Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei vaan kaikille taas pitkästä aikaa! Kopioin mun viestin tuolta toisesta ketjusta.
En kyllä tiedä onko täällä ketään tuttua enään.
Nyt siis kohta 2kk edellisestä keskenmenosta. Viides km peräkkäin.
Nyt menossa kp12 ja eilen kävin follikkeliultrassa ja siellä oli yksi 16mm kokoinen johtofollikkeli, lääkäri veikkas oviksen tapahtuvan kolmen päivän sisällä. Letrot oli siis nyt tässä kierrossa kp 3-7.
Samalla käynnillä multa ja mieheltä otettiin verikokeet, tutkitaan kromosomit ja multa jotain muutakin.
 
Hei vaan kaikille taas pitkästä aikaa! Kopioin mun viestin tuolta toisesta ketjusta.
En kyllä tiedä onko täällä ketään tuttua enään.
Nyt siis kohta 2kk edellisestä keskenmenosta. Viides km peräkkäin.
Nyt menossa kp12 ja eilen kävin follikkeliultrassa ja siellä oli yksi 16mm kokoinen johtofollikkeli, lääkäri veikkas oviksen tapahtuvan kolmen päivän sisällä. Letrot oli siis nyt tässä kierrossa kp 3-7.
Samalla käynnillä multa ja mieheltä otettiin verikokeet, tutkitaan kromosomit ja multa jotain muutakin.

Teillä ilmeisesti esikoinen toiveissa?
Rankkaa... koittakaa jaksaa!!
 
Hei vaan kaikille taas pitkästä aikaa! Kopioin mun viestin tuolta toisesta ketjusta.
En kyllä tiedä onko täällä ketään tuttua enään.
Nyt siis kohta 2kk edellisestä keskenmenosta. Viides km peräkkäin.
Nyt menossa kp12 ja eilen kävin follikkeliultrassa ja siellä oli yksi 16mm kokoinen johtofollikkeli, lääkäri veikkas oviksen tapahtuvan kolmen päivän sisällä. Letrot oli siis nyt tässä kierrossa kp 3-7.
Samalla käynnillä multa ja mieheltä otettiin verikokeet, tutkitaan kromosomit ja multa jotain muutakin.

Pikaista pysyvää plussaa teille! :)
 
Jaffa kiitos kysymästä :)

Mulla oli tiistaina ultra niiden tosi niukkojen menkkojen takia. Ja lääkäri sanoi että clomien kanssa mulla toimii hormoonit niin kuin pitää eli proge on hyvä ja munasolut kasvaa ja irtoaa ! Ei ottanut kamalasti kuuleviin korviin kemiallisia raskauksia ja kuulemma limakalvo on hyvä ( tässä kuussa en syönyt clomeja kun tuli kielto lääkäriltä ) saatiin lähete yliopistolliseen sairaalaan jatko tutkimuksiin ja siellä sitten tekevät meille hoitosuunnitelman ja edetään sen mukaan. Eli asiat menee taas next levelille :) eilen oli kp14 ja vahva O+ pärähti testiin. Tallettelut kp11 kp13 ja tänään kp15 kun eilinen meni riitelyn takia mönkään, nyt olis todella hyvät mahkut onnistua kun ei ole lääkkeitä ohentamassa edes limistä. Mutta en tiedä jäikö tai jääkö nyt kiinni tuosta kun kp14 ei talleteltu. :(
 
Jaffa, kiitos kysymästä <3

Täällä kp19/28-31
En tikuttanut ovista kun aattelin että vähentäis stressiä.. O.o .. varattiin miehen kanssa kahdenkeskinen 24h kylpyläloma ja ainut käypänen ajankohta oli just kun menkat pitäs alkaa.. Joten jouduin soittaa tk reseptin primoluteja, jotta vähän lykkäis menkkoja. Ei olla vietetty esikoisen syntymän jälkeen , reiluun vuoteen kahden keskistä (eikä edes omaa) aikaa juuri ollenkaan. Kahdesti oltu pari tuntia kaupassa ilman esikoista :P .... joten reissu tulee kyllä tarpeeseen. <3 Enkä halua sillon menkkoja, vaan nauttia miehestä ;) <3 :D Tyrkkäs kuitenkin sitten tuplastressin kun en tiiä millon ovis on ollu.. joten en tiiä millon menkkojen pitäs tarkalleenottaen alkaa.. ja en saa alottaa syömään primoja vahingossakaan jos olis tärpännyt... ja ne pitäs alottaa mahdollisesti ens viikon to, eli dpo7-10 :S ..limojen ja tuntemusten perusteella ovis oli siis nyt kp16-19 eli ma-ke välisenä aikana. Tallettelut kp14, kp16, kp19.. Saa nähä riittikö tärppiin.. vai alkaako menkat ja miten käy. Se siitä stressin välttelystä :D Pitää ehkä varuiks tehdä testi ennen kun alotan ne primot. Vaikka mikään tuskin niin aikasin varmaa näyttää.

