Täällä tuli vihdoin täti kylään!! Kyllä sitä odotettiinkin, 65 päivää kaavinnasta. Jospa sitä vihdoin saisi kropan kuntoon ja voisi alkaa miettiä uutta yritystä :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alkaa kyllä nää kp ykköset tuntua joka kerta raskaammilta kun näitä yrityskierroksia tulee..
Joo, mulla kans vähän tympeä fiilis. Ovulaatiotestit näytti yhtenä päivänä jo lupaavaa tummempaa viivaa ja yhtäkkiä taas ihan olematonta. Nyt mulla myös loppuivat koko testit ja vähän meinasin, etten ala lisää tilailemaan ainakaan nyt. Menee vaan hermot.
Mulla on muutamassa kierrossa käynyt niin, että ensin tummenee, sitten on taas ihan haalea, ennen kuin lähtee taas voimistumaan.
Tässä kierrossa on ollut taas melkeen yhtä tumma jo kp 11 lähtien, nyt kp 15 viimein tasavahvat :D melkein koko paketti meni ovis testejä :D
Joo, mulla kans vähän tympeä fiilis. Ovulaatiotestit näytti yhtenä päivänä jo lupaavaa tummempaa viivaa ja yhtäkkiä taas ihan olematonta. Nyt mulla myös loppuivat koko testit ja vähän meinasin, etten ala lisää tilailemaan ainakaan nyt. Menee vaan hermot.
Mulla oli myös jotain outoa tiputtelua tässä kierrossa ja vatsakipuja yms jomotteluja vähän väliä. Hoitovapaalaisena mulla ei myöskään ole varaa nyt yksityiseen gyneen ja julkiselle puolelle on turha yrittää päästä. Rasittavaa.
Periaatteessa yrittäminen itsessään ei mua erityisesti nyt stressaa. Tällä hetkellä olen valmis odottamaan useammankin kuukauden. Enemmän vaivaa se, etten tiedä toimiiko kroppa ollenkaan oikein. Noh, pitää yrittää päästä gynelle kunhan alkaa palkka taas juosta....