Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on tänään kp 16/25-26, dpo 5. Ajattelin venyttää testaamista ensi viikon maanantaille, kun ollaan loppuviikko mökkeilemässä. Silloin olisi dpo 11. :cat:

Anoppi varmaan kantaa jääkaappiin saunasiiderit juhannuksena ja lienee ihmetys suuri, jos en yhtäkään juo koko viikonlopun aikana... On tää hankalaa yrittää piilotella yritystä o_O Mutta perjantaina olisi vasta 3+0 jos olisi tärppi käynyt, niin ei kyllä testissä vielä näkyisi... Ehkä mä uskallan muutaman juoda?

Uskallat :) ja ihan hyvillä mielin
 
Taitaa olla kyllä niin, etten rupee turhaan hössöttämään ja elämään "raskaanaolevasti" ennenkun ne viivat tikkuun joskus mahdollisesti piirtyisi :shy: Kiitos tytöt :cat:
 
Nessi juu, aina sillointällöin testaillut ja negoja saanut. Tottakai aivot kääntää sen niin päin että mitä jos nyt ei sitten onnistukaan kun "ehkäiseminen" on ollut niin helppoa o_O yksi kaveri tosin kertoi että heillä vuosikaudet keskeytetty käytössä ja silti kolme mukeloa tullut suht helposti kun on annettu lupa siihen. Tiedä sitten omalla kohdalla kun ensimmäistä kertaa näissä hommissa :wtf:

Niin, tai sitten se on vaan onnistunut hyvin kun ootte ollu huolellisia :)
 
Lacrimalle tsempit uuteen testaukseen ! Saatko kuvaa laitettua tänne?

Minnille rohkeutta testaamiseen :)

Rianne: mennään melkeen samoissa, mulla DPO 6 tänään, mahtaisiko malttaa sinne maanantaille :D Tosin m melkeen tiiän jo ylihuomenna mitä tapahtuu, jos lämmöt lähtee laskuun. Mun lämmöt nousee DPO 7 asti ja siitä hiljalleen laskee, jos hedelmöitystä ei oo tapahtunut :D
 
No nyt kävi ekan kerran pitkään aikaan jotain outoa: nousin vähän hassusti ylös niin alavatsaa vihlaisi sivulta aika napakasti. Kävi aamupäivällä myös en silloin kiinnittänyt siihen huomiota :D katsotaan miten käy
 
Mrs.Smith. kyllä olisi jo teidän vuoro saada pikkuinen! Toivottavasti plussa sieltä tulee. :)

No kiitos Diku, mutta kyllä minusta "jonossa" on edellä vielä monta muuta joille antaisin lapsen ennen meitä :)
mutta onneksi (ja epäonneksi) tähän ei voi vaikuttaa. Ja onneksi ei ole "jonoa" :D voidaan saada kaikki raskaus alkuun vaikka samaan aikaan! <3
 
Rianne: mennään melkeen samoissa, mulla DPO 6 tänään, mahtaisiko malttaa sinne maanantaille :D Tosin m melkeen tiiän jo ylihuomenna mitä tapahtuu, jos lämmöt lähtee laskuun. Mun lämmöt nousee DPO 7 asti ja siitä hiljalleen laskee, jos hedelmöitystä ei oo tapahtunut :D

Oioi, jännää ! Olispa ihanaa plussata yhtäaikaa ! Vitsi, harmi kun en oo ikinä mittaillut lämpöjä niin en voi mistään etukäteen aavistella :happy: Täytyy luottaa täysin vaan tikkuihin, oireisiinkaan ei uskalla vielä luottaa kun on mukamas niin kauan edellisestä raskaudesta ja haaveileva mieli tuntuu kehittelevän kaikenlaisia oireita tyhjästä jo nyt:p

Maanantaina mulla olis 3+3 ja sen verran selkeän haamun saanut aiemmissa raskauksissa jo 3+4 että varmasti päivä aiemmin näkyis jo jos on näkyäkseen...
 
