Raskaaksi 2017

Haamu? Näkeekö kukaan muu?
Tässä kuussa en saanut ovista tikkuun mutta kierron puolesta välistä söin metformiinia 1x1 josko viimeinkin nyt olis kyytiläinen.
Tänään kp 28/25-27
 

Liitteet

  • 1498452611092.jpg
    1498452611092.jpg
    41.7 KB · Katsottu: 204
  • 1498452661789.jpg
    1498452661789.jpg
    41.8 KB · Katsottu: 212
Tässä testit tältä aamulta. Pc näyttää jotain, nyt kuivuneena vaikea enää nähdä. Näettekö te saman? Cb digi nega, mutta sisältä löytyi 2 aika vahvaa viivaa, toinen vähän vaalempi mutta aivan selkeä. Mitenköhän nuo toimii. Kyseessä ei ole viikkonäytöllinen. Nyt dpo 10. View attachment 57747View attachment 57748

Minusta siinä on 2 viivaa kun oikein katsoo.
 
Hei vaan pienen tauon jälkeen... aloin käyttää vihdoin gelee royaleja tässä (tai siis viime) kierrossa, mutta en saanut clearblue kaksoishormoniovulaatiotestillä pysyvää hymiötä ollenkaan ja menkat alkoi eilen...eli kierrin pituus vain 21pv. En tainnut ovuloida sit ollenkaan... mietinkin nyt että jatkanko noita enää? Tuo oli eka kerta kun en saanut ovulaatiota testiin (jaa syksyllä tais olla frsulla sama), mutta myös eka kerta tuolla testillä.
 
Hei vaan pienen tauon jälkeen... aloin käyttää vihdoin gelee royaleja tässä (tai siis viime) kierrossa, mutta en saanut clearblue kaksoishormoniovulaatiotestillä pysyvää hymiötä ollenkaan ja menkat alkoi eilen...eli kierrin pituus vain 21pv. En tainnut ovuloida sit ollenkaan... mietinkin nyt että jatkanko noita enää? Tuo oli eka kerta kun en saanut ovulaatiota testiin (jaa syksyllä tais olla frsulla sama), mutta myös eka kerta tuolla testillä.

Itse aloitin geleet muutama päivä ekan km:n jälkeen ja eilen sain oviksen kiinni tikkuun, kp22. Itsekin vähän pelkäsin, miten käy kun sotkee kroppaa ihan suhteellisen urakalla, mutta ainakin yllättävän nopeasti itsellä ovis ilmestyi. Itse ehkä tuossa tilanteessa söisin vielä seuraavaan (oletettuun/tikutettuun) ovikseen ja jos seuraavakin kierto heittää häränpyllyä, jättäisin itse geleet pois.
 
Mrs.Smith,Tsemppiä sulle


Oma:Täällä alkanut ne pistokset inseminaatiota varten toka pistos oli eilen.Toivotaan että ei tarvii inseminaatioita tehdä niin paljon kun viimeksi tehtiin.Viimeksi tehtiin viisi toivotaan että yhdellä onnistuu nyt.Perjantaina on foliultra ja siellä sovitaan inseminaatio aika.
 
Kide ja Pompo, en valitettavasti näe kuin yhden viivan vaikka miten tihrustelin :sad001

Mrs.Smith, on kyllä todella erikoinen sun tilanne ! :bored: Eiköhän gynellä olisi tohon joku vastaus, aikaa vaan varaamaan.

Mulla kp 22/25-26, dpo 11, yk1. En oo vielä testannut... Raskausoireita on, lieneeköhän kuviteltuja vaan :angelic: Munasarjat ja kohtu juilii, repii, tuntuu painontunnetta jne. Seksiunia, nännit hieman normaalia herkemmät, naama kukkii kun perunapelto... En testannut vielä aamulla, jos vaikka tänään illalla jos jaksan pidättää tarpeeksi kauan :happy:

Millä sovelluksella puhelimessa saa kuvan muokattua tollaiseksi negatiiviksi?
 
Hohhoh täällä kp 54/30-31 ja aamun testi puhdas nega.
Täytyy kai ruveta lääkärinaikaa varaamaan...

Voiko olla ovuloimaton kierto? Vai ovatko aina säännölliset?
En tiedä mikä tilanne sulla, kun käyn vain välillä kurkkimassa mitä tänne kuumeilijoille kuuluu. :)
 
Stressi voi vaikuttaa, tai moni muu asia voi vaikuttaa kierron pituuksiin. Gynellä käymään niin varmaan määrää terolut kuurin tai vastaavaa..
 
Voiko olla ovuloimaton kierto? Vai ovatko aina säännölliset?
En tiedä mikä tilanne sulla, kun käyn vain välillä kurkkimassa mitä tänne kuumeilijoille kuuluu. :)

No tein kp 11-21 ovistestejä enkä saanu positiivista. Sit noin kp 43 tuli "fiiliksiä" ja tein yhen ovistestin joka oli jääny meikkilaukkuun pyörimään. Se ei ollut ihan niin vahva kuin testiviiva, mutta vahvin mitä olen koskaan saanut. Ajattelen että ovis olikin ehkä vasta silloin?

Ja siksi olen jatkanut (negatiivisten) raskaustestien tekemistä :)

Torstaina gynelle jos ei menkat ala tai tuu pos ennen sitä.
 
Mulla oli vähän vastaava tilanne kun plussasin tästä kakkosesta. Marraskuun lopussa menkat. Sitten olin bongaavinani joulukuussa oviksen, mutta ilmeisesti se estyi rankemman buranakuurin seurauksena. Sitten joskus tammikuun alusta sainkin vahvaakin vahvemman o+ ja myös plussasin tammikuussa.
 
Mulla oli vähän vastaava tilanne kun plussasin tästä kakkosesta. Marraskuun lopussa menkat. Sitten olin bongaavinani joulukuussa oviksen, mutta ilmeisesti se estyi rankemman buranakuurin seurauksena. Sitten joskus tammikuun alusta sainkin vahvaakin vahvemman o+ ja myös plussasin tammikuussa.

Voi kun mullekin kävis noin :) teoriassa se on mahdollista :wink
 
Mrs.Smith, Oi toivon niin, täällä pidetään peukut pystyssä äläkä luovu toivosta! :happy:
 
Pompo, kyllähän siinä jotain näkyy! :p

Itellä huomenna kans dpo10, kannattaiskohan eka tuhlaa sofin testi mikä antaa heti dipattua viivanpaikkaa vai pregcheck? :D
 
Pompo, nyt jopa minä näen tuon viivan!! Hurjasti nyt vaan tarrasukkia pikkuiselle että tarttuu kovin kiinni :)

Täällä on Dpo 4. Hirveä jännitys mitä tämä kierto tuo tullessaan, innolla odotan testauspäiviä, mahdanko tälläkin kertaa tuntea kiinnittymisen selkeästi, mutta samalla se pieni pelko jos käykin huonosti. Kunpa se plussa tulisi ja tällä kertaa pysyisi matkassa, vauva olisi niin toivottu :Heartred kellepä meistä ei olisi..
 
Takaisin
Top