Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi piru mrs. Smith. Mutta tosiaan, onpahan vapaampi lomareissu tulossa! It's all about the attitude.
Ja onnea plussista plussanneille <3

Mulla näyttäiskin testien mukaan olevan ovis jo lähellä, varmaan parin päivän päästä. Mutta jotain ihme välivuotoa myös, tosi vähäistä, mutta kuitenkin. Ihan outo juttu!

Tsemppiä Sara80, yhtä tylsä vaihe on odotella niitä menkkoja, tietäisi edes vähän, missä kierto luuraa. :D

Onnea esikkoaetsimässä :)
ImageUploadedByVau Foorumi1497039592.808301.jpg

Kp 11 , kierukan poistosta 3 pv ja ovistesti näin vahva :rolleyes: edellisissä kierrossa ovis plussat tuli kp 14 ja 15, vitsit kun tekis mieli hyödyntää jo tää kierto, eikä vaan odotella :D

Kiitos kaikille. Ja onnea Esikko ja babe. :)

Mä luulen ettei vika ole keltarauhasen toiminnassa koska proge arvot oli yli viitteen kontrolli kokeessa. Mutta luulen nyt vian olevan siinä että clomit ohentaa mulla limakalvoa aika paljonkin koska menkat on todella niukat ja ei ole tullut yhtään hyytymiä kun yleensä niitä on ja paljon, aion varmaan tän kuukauden pitää taukoa lääkkeistä koska clomit on kuitenkin pitkä vaikutteisia niin jospa Limis sitten kasvaisi normaaliin tapaan ja ovis tapahtuisi silti vaikka en söisi tässä kuussa lääkkeitä, en kerkeä tähän kiertoon enää limistä tukevia lääkkeitä pyytämään mutta ensi kiertoon sitten ainakin :)

Onnea kaikille plussanneille :smiley-bounce016

Ja pahoittelut Mrs.Smith:sad001

Täällä kp7 ja alkaa oviksen metsästys. Toivottavasti tämä kierto normaali nyt kun kortisonikuuri loppu. Mitään muuta selitystä en lyhyelle kierrolle löytänyt.

Siis toi sun lyhyt kiertohan johtuu siitä et ne kadonneet päivät on mulla täällä! Kp 38/30-31
:D anna osote niin lähetän huomenna pikapostilla ;)

Siis toi sun lyhyt kiertohan johtuu siitä et ne kadonneet päivät on mulla täällä! Kp 38/30-31
:D anna osote niin lähetän huomenna pikapostilla ;)

Näin on tainnut käydä.. pikapostilla vaan niin saadaan kummankin kierrot kohdalleen:smiley-bounce015

Onnea plussanneille ja pahoittelu negoista, tsemppiä uuteen kiertoon!

Puhuitte aijemin teroluteista ja mietin, että mulle niitä määrättiin kiertoa tasaamaan, ja pointti oli syödä semmosina kiertopäivinä, että oviskin niistä mahd olis estynyt. Tokikaan silloin ei lasten hankinta ollut se gynekäynnin syy, vaan nimeomaan ihan härän pyllyä kulkenut hormonitoiminta ja uupuneet menkat. En itseasiassa tiennyt et niitä voi määrätä ns. muuhunkin tarkoitukseen... Kierroista tuli terojen aikana lyhyitä olisko ollu 24-26 päiväisiä, mutta kun lopetin syömisen niin alkoivat taas venyä, eivät onneksi takas sinne reilusti yli 40 ja joskus huiteli lähemmäs 70 päivässä.. ja sit otinkin kierukan pariksi vuodeksi, että en tiiä olisko ne kierros venyneet taas. Nykyään onneksi harvoin venyy enää.. keskiarvo kierto on varmaan jotain 35 pv...

Mut joo tähän aiheeseen sivuten niin sovittiin miehen kanssa että kesän jälkeen voidaan miettiä että millon sitä menis lääkäriin jos ei ala plussaa näkyä testistä. Kun tosiaan on taustalla tota epäsäännöllistä kiertoa, tuskin ovuloin joka kierto, niukat menkat ja vuos nyt yritetty, miehellä ei mikään kiire asian kanssa, jaksaa hokea et enhän mä ole vielä edes 30 - ihan kuin se mua lohduttais :dead: Jotenkin itse oon sitä mieltä että mielummin kävisin selvittämässä onks kaikki "normaalisti" vai ei, ennen kun on kaks vuotta ährätty ilman tulosta.

Ja tällänen tilanne päivitys et nyt 2pv ollu pientä menkkajomoa ja tissit kipeet - ei menkkoja kp. 32/28-40+ ja huomenna tän kierron eka r-testi tekoon :happy090

Mikäs tilanne siskalla ja Mrs. Smithillä?

Tultiin mökiltä takasin ja mikään muu ei mahdu ajatuksiin kuin testaaminen :D Tulin tänne kurkkiin jos helpottais omaa tarvetta ees se et näkis toisten testejä! :D

Alkuperäinen suunnitelma oli testata tiistaina dpo 11. Polttelee polttelee.. Mitään oireita ei kyllä oo ollu kiinnittymisestä eikä raskaudesta :/

Dpo 9.

Tultiin mökiltä takasin ja mikään muu ei mahdu ajatuksiin kuin testaaminen :D Tulin tänne kurkkiin jos helpottais omaa tarvetta ees se et näkis toisten testejä! :D

Alkuperäinen suunnitelma oli testata tiistaina dpo 11. Polttelee polttelee.. Mitään oireita ei kyllä oo ollu kiinnittymisestä eikä raskaudesta :/

Dpo 9.

Samoilla päivillä mennään. Täällä ei kanssa mitään oireita. Tosin muistelen, että esikoisestakin ainoa oire ennen plussaa oli rintojen arkuus ja sekin alkoi vasta ehkä pari päivää ennen oletettujen menkkojen alkua (ehkä dpo 11).. Mutta en usko nyt plussaan. Saa nähdä, testaanko ollenkaan.

Silky kp 24/28, dpo 9, yk 7 (5).

ImageUploadedByVau Foorumi1497200562.505347.jpg

Mietin tässä, että milloin tekisitte seuraavan testin?

Tässä siis
Kp 11 klo 22
Kp 12 klo 14
Kp 13 klo 10
Kp 13 klo 19

Lähen aamulla töihin klo 7 ja silloin ei vissiin voi testata ja oon kotona vasta 16 ni silloin saattaa olla liian myöhästä ? :D

Vai onko tuo tänään klo 10 tehty jo +? Ajattelin ettei ois vielä

Tsemppiä Nipsuliini ja Silky piinailuun!

Täällä kp 33/28-40+ ja r-testi tänään nega, dpo ei tiedossa, et voi olla viel aikaista. Sama pieni menkka jomo ja tissit arat, mut voi kyl ennustaa menkkoja.. uus testi varmaan torstaina jos jaksan odottaa sinne asti :)

Kiva Silky et piinaillaan samoja päiviä :D Mä kans en usko, että oon raskaana, mutta silti mua polttelis testata :D Yritän hillitä itteni ja testata sit vasta tiistaina.

Tsemppiä Siska odotteluun! Vielä raastavampaa ois kyllä jos ei tietäis dpo:ta. En kestäis :D

Dpo 9.

Kp 40/30-31 ja alkaa jo todella hermostuttaa!! Oon täällä lomamatkalla ja huomenna marssin paikalliseen apteekkiin ja ostan testin. Torstaina kp 37 tuli siis veren hcg alle 3.

Takaisin