun kohtaloani täällä "vasta" kp49 kohdalla! Onko sulla aiemmin ollut noita pitkiä kiertoja?
 
Jippii, sain ekan kerran keskenmenon jälkeen oviksen tikkuun :) Kp luvusta ei ole tarkkaa tietoa, voisko olla jotain 14-16 paikkeilla. Juhannuksen tietämille kuitenkin sitä alunperin laskeskelin. Hiukan ärsyttää se, kun yleensä meillä on peittojen heiluttelua aika tasaisesti vähintään joka toinen päivä, mutta nyt sitä on ollut viimeksi muistaakseni sunnuntaina... Tänään on siis panostettava hiukan illan kulkuun - korsetit kehiin :)

Onko muita joilla ovis näillä hetkillä?



2630c44e4d10fabdb4a5aa465835db42
 
Vitsi sä oot sissi!! Mä vingun kohtaloani täällä "vasta" kp49 kohdalla! Onko sulla aiemmin ollut noita pitkiä kiertoja?

No en nyt itteeni kyllä iha sissiks sanois :hilarious: rupee usko ja toivo loppumaan tän kohta 2v enemmän ja vähemmän yrittämisen jälkeen :banghead: No ei oo ei siks oonki iha pihalla :woot: aiemmin ollu kierto max 45 pv :shifty: mut yritän lohduttautuu et johtuu vaan tressistä ja erillaisista arjen muutoksista tää kiertojen pitkittyneisyys (terveydellisistä syistä ollu kohta 7kk sairaslomalla ..)
 
Onnea Minni2016!

Sara80, mulla olisi juhannuksena ovis ja oireita odottelen. Toivoisin, että menisi mieluummin sunnuntaille kun perjantaille, kun voi viikonloppuna tallettelut olla tiukassa kun ollaan mökillä mun perheen kanssa.
 
Kp 26 / n. 29, dpo 5. Ihan hirveetä menkkajomoa reisissä asti ja myös sellasta heikotusta ihan ku ois verensokeri tosi alhaalla ja pakko syödä jotain. Ihmettelen, jos menkat ei ala tänään... Mutta ei oo kyllä ennen näin voimakas tämmönen kummallinen olo ollut. Mies kyllä myös valittaa, että on huono olo, että toivottavasti ei oo mikään tauti [emoji15]
 
Tervrtuloa uudet.
Omaa:Tänne kuuluu tälläisiä tiistaina alkoi kuukautiset täällä ennen sitä mustaksi meni maailman pyörryin wc.Sen kautta vuoto alkoi.30.6. On foliultra ja progestroni arvon verikoe.24.6 alkaa pistokset täällä ja tuolloin ultran aikaan sovitaan inseminaatio aikaa
 
Takaisin
Top