Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa. Täälläkin yks jolla kierto venyy ja venyy..aika tarkkaan olku 29 päivää ja nyt mennää jo kp34. Mitä ihmettä?? Testit negaa.
Alkoko mulla vaihdevuodet vai mitä tapahtuu.. :sad001
No ei tässä auta muuta kuin odotella. Tsemppiä muillekin!:rolleyes:
 
Alan entistä enemmän uskomaan siihen tutkimusartikkeliin (josta mainitsin aikaisemmin) siitä, et pohjoismaissa toi auringon määrän yhtäkkinen lisääntyminen voi pistää naisilla kierron sekaisin - ainakin kun viimeaikojen viestejä lukee..

Ostin eilen niitä paljon puhuttuja gelee royaleita, jos vaik olis jotain hyötyä.. En sillain yleensä "lähde mukaan" luonnontuote villityksiin, mut hunaja on ihan tieteellisesti todistettunakin hyvä tuote, miks ei sit tällänen kuningattarellekin tarkoitettu hunaja. Ihan perus hunaja ainakin itselle toimii aftoihin, pienten palovammojen ja nirhaumien hoidossa ja vaik mitä, niin oli se sit kai pakko ostaa näitäkin, tällänen skeptikkohan voi vaikka yllättyä :)
 
Mää oon ollu aika hiljainen taustalla käyny lukee jos en nyt päivittäin mutta 2 - 3 kertaa viikossa viestejä. On vaan niin paska fiilis kun ei sitä plussaa näy. Oon nyt 2 viikkoa katsonut mitä suuhuni laitan ja käyn salilla miehen vuoroista riippuen 3-5krt viikossa + sit vaunulenkit päälle ja muu puistoilu esikoisen kanssa.. Saisi tuo paino lähteä laskuun... Nyt harmittaa hirveesti kun toi lapsi hajotti henkilö vaakan niin ei pysty seuraa painoa. Loppukuusta saa ostettua uuden.
Kierripäiviä en laske enkä ovista tikuttele..
 
Mäkin oon ollu tauolla :) ihana loma mutta ihanaa tulla kotiin! Kp 46/30-31 ja menee siis ihan päin persettä tää homma :D ovulaatio oli ehkä tällä viikolla!??! En kerenny testailee kun on ollut aika hektinen loma. Saa nähdä mitä tapahtuu. Kohta kyllä menen lääkäriin
 
Heippa, viestejä/foorumia muutaman viikon lueskelleena uskaltaudun itsekin kirjoittamaan (: esikoinen toiveissa mutta varsinaista yrittämistä vasta tämä kuukausi kun viime kuun ovis meni reissussa eikä viititty reissuseuran nukkuessa samassa huoneessa heiluttaa peittoa :D nyt taas ovulaatio lähellä, yritän kuitenkin olla ottamatta asiasta liiallista stressiä...

Hihitytti kyllä uusimpia viestejä lukiessa kun niin moni ovuloi samaan aikaan :D näköjään kierrot voivat synkronoitua myös virtuaalisesti.
 
Täällä kp41 ja nyt alkaisi vihdoin ja viimein ilmaantua merkkejä lähestyvästä oviksesta! :joyful: Ovislimaa (tai sen esiastetta) on nimittäin tullut tässä ihan kivasti, vielä ei ole kirkasta. Ovistestikään ei vielä anna plussaa. On kyllä heittänyt ihan häränpyllyä tämä kierto, tyyliin puolitoista viikkoa sitten ois pitänyt menkat alkaa jos ois mennyt samalla kaavalla kuin edelliset :grin Nyt on sitten pitkä kierto.

Kirppu kp41/30-? Yk3
 
Kylläpä on tosiaan pitkiä kiertoja! Huh. Noi on rasittavia, mulla oli kierto ennen aina jotain 40-60 päivää. Nyt ei ole ihan niin pitkiä ollut hetkeen, mutta edelleenkään en oikein tiedä mikä mun normikierto on.

Nyt kylläkin uskoisin, että ovulaatio mulla on ollut tässä kolmen päivän sisällä. On ollut kipuja ja limoja jne. En tiedä onko sänkypuuhat osuneet kohdalleen, mutta on niitä ollut. Aika näyttää. Juhannuksena aion kuitenkin kuohuvaa maistella, en kovin vahvasti raskautumisen mahdollisuuteen usko ja joka tapauksessa vietämme perhejussia, joten kovin railakkaaksi meno ei tule yltymään.
 
Huomenta kaikille :) täällä kotiin on palattu ja huimaava kp 47/30-31 käynnissä! Mulla ei oo ollu koskaan tällästä paitsi ennen esikoista kun mul oli pco-tyyppisiä muutoksia munasarjoissa ja menkat katos kokonaan ja toisen kerran kun olinkin raskaana ja ootin kuopusta.
Viimeviikolla olevinaan tein pos ovulaatiotestin tai ainakin vahvin viiva mitä oon ikinä saanu, mut mul oli vaan yks testi enkä kerenny sitä sylkitestiä tekee kun oli lähtö lentokentälle.

Ja niitä negatiivisia raskaustestejä (huokaus) oon nyt tehny noin miljoonan, viimeisin tänä aamuna. JA verestä silloin prog ja hcg.

