Raskaaksi 2017

Pompo en nää valitettavasti mitään :/ mutta pitäisi kyllä sit cb earlyassa näkyä :) mä sain dpo8 tosi vahvan viivan sillä mikä siis jäi sitten kemialliseksi :/
 
Kp1... :sad001 Olin ihan varma, että nyt tärppäis, kun sain tikutettua oviksen, ajotukset osui jne, mutta ei. Kierto kyllä oli kellontarkasti sen 29 päivää, mitä ollut viime aikoina. Ja nyt, kun tiedän, että ovis oli vasta kp 20, niin tiedän, että luteaali oli vaan 8 päivää :/ (jos ovis tapahtui)
 
Voi harmi Mel :sad001 on ollu kyllä lyhyt luteaalivaihe :s

Pompo , ei oo vielä toivo menetetty! Dpo9 on vielä aikaisin ja toivoo on niin kauan kun täti on poissa :p

Itekin aattelin testata dpo10 vaikka oon ihan varma että se vielä näyttää negaa :'D

Jaffa yk4 kp25/31-33 dpo8
 
Minnille ja Toupielle onnittelut plussasta! :)

Ja Karzille tervetuloa!

En ole moneen päivään ehtinyt kirjottelemaan.

Täällä DPO 11 ja 27/30. Äsken testasin negan, ei mitään epäselvyyttä. Lämmöt laski jo DPO 8 ja ajattelin että se siitä kierrosta, mutta jostain syystä lämmöt nousi tänään aamulla takaisin. Riippuen huomen aamun lämmöstä testaanko, mut luultavasti en ennen ke/to :)
 
Pompo: en kans usko, et ois menetetty. Mä en kyl oo testannut vielä DPO 9. Viime raskaudessa sain DPO 10 haamujen haamun ja DPO 11 sain sit jo hiukan näkyvämmän.


Yritin vielä tiirailla tota omaa testiä, mut ei siinä kyllä ollu mitään :D Mä en oo ikinä saanu viivanpaikkoja, jos en oo ollu raskaana ni testit ollu ihan valkosia....
 
Tunnustelin kohdunnapukkaa, oli pehmeä ja vissiin vähän auki. Taitaa menkat alkaa lähipäivinä, nyt kai menossa kp26.
 
Ite en mittaile lämpöjä muuten mut nyt huvikseni mittasin ennen plussa testiä ja lämpö oli 37.5 nii arvasin jo että oon raskaana koska normaalisti jos on tollanen lämpö niin olen ihan naatti. Viime raskaudesskin lämmöt nousi pysyvästi korkeelle.
 
Jos sitä malttais odottaa yli huomiseen ennenkun testaa seuraavan kerran, sit ois dpo11. Siksi meinasin jo toivon menettää, kun paljon lukenut foorumeilta, että joillain näkyy jo jotain dpo7-9.
Itse en hirveästi tutkiskele oireita, mutta nyt olen laittanut merkille että mua paleltaa koko ajan, lämmöt 37,2. Väsyttää ja hirveä makean himo samoin rintoja särkee ja nipistelee.
Mä niin toivon että nega kääntyisi vielä plussaksi. Menkkajomotusta sekä vatsan, että selän puolella jo kolmatta päivää.
 
ON: Yöllä ja nyt päivällä tullut repäisykipuja, mut en usko et ne merkkaa mitään koska edellisissäkin kierroissa tullut. Koitin eilen juoda siiderin pois kaapista mutta maistu tosipahalta, tiiä sitten oliko muutenvaan pahaa vaai mikä..

Täällä kans kohdunnipukka aika alhaalla ja pehmee eli eiköhän ne menkat ensviikolla ala.

Jaffa yk4 kp25/31-33 dpo8
 
20170625_165423.jpg
20170625_161447.jpg
2017-06-25 16.23.43.jpg
Näkeekö kukaan haamujen esiäitiä. Aamulta kuivahtanut testi. En elättele vielä mitään tän perusteella. Kunhan kyselen onko omat viivalasit vahvistuneet vai näkyykö siinä inahdus jotaino_O
 
Muokattu viimeksi:
Dpo 7 menee viä aika lailla kiinnitymisen kanssa kun eiks se kiinittyminen kuitenkin oo suunnilleen 6-10. Et jos saa haamua tai viivoja sillon nii ovulaatio ehkä ollu aikasemmin. Tai on kiinnittymis yritys.
 
Mä en nää valitettavasti yhtään mitään. Korkeintaan joku viivanpaikka saattaa näkyä kun oikein tuijottaa.
 
Tässä testit tältä aamulta. Pc näyttää jotain, nyt kuivuneena vaikea enää nähdä. Näettekö te saman? Cb digi nega, mutta sisältä löytyi 2 aika vahvaa viivaa, toinen vähän vaalempi mutta aivan selkeä. Mitenköhän nuo toimii. Kyseessä ei ole viikkonäytöllinen. Nyt dpo 10.
20170626_064108.jpg
2017-06-26 07.30.27.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top