Onnea plussanneille ja pahoittelu negoista, tsemppiä uuteen kiertoon!
Puhuitte aijemin teroluteista ja mietin, että mulle niitä määrättiin kiertoa tasaamaan, ja pointti oli syödä semmosina kiertopäivinä, että oviskin niistä mahd olis estynyt. Tokikaan silloin ei lasten hankinta ollut se gynekäynnin syy, vaan nimeomaan ihan härän pyllyä kulkenut hormonitoiminta ja uupuneet menkat. En itseasiassa tiennyt et niitä voi määrätä ns. muuhunkin tarkoitukseen... Kierroista tuli terojen aikana lyhyitä olisko ollu 24-26 päiväisiä, mutta kun lopetin syömisen niin alkoivat taas venyä, eivät onneksi takas sinne reilusti yli 40 ja joskus huiteli lähemmäs 70 päivässä.. ja sit otinkin kierukan pariksi vuodeksi, että en tiiä olisko ne kierros venyneet taas. Nykyään onneksi harvoin venyy enää.. keskiarvo kierto on varmaan jotain 35 pv...
Mut joo tähän aiheeseen sivuten niin sovittiin miehen kanssa että kesän jälkeen voidaan miettiä että millon sitä menis lääkäriin jos ei ala plussaa näkyä testistä. Kun tosiaan on taustalla tota epäsäännöllistä kiertoa, tuskin ovuloin joka kierto, niukat menkat ja vuos nyt yritetty, miehellä ei mikään kiire asian kanssa, jaksaa hokea et enhän mä ole vielä edes 30 - ihan kuin se mua lohduttais
Jotenkin itse oon sitä mieltä että mielummin kävisin selvittämässä onks kaikki "normaalisti" vai ei, ennen kun on kaks vuotta ährätty ilman tulosta.
Ja tällänen tilanne päivitys et nyt 2pv ollu pientä menkkajomoa ja tissit kipeet - ei menkkoja kp. 32/28-40+ ja huomenna tän kierron eka r-testi tekoon