Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nessi, No jotain tollasta oon miettiny, tai et voiko olla liian ylhäällä tai jossain vaikka raskauden jäljiltä tai jotain :D

Kp1 taas... -,- tiesin kyllä kun dpo8 plussa lähti haalistumaan ja katosi lopulta. Kemiallinen taas kerran.

Lume kp1-30/33 , hoito yk3

Voisitko Lume saada tuohon kiinnittymis ongelmaan lääkitystä? Koska kemialliseksi jäänyt nyt useamman kerran.

Itselläni on ollut Terot käytössä ja nyt kolmannesta kierrosta nappasi pieni kiinni:happy:Olen siis aina tikutellut ovis plussan ja plussasta odottanut 3 päivää ja sitten Terojen aloitus. Näin on varmistettu, että ovis ehtii tapahtua, kun jos aloittaa liian aikaisin niin ovis voi estyä Terojen vuoksi. Teroluteja olen sitten käyttänyt siihen asti kun on alkanut vuoto (max.14vrk). Paitsi nyt jatkuu niiden käyttö, kun plussasin.Käytän niitä nyt ainakin varhaisultraan asti ja mahdollisesti senkin jälkeen, aina rv 13 asti.Näin edellisessä raskaudessa ainakin oli.

Ne siis tukevat keltarauhasta, jos se on jostakin syystä huono ja aiheuttaisi huonolla toiminnalla alkion irtoamisen.Näin minua hoitava lääkäri selitti.Lisäksi sain tähän plussa kiertoon Estradot laastarin, kun oma estrogeenin tuotto on alhainen ja epäilin itse että alkio ei pääse kiinnittymään huonon limakalvon vuoksi. Lääkärini oli heti myötämielinen ehdotukseeni. Laastarin käytön aloitin kp 5 ja se tuki osaltaan limakalvon kasvua, mikä siis mulla huonoa. Ja laastarikin on mulla nyt käytössä ainakin sinne alkuraskauden ultraan.

Tsemppiä ja voimia Lume sinulle <3

Voisitko Lume saada tuohon kiinnittymis ongelmaan lääkitystä? Koska kemialliseksi jäänyt nyt useamman kerran.

Itselläni on ollut Terot käytössä ja nyt kolmannesta kierrosta nappasi pieni kiinni:happy:Olen siis aina tikutellut ovis plussan ja plussasta odottanut 3 päivää ja sitten Terojen aloitus. Näin on varmistettu, että ovis ehtii tapahtua, kun jos aloittaa liian aikaisin niin ovis voi estyä Terojen vuoksi. Teroluteja olen sitten käyttänyt siihen asti kun on alkanut vuoto (max.14vrk). Paitsi nyt jatkuu niiden käyttö, kun plussasin.Käytän niitä nyt ainakin varhaisultraan asti ja mahdollisesti senkin jälkeen, aina rv 13 asti.Näin edellisessä raskaudessa ainakin oli.

Ne siis tukevat keltarauhasta, jos se on jostakin syystä huono ja aiheuttaisi huonolla toiminnalla alkion irtoamisen.Näin minua hoitava lääkäri selitti.Lisäksi sain tähän plussa kiertoon Estradot laastarin, kun oma estrogeenin tuotto on alhainen ja epäilin itse että alkio ei pääse kiinnittymään huonon limakalvon vuoksi. Lääkärini oli heti myötämielinen ehdotukseeni. Laastarin käytön aloitin kp 5 ja se tuki osaltaan limakalvon kasvua, mikä siis mulla huonoa. Ja laastarikin on mulla nyt käytössä ainakin sinne alkuraskauden ultraan.

