Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi ihana vertaistuki :D <3 täällä aamukuvotusta ja sellainen outo mielellinen "herkkyys". Muutama viikko takaperin tuli alkoholin hajustakin etova olo... testasin siis negan OneStepillä vajaa viikko ennen menkkoja jotka nekin olivat ihmeen niukat ja lyhyet normaaliin verrattuna. Ja pieni mahdollisuus tulee siis siitä että seksiä oli alle viikko ennen ovulaatiota.

Meillä tilanne siis sellainen että 08/15 jätin pillerit pois ja kun kierto tuli niin selkeäksi niin ollaan käytetty ns. varmoja päiviä sekä keskeytettyä. Alkuvuodesta kävi hupsis kun ei keskeytetty ajoissa, ei sitten tarttunut kiinni mutta huomattiinkin että meidän perheeseen olisi kolmas jäsen erittäin tervetullut <3

Teillä on vissiin tuo keskeytetty/ varmat päivät toiminu hyvin, jos ootte 2 vuotta menny sillä?

Me koitettiin tota nyt tää kierto, kun Terkka suositteli odottamaan yhet menkat ennen yrityksen aloitusta keskenmeno riskin vuoksi , mutta ei se oikeen toiminut :p
 
Tervetuloa uusille minunkin puolesta.
Mr.Smith,tsemppiä piinaamiseen kun sulla sitä on runsaasti.
Omaa:Nyt menossa 14dpo viimeistään torstaina pitäisi alkaa kuukautiset kovaa piinaamista täällä siis.
 
Kauheaa itse napilua tulee täältä.Nyt menossa 14dpo tänään oli jomotusta ja pistelyä vatsassa.Näinä dpo päivinä pitkin dpo päiviä ollut pistelyä vatsassa,ripuliointia ja pahoinvointia.Kierto yleensä 28-33kp nyt menossa 30kp.Meinaan tehdä testin torstai aamuna viimeistään.Huominen ja keskiviikko todennäköisesti menee muuton merkeissä.
 
Kauheaa itse napilua tulee täältä.Nyt menossa 14dpo tänään oli jomotusta ja pistelyä vatsassa.Näinä dpo päivinä pitkin dpo päiviä ollut pistelyä vatsassa,ripuliointia ja pahoinvointia.Kierto yleensä 28-33kp nyt menossa 30kp.Meinaan tehdä testin torstai aamuna viimeistään.Huominen ja keskiviikko todennäköisesti menee muuton merkeissä.

Et oo vielä testannut? :)
 
Nessi juu, aina sillointällöin testaillut ja negoja saanut. Tottakai aivot kääntää sen niin päin että mitä jos nyt ei sitten onnistukaan kun "ehkäiseminen" on ollut niin helppoa o_O yksi kaveri tosin kertoi että heillä vuosikaudet keskeytetty käytössä ja silti kolme mukeloa tullut suht helposti kun on annettu lupa siihen. Tiedä sitten omalla kohdalla kun ensimmäistä kertaa näissä hommissa :wtf:
 
Täällä menossa kp 31/31-35, dpo:sta ei oikein mitään hajua kun en ovista saanut tikutettua eikä oikeen selviä ovistuntemuksia ollut. Menkkajomotuksia ollut silloin tällöin parin viikon ajan, sekä muutamia repäisykipuja ja tietty kuvitellut itelleen kaikki mahdolliset ja mahdottomat raskausoireet. Rfsu:n testi tehty tänä aamuna, jotain hailua olin näkevinäni tai sitten on vaan viivanpaikka.. Torstaina vois varmaan tehdä uuden testin jollei täti ole tullut kylään..
 
Mulla olis nyt pari viikkoa tylsyyttä kun en tarkalleen tiedä oviksen ajankohtaa, tuntemuksia kyllä oli ehkä selkeämmin kuin koskaan aiemmin. Mutta en tiedä onko ovulaatio ennen kipua, kivun aikana, ennen limoja vai niiden aikana jne jne?? Mulla on semmoinen tunne, että yrityksestä huolimatta tässä kierrossa ei tärppää, mutta olishan se kiva kun tietäis tarkalleen kuukautisten alkamisen. Meillä on heinäkuussa pari reissuakin enkä millään haluis menkkoja niiden aikaan.... mun kuukautiset kun on nykyään ihan silkkaa horroria.

Mutta hyvää juhannusta kaikille! Ja, koska tuulee niin olis nyt sit se semmoinen plussatuuli ;)
 
Täällä pitäus to alkaa menkat. Oireita ois kyllä siihen malliin että vois olla tärpänny. Täytyis varmaan rohkasta ittensä ja ostaa testejä. Ei vaan kauheesti anna ittensä uskoo kun viimeks meni kesken viikolla 9
 
Kamalaa miten päivät vaan matelee ja tänään vasta DPO3... Aikaisemmin en oo ihan näin malttamaton ollut , vaikka nytkin toisaalta en usko että on tärpännyt kun tosiaan ainut talletus oli ovisplussa iltana.. :D

Voisko muuten lämmin pullo alamahalla sillontällön auttaa kiinnittymiseen ? :D kun kohtu ois lämmin :D

Piti oottaa testaamisen kanssa ainakin dpo12 mut katotaan nyt :D

Oliks täällä muita jotka testailee ensviikolla? :)

Jaffa yk4 kp20/31-34 dpo3
 
Mulla on tänään kp 16/25-26, dpo 5. Ajattelin venyttää testaamista ensi viikon maanantaille, kun ollaan loppuviikko mökkeilemässä. Silloin olisi dpo 11. :cat:

Anoppi varmaan kantaa jääkaappiin saunasiiderit juhannuksena ja lienee ihmetys suuri, jos en yhtäkään juo koko viikonlopun aikana... On tää hankalaa yrittää piilotella yritystä o_O Mutta perjantaina olisi vasta 3+0 jos olisi tärppi käynyt, niin ei kyllä testissä vielä näkyisi... Ehkä mä uskallan muutaman juoda?
 
Aiotko Heitsu odottaa tosiaan sinne torstaille asti? mä en varmaan jaksais odottaa..
Muilla taitaa olla viel vähän odottamista - plussa tuulia kaikille :)
 
Takaisin
Top