Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mami91 et oo ainoo joka pohtii lääkärikieltä. Täällä mun lääkärin kirjoittamaa joskin positiivista ainakin mun ymmärtääkseni ja mitä kyselin:

"Uä:llä ut. avfl:ssa. Normaali lihasmantteliltaan, endometrium normaali 2-kerrosrakenne, läpim. 5,5 mm oikea ovario 3,14 mm x 1,53 mm ja siinä follikkeliksi sopiva rakkula 15,4mm, vasen ovario 24,9mm x20,1 mm normaali, ei nestettä FD. Ei ylim. Kaiken kaikkiaan normaali tilanne"

Kertokaas tyhmälle. Sunnuntai illalla seksiä. Tänään tai eilen kalenterin mukaan ovulaatio. Onko mitään mahdollisuuksia tärppäämiseen

Oon pitäny taukoa tästä foormin lukemisesta tän kierron alusta niin olipahan tullu luettavaa! Tuohon tunteita kuohuttaneeseen kommentointiin "turhasta testailusta" ja "viivojen tulkitsemisesta", itsekkin kun muutama kuukausi sitten aloitin täällä seuraamisen, hiukan ihmettelin sitä älytöntä tikuttamista ja miten kaikki näki haamuja semmoisissa tikuissa mitkä minusta oli selkeitä negoja. En lähteny kuitenkaan avaamaan päätäni tästä koska totesin että täällä on niin ihanan kannustava ja tsemppaava henki että antaa muiden tehdä niinkuin tekee.

Hyvä etten lähteny aukomaan koska nyt oon itse yks pahimmista tikuttelijoista jo varhaisimpina mahdollisina dpo:na :'D ja ovistestejäkin kuluu älyttömät määrät!

Omia tikkukuvia tänne en hirveesti oo postannut mutta muiden kuvissa oon alkanut niitä haamuja näkemään, kehittyykö silmä niiden lukemiseen mitä pitempään on kuumeillut?:wink

Itsellä menossa nyt kp 14 ja ovistestissä tänään jo hyvin lähellä plussa.

View attachment 57319

Eilen illalla jo talleteltiin, tänäänkin peitto heiluu kunhan mies tulee töistä:happy: viimekierrossa kun sen oviksen sain ekan kerran tikutettua (aiemmin en sitä harrastanut)ja sitä kautta luteaalivaiheen keston selvitettyä, niin nyt on hyvä kun tietää sit aika tarkalleen millon sen tätin pitäs sit seuraavan kerran tulla kylään.

Piinaviikot alkakoon...

Jatkoitko tämän jälkeen vielä testausta?

Mami91 et oo ainoo joka pohtii lääkärikieltä. Täällä mun lääkärin kirjoittamaa joskin positiivista ainakin mun ymmärtääkseni ja mitä kyselin:

"Uä:llä ut. avfl:ssa. Normaali lihasmantteliltaan, endometrium normaali 2-kerrosrakenne, läpim. 5,5 mm oikea ovario 3,14 mm x 1,53 mm ja siinä follikkeliksi sopiva rakkula 15,4mm, vasen ovario 24,9mm x20,1 mm normaali, ei nestettä FD. Ei ylim. Kaiken kaikkiaan normaali tilanne"

Tää on just munki korvaan perus normaali tilanne :) Ainoo, et tossa oikeen munasarjan mitoissa taitaa olla joku virhe :) Koska muuten, munasolu ois sitä isompi :D

Ertza,on [emoji4] Meillä seksiä 3-4 päivää ennen ovista ja plussa tuli.Ovis varma testien perusteella.

Mulla on nyt kolmas oviksen tikuttelu kierto.

Eka kierto: lämmöt optimaaliset kuin kirjasta. Ovis + kp 14 ja selvät kivut kp 15, mut kierto jäi vaan 26 päivän pituiseksi, eli luteaali vaihe liian lyhyt.

Toka kierto: lämmöt mitä sattuu. Ovis + kp 15 mut ei mitään kipuja. Kierto sit 32 eli tällä kertaa liian pitkä luteaali vaihe.