Olipa mielenkiintoista luettavaa ja tosi selkeästi esitetty! Ite söin terolutkuurin ennen ensimmäistä raskautta mutta se teoria siinä takana jäi aika hämärän peittoon :)

Onnea plussanneille :)

Mulla jatkuu jännitys/ärsytys/jumitus kp 37/30-31. Ihan minimaalista tiputtelua tippa tai kaks ihan lähes väritöntä per päivä. Vatsaa kramppaa niinku normaalisti menkkojen aikaan. Viimeisin pissatesti keskiviikkona ja se oli puhdas nega.
Saan iltapäivällä tietää eilisen verikokeen hcg-arvon. Mutta jos se on neg ja menkat edelleen kateissa mun on pakko jatkaa pissatestien tekoa lomalla koska kuopuskin näkyi vasta niin myöhään.

Mrs. Smith onpa jännä tilanne! Melkein vois kaivaa popparit esiin ja parkata tänne odottaan labratulosta :) Toivottavasti sieltä tulis plussa!

Itsellä taas kääntyy hiljalleen ajatukset testailuun. On nää niin pitkiä päiviä. Koitan pysyä suunnitelmassa ja testata vasta tiistaina (dpo11). Onneks lähdetään mökille niin menee edes pari päivää muissa merkeissä :D

Nipsuliini kp 28/35-38, yk 4, dpo 7

Mrs. Smith onpa jännä tilanne! Melkein vois kaivaa popparit esiin ja parkata tänne odottaan labratulosta :) Toivottavasti sieltä tulis plussa!

Itsellä taas kääntyy hiljalleen ajatukset testailuun. On nää niin pitkiä päiviä. Koitan pysyä suunnitelmassa ja testata vasta tiistaina (dpo11). Onneks lähdetään mökille niin menee edes pari päivää muissa merkeissä :D

Nipsuliini kp 28/35-38, yk 4, dpo 7

Hei jee sullakin on testit edessä! Onnea matkaan!

Mitähän esikkoaetsimässä kuuluu ? :)

Terve kaikille piiiitkäästä aikaa!
En ole päässyt kirjoittelemaan tänne, kun on ollut niin järjetön koulustressi, mutta nyt on viimein opinnäytetyö esitetty ja lomalla ollaan!

En tässä kierrossa laskenut päiviä, en etsinyt ovista enkä itse asiassa edes joka päivä asiaa muistanut.. mutta... tänään sitten tein testit, kun menkat vajaa viikon myöhässä ja kyllähän niihin kaksi viivaa ilmestyi. Nyt vain toivotaan viivoilla vahvistumista!
ImageUploadedByVau Foorumi1496991505.191712.jpg

Onnea muillekin plussanneille! Ja olette kaikki olleet ajatuksissani! <3

Onnea plussasta! Ja toivotaan, että verikoekin on positiivinen :) ja Nipsuliinille tsemppiä, että jaksaa odottaa :D

Mulla alkaa ehkä kierto palailla, eilen olin illalla itkuherkkä kuten aina ennen menkkoja, lisäksi eilen ja tänään on vähän vatsaankin koskenut menkkamaisesti. Olisi kyllä kiva, että alkaisi, niin pääsisi taas kiinni tähän! Tosin jos ne nyt alkaisi, ovis pöllähtäisi juuri juhannukseksi eikä olla kotosalla.. :D joutuisi ihan vaan vähän kikkailemaan maalaisromantiikan puolelle, kun ollaan mun vanhempien luona juhannus maalla ja veli perheineen myös paikalla. Karkumatka heinäpellolle tai jotain varmaan edessä : DD

Terve kaikille piiiitkäästä aikaa!
En ole päässyt kirjoittelemaan tänne, kun on ollut niin järjetön koulustressi, mutta nyt on viimein opinnäytetyö esitetty ja lomalla ollaan!

En tässä kierrossa laskenut päiviä, en etsinyt ovista enkä itse asiassa edes joka päivä asiaa muistanut.. mutta... tänään sitten tein testit, kun menkat vajaa viikon myöhässä ja kyllähän niihin kaksi viivaa ilmestyi. Nyt vain toivotaan viivoilla vahvistumista!
View attachment 57073

Onnea muillekin plussanneille! Ja olette kaikki olleet ajatuksissani! <3

Heheheeetkinen. Menkat vajaan VIIKON myöhässä, noin vahva viiva raskaustestissä.... hei sä oot ihan oikeesti raskaana! :D :D ei mitään vahvistumisia vaan aikaa neuvolaan!! :) Onnea!!!!

