Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp1 taas... -,- tiesin kyllä kun dpo8 plussa lähti haalistumaan ja katosi lopulta. Kemiallinen taas kerran.
Lume kp1-30/33 , hoito yk3
Voisitko Lume saada tuohon kiinnittymis ongelmaan lääkitystä? Koska kemialliseksi jäänyt nyt useamman kerran.
Itselläni on ollut Terot käytössä ja nyt kolmannesta kierrosta nappasi pieni kiinniOlen siis aina tikutellut ovis plussan ja plussasta odottanut 3 päivää ja sitten Terojen aloitus. Näin on varmistettu, että ovis ehtii tapahtua, kun jos aloittaa liian aikaisin niin ovis voi estyä Terojen vuoksi. Teroluteja olen sitten käyttänyt siihen asti kun on alkanut vuoto (max.14vrk). Paitsi nyt jatkuu niiden käyttö, kun plussasin.Käytän niitä nyt ainakin varhaisultraan asti ja mahdollisesti senkin jälkeen, aina rv 13 asti.Näin edellisessä raskaudessa ainakin oli.
Ne siis tukevat keltarauhasta, jos se on jostakin syystä huono ja aiheuttaisi huonolla toiminnalla alkion irtoamisen.Näin minua hoitava lääkäri selitti.Lisäksi sain tähän plussa kiertoon Estradot laastarin, kun oma estrogeenin tuotto on alhainen ja epäilin itse että alkio ei pääse kiinnittymään huonon limakalvon vuoksi. Lääkärini oli heti myötämielinen ehdotukseeni. Laastarin käytön aloitin kp 5 ja se tuki osaltaan limakalvon kasvua, mikä siis mulla huonoa. Ja laastarikin on mulla nyt käytössä ainakin sinne alkuraskauden ultraan.
Tsemppiä ja voimia Lume sinulle
Mrs. Smith onpa jännä tilanne! Melkein vois kaivaa popparit esiin ja parkata tänne odottaan labratulosta :) Toivottavasti sieltä tulis plussa!
Itsellä taas kääntyy hiljalleen ajatukset testailuun. On nää niin pitkiä päiviä. Koitan pysyä suunnitelmassa ja testata vasta tiistaina (dpo11). Onneks lähdetään mökille niin menee edes pari päivää muissa merkeissä :D
Nipsuliini kp 28/35-38, yk 4, dpo 7
Mitähän esikkoaetsimässä kuuluu ? :)
Terve kaikille piiiitkäästä aikaa!
En ole päässyt kirjoittelemaan tänne, kun on ollut niin järjetön koulustressi, mutta nyt on viimein opinnäytetyö esitetty ja lomalla ollaan!
En tässä kierrossa laskenut päiviä, en etsinyt ovista enkä itse asiassa edes joka päivä asiaa muistanut.. mutta... tänään sitten tein testit, kun menkat vajaa viikon myöhässä ja kyllähän niihin kaksi viivaa ilmestyi. Nyt vain toivotaan viivoilla vahvistumista!
View attachment 57073
Onnea muillekin plussanneille! Ja olette kaikki olleet ajatuksissani!
Voisitko Lume saada tuohon kiinnittymis ongelmaan lääkitystä? Koska kemialliseksi jäänyt nyt useamman kerran.
Itselläni on ollut Terot käytössä ja nyt kolmannesta kierrosta nappasi pieni kiinniOlen siis aina tikutellut ovis plussan ja plussasta odottanut 3 päivää ja sitten Terojen aloitus. Näin on varmistettu, että ovis ehtii tapahtua, kun jos aloittaa liian aikaisin niin ovis voi estyä Terojen vuoksi. Teroluteja olen sitten käyttänyt siihen asti kun on alkanut vuoto (max.14vrk). Paitsi nyt jatkuu niiden käyttö, kun plussasin.Käytän niitä nyt ainakin varhaisultraan asti ja mahdollisesti senkin jälkeen, aina rv 13 asti.Näin edellisessä raskaudessa ainakin oli.
Ne siis tukevat keltarauhasta, jos se on jostakin syystä huono ja aiheuttaisi huonolla toiminnalla alkion irtoamisen.Näin minua hoitava lääkäri selitti.Lisäksi sain tähän plussa kiertoon Estradot laastarin, kun oma estrogeenin tuotto on alhainen ja epäilin itse että alkio ei pääse kiinnittymään huonon limakalvon vuoksi. Lääkärini oli heti myötämielinen ehdotukseeni. Laastarin käytön aloitin kp 5 ja se tuki osaltaan limakalvon kasvua, mikä siis mulla huonoa. Ja laastarikin on mulla nyt käytössä ainakin sinne alkuraskauden ultraan.
Tsemppiä ja voimia Lume sinulle
Mulla terot sekoitti kierrot täysin ja gyne käski lopettaa kun esti mulla mahdollisen oviksen tapahtumasta. Mulla kierrot jäi 26, 22 ja 16 sekä 14 päivään ja ehdin syödä yhden kierron ja toisessa kierrossa puolet.. annostus oli että syön kp15-25.
En tiedä, mutta olis pitänyt tasoittaa pitkiä kiertoja mulla mutta ihan huuhaata noi pillerit mun kohdalla.