Nyt kolmas kierto, lämmöt ok, mut ovis tikut näytti melkeen + jo kp 11, kp 15 lopetin tikuttamisen ja ajattelin, että ois ovis + vaikka viiva tais jäädä aavistuksen haaleemmaksi. Nyt kp 16 eli tänään pitäis olla ovis, ei mitään kipuja ainakaan toistaiseksi. Saa nähä mitä tästä kierrosta tulee jos ois vihdoin vaikka Ok. Luteaali vaihe :D

Muokattu viimeksi:
Perunkin aikaisemmat puheeni :D tuon tekstin jälkeen ajattelin vielä kerran mielenkiinnosta dipata tikun ja tulikin selvä + :) Toi toinen viiva on melkeen musta :p Eli olin sittenkin lopettanut testailun vain liian aikaisin :)
ImageUploadedByVau Foorumi1497446926.600628.jpg

Täytyy sanoo että tässä kierrossa ei paljoo ole ehtiny miettiin onko raskaana vai ei kun nyt täs viikko ennen menkkojen alkua lapsen kanssa tays:sissä osastolla nii ei ole ehtiny paljoo muuta ajatteleen.

Täytyy sanoo että tässä kierrossa ei paljoo ole ehtiny miettiin onko raskaana vai ei kun nyt täs viikko ennen menkkojen alkua lapsen kanssa tays:sissä osastolla nii ei ole ehtiny paljoo muuta ajatteleen.

Voi ei, onko pahakin tilanne? :/

Heippa kaikki!
Oon jo useamman kk ajan seurannut taustalta keskustelua ja nyt liityn mukaan :happy:
Ollaan yritetty saada vauvaa alulle helmikuusta alkaen, mutta vielä eioo mitään tapahtunut:sorry:.
Odottavan aika on niiiiiiin pitkä o_O ovista lykkäis mahdollisesti juhannuksen tienoille ja tässä kierrossa aion sen myös taas tikuttaa.
Kivaa kesää kaikille ja yritetään ottaa rennosti, ainakin itse ressaan ja murehdin tätä vauvajuttua kokoajan alitajunnassa, mikä varmasti myös vaikuttaa raskautumiseen.. jos mitään ei kesän aikanakaan tapahdu on aukiolotutkimus edessä syksyllä, mutta sinne on onneks vielä hetki aikaa!

Mitä mieltä ootte labran virtsasta otettavasta raskaustestistä, onko luotettava? Itellä nyt menkat 2 viikkoa myöhässä ja labran testi oli nega.. :( ensiviikolla olis aika gynelle selvittelemään syytä menkkojen poisjäännille :/

Mitä mieltä ootte labran virtsasta otettavasta raskaustestistä, onko luotettava? Itellä nyt menkat 2 viikkoa myöhässä ja labran testi oli nega.. :( ensiviikolla olis aika gynelle selvittelemään syytä menkkojen poisjäännille :/

Mulla on ihan sama tilanne täällä :) labran raskaustesti on luotettava, mutta niiden herkkyys on yleensä luokkaa 20 eli eivät siis "kovin herkkiä". Meillä on kuitenkin menkat jo niin myöhässä että pitäis näkyä avaruuteen asti jo plussa jos joku testi tehään :) mulla myös clear bluen earlyt näyttää negaa

Kp20 ja sain pysyvän hymynaaman! Voi vitsi, että tää on mielenkiintosta. Olin ihan varma, että ovis oli jo la-su, mutta olinkin ihan väärässä. Vaikka aiemmat lapset ei oo ultrassa ihan vastannu viikkoja, mikä viittais tähän myöhäseen ovikseen.
Peittoja heiluteltu toissapäivänä, riittääköhän se, jos ei tänään onnaa... Ja nyt mietityttää luteaalin pituuden riitto, ku kierto yleensä sen 29 päivää vaan...

Mel yleensä jos ovis tulee myöhemmin niin menkatkin tulee myöhemmin. Pidetään peukkuja! :)

Tein taas testin ja negahan se oli (25 mlU/ml). Eilen tuli taas perinteinen menkkapäänsärky, joten odotan menkkojen alkavan huomenna. Huomenna teen vielä varalta herkän testin ja jos se huutaa valkosta niin lähden tyttöjen kanssa ulos!

Kp 34/35-39, yk 4, dpo 13

Takaisin