No niin ois :) Mä tosin en varmaan jaksa odottaa maanantaihin :p jos lämmöt on ylihuomenna vielä samaa kun tänään/ huomenna ajattelin testata jo silloin herkällä rfsu:n testillä, joka lupaa näyttää jo 6 päivää ennen oletettuja menkkoja :D Koska semmoset (3kpl) tarttui äsken mukaan kaupassa :D
 
Liityin tänne noin kuukausi sitten, mutta en ole kirjoittanut niin paljon, koska eka yrityskierto oli luultavasti ovuloimaton (20 päivää, ei ovislimoja) ja epäilin myös että tätä edellinen kierto oli ovuloimaton (samasta syystä). Sitten tässä kierrossa (yk 2) käytin ovulaatiotikkuja, mutta niissä oli todella haalea viiva koko ajan, joten oli tosi varma siitä, etten ovuloinut ja tästä masentuneena en sitten ole kirjoitellut tänne. Ovislimoja oli vain tunnin ajan, mutta ei yhtään nipistelyjä ja tikut olivat siis näyttänyt negaa ennen tätä ja näytti myös tämän jälkeen. Olin aivan varma etten ovuloinut ja menin jo gynelle, joka määräsi clomifeneja kiertoa pitkittämään ja ovulaatiota edistämään. Nämä olisin ottanut käyttöön ensi kierrossa. Kiinnittymiskipuja tai vuotoa ei ollut missään vaiheessa (esikoisen aikana tunsin selkeästi kiinnittymisen ja tuli vähän vuotoa). Koska olin menossa viettämään synttäreitä perjantaina tein raskaustestin, joka selkeä nega. Eilen menkat olivat päivää myöhässä ja tein taas testin (sen lyhyen ovislimahetken mukaan dpo 14) ja tuli haamu testiajan jälkeen, noin 15 min testauksesta. Tänään tein taas testin ja haamu taas, tällä kertaa testiajan sisällä. Joten pakko kai tässä on uskoa, että kaikesta huolimatta olen raskaana. Ovulaatio on tapahtunut, negoista testeistä huolimatta. Ajattelin vain kertoa tämän, esimerkkinä siitä, että voi käydä näin ilman mitään oireita ja merkkejä. :) (Nyt vasta pari tuntia sitten on tullut lievää pahoinvointia.)
 
Mrs. Smith -toivottavasti sulla on raskausoire! Mulla ollut tota nyt kansa parissa viime kierrossa, mutta ei oo tarkottanu mitään :( Joku täällä kommentoikin jostain kiinnikkeistä aiempiin raskauksiin liittyen. Mutta toki toivotaan, että sulla tarkottais jotain!

On: Kp 25/n.29 (viime kierto vaan 26pvä). Dpo 4. Tänään aavistus menkkanippailua, toivottavasti ei enteile lyhyttä kiertoa taas, koska se tarkottais, että luteaalivaiheessa vikaa. Testailen ens viikolla, jos menkat ei oo alkanu. Toivottavasti ei nyt juhannuksena mökillä alkaiskaan, kun ois saunomista yms ystävien kanssa.
 
Huutelen odottajien puolelta (ja koska jännään edelleen tätä ketjua ja toivon kaikille plussaa). Mrs Smith mulla oli ennen yllätysplussaa just noita repäisykipuja ja ne on jatkunut nyt plussan jälkeen. Negakierroissa ei ollut. Toivotaan et sulla enteilee hyvää [emoji173]️
 
Huutelen odottajien puolelta (ja koska jännään edelleen tätä ketjua ja toivon kaikille plussaa). Mrs Smith mulla oli ennen yllätysplussaa just noita repäisykipuja ja ne on jatkunut nyt plussan jälkeen. Negakierroissa ei ollut. Toivotaan et sulla enteilee hyvää [emoji173]️

Jännittävää!
Nyt luonnollisesti alan tuntemaan kaikenlaisia oireita! :D :D Täytyypä testata juhannuksen jälkeen jos menkat ei oo alkanu. :)
 
Kiitos Nessi, en usko et sitä hailuraa olis kuvassa näkyny.

Ostin kuitenkin jo tänään PreckCheck-paketin jos testailis huomenna aamulla.. :wacky:
 
Mut hyi olkoon mitä närästyksiä mulla on ollu melkeen joka ilta viimesen viikon ajan. Meinaa laatta lentää ku niin inhottavasti tuntuu kurkussa :yuck:
 
Kiva, mulla on mun vakkarit raskausoireet. Nukahtamisvaikeutta ja ihan jäätävät, tosi elävät unet (synnytin yöllä keskosen eteiseen ja vuosin niin paljon verta, että taju meni). Lisäksi mun ei tee mieli ruokaa. MUTTA mulla ei vois vielä mitenkään olla tällaisia oireita raskaudesta johtuen kun ovulaatio oli to-su välillä. Eli ehkä tää valoisuus saa noi aikaan. Tai sit oon valeraskaana.
 
Takaisin
Top