Taidan katsoa vielä kaksi viikkoa jos tulisi menkat/plussa. :) että jos puhutaan tylsästä vaiheesta.... :D
 
Mulla on ilmeisesti tilanne niin tiukasti alitajunnassa että saan kokoajan placebo-oireita :( On häviävän pieni mahdollisuus että olis kaveri siellä kiinni mutta en haluaisi taas pettyä testitulokseen. En ole tuntenut vielä tämän kuun ovulaatiota vaikka normaalisti olen asiasta aina hyvinkin tietoinen niin onkohan meikälläkin tuo valoisuus häiritsemässä o_O
 
Tervetuloa uusille :)

Kyllä se niin on, että raskaus haaveet pistää pään ihan sekaisin :D

Mullakin on jo 4 alkanutta raskautta takana, joista 1km ja tänään DPO 5 ja tasan tiedän milloin alkaa raskaus oireet, mutta silti nyt jo ilmaantunut mukamas selviä oireita :D

-selvemmät unet, en oo pitkään aikaan muistanu unia ja nyt viime yöt nähny ihan hirveesti unia, jotka muistan aamulla
- naama täynnä finnejä, siis mulla yli kolmekymppisellä, jolla on joka kk vaan 1 menkkojen aikana normaalisti
- korvat soi, mikähän oire tääkin sit on mut niin ne vaan soi
- alamaha jomotellu oviksesta asti ihan ku menkat ois alkamassa....

Ja meillä piti olla vasta se ensi kierto oikeaa yritystä :D

Terveisin sekaisin oleva Nessi , joka varmasti jo parin päivän päästä pyörittelee täällä testejä :D
 
Mulla on ilmeisesti tilanne niin tiukasti alitajunnassa että saan kokoajan placebo-oireita :( On häviävän pieni mahdollisuus että olis kaveri siellä kiinni mutta en haluaisi taas pettyä testitulokseen. En ole tuntenut vielä tämän kuun ovulaatiota vaikka normaalisti olen asiasta aina hyvinkin tietoinen niin onkohan meikälläkin tuo valoisuus häiritsemässä o_O

Laita tänne vaan oireet , niin voidaan yhdessä pohtia niitä :D
 
No mua on oksettanu maaliskuusta lähtien koko ajan kun lopetin ehkäisyrenkaan käytön... ja mukamas haistan kaiken paremmin. Mutta mä en voi olla raskaana. Tai sit on joku dpo7
 
Oi ihana vertaistuki :D <3 täällä aamukuvotusta ja sellainen outo mielellinen "herkkyys". Muutama viikko takaperin tuli alkoholin hajustakin etova olo... testasin siis negan OneStepillä vajaa viikko ennen menkkoja jotka nekin olivat ihmeen niukat ja lyhyet normaaliin verrattuna. Ja pieni mahdollisuus tulee siis siitä että seksiä oli alle viikko ennen ovulaatiota.

Meillä tilanne siis sellainen että 08/15 jätin pillerit pois ja kun kierto tuli niin selkeäksi niin ollaan käytetty ns. varmoja päiviä sekä keskeytettyä. Alkuvuodesta kävi hupsis kun ei keskeytetty ajoissa, ei sitten tarttunut kiinni mutta huomattiinkin että meidän perheeseen olisi kolmas jäsen erittäin tervetullut <3
 
Tälläinen ilmestyi testiin jospa ois pieni mahdollisuus plussaan parin viikon päästä. Kp 15/25-31 yk 17.
 

Liitteet

  • 2017-06-19 14.38.03.jpg
    2017-06-19 14.38.03.jpg
    942.3 KB · Katsottu: 158
Tervetuloa uusille!
Minä tilasin tänään raskaustestejä..
Nyt kp 21/25-27 Ovulaatiota en saanut tikkuun.
Rinnat olleet torstaista asti sivuilta erittäin kipeät ja mahassa nippailee.
 
Täälläkin yksi kuumeilija! Viimeinen tyhjennysvuoto loppui juuri ja odotan jo malttamattomana ovulaatiota. Kasa testejäkin on valmiina hihi. Kp6 nyt menossa ja kierto yleensä 28-30 heti lähtenyt pillereiden jälkeen normaalisti rullaamaan. Takana yksi raskaus, joka huhtikuussa päättyi kkm rv9 ja pillerit sen jälkeen otin taas käyttöön. Ajattelin muutenkin pillerit lopettaa kun en niiden kanssa jaksa oikein sotkea ja sitten mietittiin, että saa se masuasukki tulla :) Nämä kuukautiset olivat tosin oudot, liekkö vaikuttaa keskenmeno vieläkin..Kestivät 7pvn sijasta 4pv ja olivat täysin kivuttomat. Katsotaan nyt sitten miten kaikki menee :)
 
Tervetuloa uusille munkin puolesta :)

Kiva taas jännätä muiden puolesta, kun itsellä menossa edelleen tää tylsä vaihe - kp 8/28-40+ ja yk 12..

Asiasta kolmanteen mitkäs ne oli ne hyvät poppaskonstit kohdunseinämän vahvistukseen? Se kuuluisa kreippimehu? jota en meinaa saada kurkusta alas yökkimättä.. gelee royaleita nyt popsinut muutamana päivänä, saa nähdä alkaako ilmetä vaikutuksia..
 
Itsekin olen nyt sormet sauhuten etsinyt kaiken maailman poppakonsteja parempaan munasolun kiinnittymiseen..huhhuh, kaikennäköistähän tässä on vastaan tullut. Mm. lasi punaviiniä ovulaation jälkeen, greippimehu, vehnänalkioöljy, helokkiöljy, aspiriini, sinkkilisä vahvistaa kuulemma siittiöitäkin.. Mihinköhän sitä itse uskoisi :D
 
Takaisin
Top