Raskaaksi 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppauksia täältä taas kaikille!

Onpa monella venähtänyt kierto tässä kuussa.. mä oon joskus lukenut että kesän alku voi sekoittaa toisilla kierron ja raskautuminen olis tilastollisesti hankalampaa alkukesästä. Tää oli siis ihan suomessa tehty tutkimus ja syyksi siis epäiltiin tätä valoisuutta, mitä me suomalaiset saadaan nauttia pitkän talven jälkeen. Ei hajuakaan mistä mä tänkin oon taas lukenut. Samanlainen efekti oli myös muistaakseni alkutalvesta, mutta lievempänä. Juhannuksena taasen varmaan tulee piikki tossa raskaaksi tulossa - mutta se nyt varmaan selittyy suomalaisten juhannus käytöksellä :hilarious:

Täällä tylsääkin tylsempi kp 4 menossa.. jos tää kierto jää "yhtä lyhyeksi" eli noin 33 päiväiseksi niin voi olla et ei oo talletteu mahdollisuuksia, kun mies on ulkomailla. Vaik voihan sitä aina toivoa et tärppäis siitä huolimatta, kierto kun on mitä on..
 
Minnin lapselle parempia vointeja ! [emoji106]

Tervetuloa mukaan Tinkerbell88 :)

Kyfi: kyllä mä luottaisin niihin testeihin. Tietysti jos raskaus on niin alussa, ettei vielä näy missään testeissä, mutta muussa tapauksessa on kyllä luotettavia.

Mel: onnea ovis plussasta ! Mulla meinas käydä samanlailla, et oletin oviksen olevan jo aikasemmin.

Nipsuliini: teitkö testiä ?

ON: ovis + oli ja meni ja nyt sitten vain odotellaan :) Pieni raskauden mahdollisuus on, vaikka tää kierto piti odotella :D PAPA vastauskin näkyi tänään omakannassa ja tulos normaali, eli sitä ei tarvitse enää jännittää :)
 
Kp 11/26(25) ja yllärinä tällänen jo tänään :happy: Huomiselle vasta odotin ovista ! Taidan tietää mitä tapahtuu lasten mentyä nukkumaan :angelic:
 

Liitteet

  • img20170615_185146.jpg
    img20170615_185146.jpg
    96.7 KB · Katsottu: 202
Terve kaikille! Pari viikkoa seuranneena liityn tänne keskusteluun :) Yk2 starttasi kun yk1 kertyi kiertopäiviä huimat 21. Tuo Siskan mainitsema kesän häiriköinti saattaa täälläkin siis olla ongelma ;)

Esikoinen syntyi 11/15 ja hän tärppäsi seitsemännestä yrityskierrosta, mikä sinänsä oli yllätys koska 18 vuotiaana mulla todettiin PCO. Kierto mulla tämän toteamisen jälkeen tasaantui huimasti kun kokeilin vuoden verran eri pillereitä todeten, että mikään niistä ei mulle passannut ja tämän jälkeen ehkäsynä käytettiin kondomia. Mutta siis tosiaan pelkästään pillerikokeiluiden jälkeen kierto tasaantui sinne 30 päivän hujakoille ja esikoisen yritysaikana jokainen kierto oli 26 päivää pitkä. Nyt imetän esikoista vielä 1-2 kertaa vuorokaudessa, mutta kierto alkoi jo reilu vuosi sitten ja on ollut suht tasanen jo viime syksystä lähtien. Silti nyt heti alkuun osui sitten joku ihme kierto... Ovislimat yleensä bongaan hyvin, mutta nyt ei ollut mitään selvää, joten lieköhän joku tyhjä kierto nyt sitten ollut.

Ovulaatio mulla yleensä jo kp10 tienoilla, joten juhannuksena pitäisi olla aktiivinen... Mökillä ollaan mun perheen kanssa, joten haastavaksi käy kyllä..
 
!!ÄLLÖVAROITUS!!

Mietin tässä että kuinkahan kauan kiihottumislimaa tulee :D Eilen pidin vähän omaa kivaa ja sillon tietty tulee vähän samalaista kuin ovislimaa. Mut tänään se vaan jatkuu runsaana ja kokoajan tuntuu että ois pöksyt märät. Mietinkin et oiskohan mulla sit nyt jo oviskin kun alamahaakin jomottelee :o jotenkin en kyllä usko kun edellis kierroilla ovis ollut kp 18, 23 ja 22 . hitto kun ei oo nyt tullut tikutettua. Enkä muista yhtään millon miehen kanssa pupuiltiin.. Ehkä kumminkin viikonsisällä, jos nyt on ovis niin toivottavasti riittäis simpat!


Jaffa yk4 kp15/31-34?
 
!!ÄLLÖVAROITUS!!