Lääkäri varotteli että raskautuminen voi lääkkeiden takia vaikeutua ja siirtyä.. kun ei munasolu kypsy ja irtoo sit normaalisti.. mutta eipä tuo nyt tässä yk13 enää hirveesti paina, vaikka kuukaudella-parilla vielä siirtys :D niin normi juttu jo, että menkat alkaa joka kk :D Joten nautitaan nyt. <3

Muutoin ollaan vaan nautittu elämästä ja kesästä :) <3
 
Voikun te Lume ja Unicorn jo saisitte plussan <3 ja tietty kaikki muutkin :) jos saatais nyt kunnon plussa aalto! :D

Miten nää päivät voikin näin madella.. täällä meillä vielä sataa ihan kokoajan joten ei voi oikeen keksiä mitään tekemistäkään ulkona esikoisen kanssa.. Äsken olin tuntevinani pientä nippailua keskellä alamahaa :D kiinnittymistoiveajattelua.. kauheeta kun kokoajan taas kuulostelee kehoaan :D yritän kokoajan ajatella että tuskin tärppää siitä yhdestä ja ainoasta pupuilu kerrasta, että ei tulis niin kova pettymys kun taas menkat alkaa :D

Jaffa yk4 kp22/31-34 dpo5
 
Mitä mieltä ootte.
Kaikkea tässä miettii niin tuli mieleen, että voiko huvipuistolaitteiden heilutus yms. vaikuttaa kiinnittymiseen? Nyt dpo6 ja huomenna dpo7 ja meno lintsille.
Toisaalta tuntuu ihan tyhmältä ajatella tälläsiä mutta niin kovasti pikkusta toivoo ettei ainakaan halua vähentää mahdollisuuksia.
 
Mitä mieltä ootte.
Kaikkea tässä miettii niin tuli mieleen, että voiko huvipuistolaitteiden heilutus yms. vaikuttaa kiinnittymiseen? Nyt dpo6 ja huomenna dpo7 ja meno lintsille.
Toisaalta tuntuu ihan tyhmältä ajatella tälläsiä mutta niin kovasti pikkusta toivoo ettei ainakaan halua vähentää mahdollisuuksia.

Ite oon kans miettiny tota! Niitä laitteitahan ei vissiin suositella raskaana oleville, mutta en tiedä voiko se vielä noin aikasin vaikuttaa. Toki just kiinnittymiseen. Mut sit taas toisaalta Serena Williams sai tietää olevansa raskaana päivää ennen tennisturnaustaan ja siinäkin äkkiliikkeissä pieni pysy matkassa :)

Mut juu, mä toisaalta aina ovulaation jälkeen elän kuin oisin raskaana ettei tarvi miettiä johtuuko omista valinnoista lapsettomuus et varmaan välttelisin pahimmat laitteet.
 
Pompo, rento fiilis jos siinä menossa pysyy, niin luulen ettei muuta hätää ole. Niinhän ne sanoo, että kannattaa olla toimelias, että kohdussa on hyvä verenkierto.
 
En usko että vaikuttaa kun kohtu kuitenkin niin hyvin jemmassa häpyluun alla. Kun melkein ennen 10rv ei paljoo tunnukkaan kohtu sieltä.
 
Joo ei raskaana ollessa saakaan mennä.Luulin et tässä oli keskustelu kiinnittymisen aikaan laitteisiin menemisistä?en itekään raskaana ollessani ole käynyt.
 
Joo ei raskaana ollessa saakaan mennä.Luulin et tässä oli keskustelu kiinnittymisen aikaan laitteisiin menemisistä?en itekään raskaana ollessani ole käynyt.
Juu nimenomaan puhuin kiinnittymisestä :)
Kiitos vastauksista vähän rauhoitti mieltä :)
 
Takaisin
Top