Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ImageUploadedByVau Foorumi1497285330.104643.jpg

Nyt on jo aika vahvat todisteet, mutta en vaan voi huokaista ja iloita tästä. Vasta keskiviikkona pääsen verikokeisiin. Mistä voin olla varma ettei tää oo mikään kemiallinen tai tuulimuna tai mitä niitä ikinä onkaan? En vaan pysty uskoo tätä todeksi!

Babe,ihanaa onnea!
Mr.Smith,Voi ei :( milloin meinaat ottaa lääkäriin yhteyteyttä menkka asian suhteen?

Heitsu 23/28-33 6dpo 26yk

Varmaan juhannuksen jälkeen :) kunhan kotiudun täältä saksasta. Mulle tärkeintä oli saada varmuus asiasta koska niinku aiemmin oon kirjottanu tykkään viinistä ja kaiken maailman kummallisista ruoista ja eniten mua ois pänniny olla täällä lomalla ilman varmuutta raskaudesta :) nyt tiedän, harmi ja skool ;)

Mr.Smith,Hyvää lomaa, onhan se niin että hyvä tietää onko vai ei raskaana voi ottaa loman hiisisti ja saa juoda ja syödä miten tahtoo :)

Kp 17. Sain vilkkuvan hymynaaman eilen aamulla ja nyt äsken. Mulla, kun ei oo kokemusta digistä aiemmin, ni vilkkuuko toi pitkään oviksen jälkeenkin? Kun jotenki oletin, et ovis ois jo menny, mut ei mitään tietoa oikeasti... toissapäivänä en testannu ja sitä ennen näytti tyhjää.

Kierto sen n. 29 päivää ja edelliset kai tärpänny vähän myöhemmin kuin kp 14, koska ovat plleet varhaisultrissa hieman viikkoja jäljessä, joten sinänsä ovis vois olla myöhemmin ennemmin ku aikasin...

Niin ja One Stepit näyttää ihan olematonta viivaa, tosi haaleeta siis :/

Muokattu viimeksi:
Mel, kun tulee LH-huippu saat sen pysyvän hymynaaman. Periaatteessa vilkkuva kertoo estrogeenitason noususta ennen ovulaatiota. En ole kuullut, että vilkkuisi oviksen jälkeen, toki harva jatkaa hyvin pitkälle kiertoa testailua. O-testi voi olla plussa jopa 2-3 päivää, mutta "säästösyistä" ja muutenkin ovistestailua ei jatketa ensimmäisen plussan jälkeen.
Minulla on ollut melko lyhyt kierto, ja ovulaatio tuntuu karkaavan myöhemmäksi, jos sitä yrittää tavoittaa :)

• Tykkään
Reaktiot: Mel
Kuinkakohan paljon hcg:n ois hyvä olla verinäytteessä tässä vaiheessa (rv. 4+4)?

Minulla oli esikoisesta rv 4+5 hcg 1054.

Ja tässä raskaudessa viime viikolla, kun oli rv 4+2 hcg oli 498.

Mutta nuo arvothan on kovin yksilöllisiä. Hcg arvohan tuplaantuu keski määrin joka toinen päivä.

Onnea plussasta Babe ja taitaa tulla laskettu aika helmikuulle, tervetuloa jutustelemaan helmikuisiin:)

Tarzan88: Tommosen, kun joskus näkis. Mulla ei oo tullut lähellekään...

Äitiliini: kiitos, mut taidan nyt oottaa ainakin nuo verikokeen tulokset ennen kuin uskallan liittyy sinne helmikuisiin!

Babe, mulla oli 4+6 hcg 3541. Hivenen korkea, mutta kaikki mennyt hyvin tähän asti. Rv 27+0 menossa :)

Täällä testattu nega (10mlU/ml) :( Yritystä tuli puoli vuotta täyteen ja olo on jotenkin niin väsynyt tähän. En ymmärrä miten jotkut jaksaa vuosia. :(

Kp 32/35-39, yk 4, dpo 11

Täällä testattu nega (10mlU/ml) :( Yritystä tuli puoli vuotta täyteen ja olo on jotenkin niin väsynyt tähän. En ymmärrä miten jotkut jaksaa vuosia. :(

Kp 32/35-39, yk 4, dpo 11

Varsinkin kun itse olen muutenkin tosi kärsimätön, plus siihen sitten tää henkinen puoli. Vaan kyllä se varmasti kaikille nappaa kun on tarkoitus, oli se sitten miten päin vaan :)

Isoveli vaimokkeineen yritti 8 vuotta lasta, joista 5 hedelmöityshoidoissa. Aina olen "kammonnut", mitä jos itselle käy myös niin. Nyt heillä onneksi on terveet ja vilkkaat kaksospojat 3.5 vee :)

Takaisin