Mietin tässä että kuinkahan kauan kiihottumislimaa tulee :D Eilen pidin vähän omaa kivaa ja sillon tietty tulee vähän samalaista kuin ovislimaa. Mut tänään se vaan jatkuu runsaana ja kokoajan tuntuu että ois pöksyt märät. Mietinkin et oiskohan mulla sit nyt jo oviskin kun alamahaakin jomottelee :o jotenkin en kyllä usko kun edellis kierroilla ovis ollut kp 18, 23 ja 22 . hitto kun ei oo nyt tullut tikutettua. Enkä muista yhtään millon miehen kanssa pupuiltiin.. Ehkä kumminkin viikonsisällä, jos nyt on ovis niin toivottavasti riittäis simpat!


Jaffa yk4 kp15/31-34?

Tuskin se eilisestä kiihottumisesta on, mutta jos ovis on kp 18 tulossa, niin voi olla että limat on lisääntynyt jo tuossa vaiheessa :) Mulla ainakin vanhoina hyvinä aikoina, jolloin oli jotain limoja vielä oli niin alkoi jo hyvissä ajoin näkymään ja tuntumaan :)
 
Täällä kans tänään digi hymyili:happy: munasarjoja ja alavatsaa jomottaa ihan kunnolla. Tänään kp 12.
Täällä onkin tänään ovis+ aalto:p

Tsemppiä kaikille loppukiertoon. Kyllä nyt plussataan. :smiley-bounce012:cool05:dance008

Joo, tänään vissiin varsinainen miesten kaato ilta :D vajaan 2 viikon päästä sitten piinaillaan urakalla :p
 
Oho, mikä ovisplussa-aalto! Eikös yhdessä asuvilla naisilla usein mee kierrot yksiin, ni ilmeisesti myös yhdessä kuumeilevilla menee ovikset yksiin :D Mahtavaa piinailla joukolla ja yhdessä sit maaliskuisiin, eikö?
 
Argh miten ärsyttää taas tuo mies.. Limojen perusteella saattais olla tänään jo ovis niin yllättäen mies ei jaksa.. Huomennakaan tuskin juuri keretään näkemään ja sama homma ensviikolla.. No toivotaan että viikonloppuna paristi keretään tallettelemaan jos ovis sattuiskin olemaan myöhemmin. Kyllä mieskin kovasti vauvaaa haluaa mut jotkut paineet visssiin sit aina tulee kun pikasia ees ei kerkee..

Eli vähän tuntuu ettei tästäkään kierrosta tärppää.
 
Muokattu viimeksi:
Argh miten ärsyttää taas tuo mies.. Limojen perusteella saattais olla tänään jo ovis niin yllättäen mies ei jaksa.. Huomennakaan tuskin juuri keretään näkemään ja sama homma ensviikolla.. No toivotaan että viikonloppuna paristi keretään tallettelemaan jos ovis sattuiskin olemaan myöhemmin. Kyllä mieskin kovasti vauvaaa haluaa mut jotkut paineet visssiin sit aina tulee kun pikasia ees ei kerkee..

Eli vähän tuntuu ettei tästäkään kierrosta tärppää.

Tiedän mitä tarkoitat...
 
Täällä monet saaneet ovis plussan hyviä miesten kaatoja sinnepäin ;)
Tsemppiä niille ketkä piinailevat menkkojen suhteen täällä nyt menossa 11dpo.
 
Kiva kun noin monella samaan aikaan ovis niin kohta päästään jännäileen ihan kunnolla! :D

Täällä testattu odotetusti kolmas nega (10 mlU/ml). Päätä jomottanu kolme päivää, joten menkat sieltä tekee tuloaan. Nyt sit nautitaan niistä mistä ei raskaana olis voinut nauttia eli buranaa nassuun ja illalla ehkä muutama lasillinen :)

Kp 35/35-39, yk 4, dpo 14
 
Äsken oli pakko tehä vika ovistesti kaapista ja tätähän se näytti niinkun aavistelinkin.. Pakko saada illalla kellistettyä mies koska muuten ei olla kun viikko sitten pupuiltu.

Jaffa yk4 kp16/31-34 dpo-1?
 

Liitteet

  • 1497607189298.jpg
    1497607189298.jpg
    49.5 KB · Katsottu: 212
Onkos kellään yleisesti oviksen aikaan oireina alaselän kipu tai "puutuminen"?

Mietiskelin tuossa, kun pitkin päivää selkä on ollut poikkeuksellisen outo, ei nyt kipeä, mutta "tuntuu kuin ranka olisi puuduksissa", on paras tapa, miten tuota osaan sanoin kuvailla. :D

Kun muuten on ollut muuten havinaisen limaista, niin funtsin vaan, että liekko vahingossa ovislimaa. Nyt en ole pariin päivään tikutellut, mutta saattaa olla, että tänään tikutellaan ja jos vahingossa olisikin plussaa. ;) Onneksi on perjantai, hyvä kaatopäivä!

Tsempit kaatelijoille ja toivotaan hyviä ja vauhdikkaita simppoja!
 
Takaisin
Top