Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitääpi ehkä käydä kirjastossa lukemassa, kiitos esper vinkistä :)

Täällä kp 30/28-40+, tullu vähänlaisesti talleteltua tässä kierrosta, mut aattelin ekan testin tehdä kp 33.. mutta luulen että pitkä kierto kuitenkin taas vaihteeksi (en itseasiassa edes muista millon olis ollut se perus 28pv), et ehtiihän täs jännäämään vaikka vähäisemmälläkin tallettelulla. Mitä pidempään sitä tätiä tietty odottelee niin sitä enemmän alkaa keksiä aina oiretakin :hilarious:

Kp1 taas... -,- tiesin kyllä kun dpo8 plussa lähti haalistumaan ja katosi lopulta. Kemiallinen taas kerran.

Lume kp1-30/33 , hoito yk3

Kp 36/30-31 ja verikokeen tulos huomenna iltapäivällä valmis... tuloksesta sen verran et eniten harmittaa tää jumi! Jos se on neg niin mitä ihmettä mä sitten teen! Tai siis varaan ajan gynelle varmaankin. Terolut? Plöh!

Tsemppiä ja paljon plussia kaikille! :) Meillä lähtisi kohta/tovin päästä yrityskierto 2 liikkeelle, kunhan löydän ovulaationi. :D Ensimmäinen yritysketa tärppäsi heti ja päätyi km viikolla 6+5. Yksityiseltä sanottiin, että seuraavaa raskautta voi yrittää kun siltä tuntuu, toki seuraavien kuukautisten jälkeen se on helpompi löytää. Mutta tilasin ovisliuskoja, joten ei pitäisi olla iso ongelma. :P Kaupungin neuvolasta taas sanottiin, että pitäisi jättää yksi kierto väliin. Mutta taivun ehkä enemmän tuonne yksityisen puolelle. :P Mies oli ensin odottelun kannalla, mutta myöhemmin kertoi Googlailleensa ja tulosten valossa sitä mieltä, että ei oteta ehkäisyä tähän väliin, heilutellaan peittoa kun siltä tuntuu ja katsotaan kuinka käy.

Mulla on "aina" ollut mieliteko, että haluaisin lapsen syntyvän tammi-toukokuussa. :) Nyt vielä ehtisi jokusen kierron, jos olisi onni ja tuulet suotuisia. :)

Jännää Mrs. Smith!!

Pahoittelut lume :(

Täällä kp 13. Mies reissussa loppuviikon, joten meniköhän tämä kierto siinä... Eilen kyllä talleteltiin, mutta ovis ei vielä oo ollut ja kuvittelenkin sen olevan myöhemmin, koska aiemmat lapset olleet viikkoihin nähden pienempiä varhaisultrissa. En siis vuoren varmasti oo ovista koskaan bongannu, edellisistä en tikutellutkaan. Viime kierrossa tikuttelin, mutta en saanut ovista napattua ja nyt tosiaan ei vielä oo ollut.

Oisko täällä kellään tietoa Metformin lääkkeestä ja sen käytöstä laspettomuuteen? Mulle sitä lääkäri mietti liian paksuun ( 1,7cm) limakalvoon, mutta kaikki mitä tosta oon löytänyt niin sitä on käytetty PCO:n hoitoon, etenkin ylipainoisilla ja sittenhän se virallisesti on 2 tyypin Diapeteksen hoitoon tarkotettu. Voiko olla että mulla olis jotain PCO viittaavaa ollut mutta sitä ei sanottu? Sokeritautia ei tiettävästi ole, sekin varmistuu kyllä ensi viikolla. Vasenta munasarjaa ei löytynyt ultratessa, vaikka kuinka yritti etsiä, ja kyseessä siis lapsettomuuteeen erikoistunut lääkäri joka ultrasi.

Onko sulla joskus löytynyt vasen munasarja vai oliko eka kerta kun ultrattiin ?

Oon kuullu, että metformia on käytetty myös raskautta yrittäneelle , mutta enempää ei oo tietoa.

Kp 36/30-31 ja verikokeen tulos huomenna iltapäivällä valmis... tuloksesta sen verran et eniten harmittaa tää jumi! Jos se on neg niin mitä ihmettä mä sitten teen! Tai siis varaan ajan gynelle varmaankin. Terolut? Plöh!

Jos sulla on vaan ovuloimaton kierto?

Kp1 taas... -,- tiesin kyllä kun dpo8 plussa lähti haalistumaan ja katosi lopulta. Kemiallinen taas kerran.

Lume kp1-30/33 , hoito yk3

Pahoittelut :(

Onko sulla ollut enemmänkin noita kemiallisia? Eli hedelmöitys tapahtuu, mutta kiinnittämisessä on jotain häikkää ?

Nessi, Aiemmin on löytyny molemmat, ennen esikoisen syntymää. Vuosi sitten tehtiin mahan päältä ultra, koko mahan ultra siis ja silloin oli kaikki niinkun pitää. Mutta en tiedä näkyykö siinä muniksia ollenkaan, ei varmaankaan :grin

Ihmeiden aika ei ole ohi! Eilen aamulla tein ton ylimmäisen testin, tänään aamulla ton keskimmäisen ja nyt iltapäivällä ton alimmaisen testin :) En vaan voi uskoa tätä vielä todeksi! Toivottavasti tää pikkuinen nyt pitää tiukasti kiinni loppuun saakka :) Meillä siis takana icsi ja 26.5. oli punktio ja 29.5. siirrettiin kolme päiväinen tyyppi kyytiin. Pitkä ja rankka tie takana mutta jospa nyt ois meidän vuoro.
Babe ja pikkuinen 3+6 LA 17.2.2018
ImageUploadedByVau Foorumi1496936071.246399.jpg

Nessi, Aiemmin on löytyny molemmat, ennen esikoisen syntymää. Vuosi sitten tehtiin mahan päältä ultra, koko mahan ultra siis ja silloin oli kaikki niinkun pitää. Mutta en tiedä näkyykö siinä muniksia ollenkaan, ei varmaankaan :grin

Munasarja voi kääntyä joskus jonnekkin väärään paikkaan, mulle kävi niin ekassa munasolujen kasvattelussa. Oli kääntynyt taaksepäin eikä meinannut millään onnistua punktio, löytyi kuitenkin. Jos sulla on sellainen tilanne ? Jos se kerran siellä pitäisi olla :D

Ihmeiden aika ei ole ohi! Eilen aamulla tein ton ylimmäisen testin, tänään aamulla ton keskimmäisen ja nyt iltapäivällä ton alimmaisen testin :) En vaan voi uskoa tätä vielä todeksi! Toivottavasti tää pikkuinen nyt pitää tiukasti kiinni loppuun saakka :) Meillä siis takana icsi ja 26.5. oli punktio ja 29.5. siirrettiin kolme päiväinen tyyppi kyytiin. Pitkä ja rankka tie takana mutta jospa nyt ois meidän vuoro.
Babe ja pikkuinen 3+6 LA 17.2.2018View attachment 57046

Onnea kovasti!

Glow kertoi tänään, että hedelmällinen jakso ois alkamassa ja ennusti ovulaation 12.6. Kroppa ei kerro vielä mitään merkkejä lähestyvästä ovulaatiosta :/

Jos huomenna aamusta tekis ovis testin kun kp 11 :)

Takaisin