Mulla tuli tulos: alle 3 eli täysin varmasti ei raskaana.
Eniten harmittaa se, et mul on taas joku hormoonihäiriö. Täytyy loman jälkeen harkita lääkäriin menoa jos menkkoja ei näy. Vähän harmittaa etten oo raskaana.
Ja vähän oon myös helpottunu koska voin lomalla syödä vapaasti kaikkee outoa ja juoda kaikkee :D. Lisäksi mukavaa kun esikoinen saa pitää helmikuun ihan itsellään eikä pikku sisarus synny silloin.

Jokaisella pilvellä on hopeareunus! Hauskaa viikonloppua kaikille :)

Onnea Esikkoaetsimässä! <3

Voi harmi Mrs. Smith :( Ottaa päähän just tollaset kierron venähtämiset ilman syytä! Kerkee toiveet nouseen pilviin. Onneks sentään jotain positiivista, nauti lomasta nyt täysillä ja sitten rentoutuneena takas hommiin! :) Mäkin toivoin ennen meidän Italian reissua et olisin raskautunut, mutta oli kyllä tosi kiva siellä nauttia viiniä päivittäin ja nauttia ravintoloissa miettimättä mitä syödä. :)

Mulla terot sekoitti kierrot täysin ja gyne käski lopettaa kun esti mulla mahdollisen oviksen tapahtumasta. Mulla kierrot jäi 26, 22 ja 16 sekä 14 päivään ja ehdin syödä yhden kierron ja toisessa kierrossa puolet.. annostus oli että syön kp15-25.
En tiedä, mutta olis pitänyt tasoittaa pitkiä kiertoja mulla mutta ihan huuhaata noi pillerit mun kohdalla.

Mulla terot sekoitti kierrot täysin ja gyne käski lopettaa kun esti mulla mahdollisen oviksen tapahtumasta. Mulla kierrot jäi 26, 22 ja 16 sekä 14 päivään ja ehdin syödä yhden kierron ja toisessa kierrossa puolet.. annostus oli että syön kp15-25.
En tiedä, mutta olis pitänyt tasoittaa pitkiä kiertoja mulla mutta ihan huuhaata noi pillerit mun kohdalla.

Varmaan joillakin toimii, toisilla ei.Kuten jokaisen lääkkeen kohdalla vaikutus on yksilöllinen.Minulla Terot oli sen vuoksi kun niillä haluttiin tukea mahdollista alkion elossa pysymistä, jos kiinnittyy.Kun ei olla varmoja, riittääkö oma keltarauhanen pitämään alkion elossa ennen kuin istukka alkaa toimia.Ei sitten sen vuoksi raskaus keskeytyisi ensimmäisten viikkojen aikana.

Ja minullahan tosiaan ei ollut Teroja määrätty tietyille kiertopäiville, vaan ensin piti aina etsiä ovispäivä tikuilla ja siitä päivästä laskin 3vrk eteenpäin ja sinä päivänä Terojen aloitus.Näin varmistettiin juurikin, ettei ovulaatio esty Terojen vuoksi.Ne kun voi liian aikaisin aloitettuna sen estää, kuten totesitkin.

Eka kierossa ovis oli jo kp 8 ja toisessa kierrossa kp 16 ja nyt plussakierrossa kp 10 eli heittelyä oli. Ja jos olisin aloittanut toisessa kierrossa Terot esim. kp 14 niin olisi ovis todennäköisesti estynyt.Minulla vuoto alkoi aina 14 vrk oviksesta eli en ehtinyt Teroja syömään kuin sen 11 tbl.

Takaisin