Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alinah, Vähän samat fiilikset... kp 35 ja negaan oon aikalailla asennoitunut kun testaan. Luulenpa että mulla on joku megakierto vaan meneillään ja varmaan seuraavia kuukautisia saa odotella vielä ens kuussakin.

Mulla oli ne aamu heikotukset ja pahoinvoinnit. Tänään oksentanut ekaa kertaa, alavatsassa painetta ja kipuilua. Mulla on kahden lapsen raskaudet ollut kun yö ja päivä. Pojan kanssa pahoinvointia juurikin jo näillä päivillä ja oksensin 9kk yötä päivää. Tyttöä odottaessa ei ollut oikeestaan pahoinvointia ollenkaan, kun muutaman kerran, mut olin kun ampiainen xD mies sai tuntea nahoissaan.

Kaikki kertoo että vois olla raskaana, tai sit mulla on vatsatauti joka aaltoilee. Tai onko meillä kotona jotain pilaantunutta mitä syödessä taas tulee huono olo. Koitan tsempata itteni negaan, ni jos oikeasti olisikin jotain, ni olis positiivinen yllätys :P . Tätä oloa en kyl anakaan huijaa ja vasemmalla puolella tuntuu sellanen "peruna" tuola alhaalla. Jos lapset on vaikka sylissä, tuntuu se kohta päivä päivältä paremmin. Se kyllä tuntuu jo vaikkei ketään sylissä olisikaan. Huomenna olis dpo10. Pitäisköhän sen kunniaks testata, ostin vaan niitä älyttömän hintasia testejä, en tiedä raaskinko. Tolllla jos katsois huomenna ja sit viikonloppuna (niitä on kaksi). Kerkeisin jo tilaa loppuviikoks/maanantaiks netistä halpis liuskoja :P . Niin ärsyttävää aikaa :D

Haluisin todistaa miehelle jo, että on tässä oikeesti jotain :D en oo sille paljoa mitään sanonut. Viimeksi kun oli se km/kemiallinen, meni niin sekoiluksi munntouhu, että ei se varmaan usko vaikka mitä sanoisin tapahtuneen. Testiä varmaan uskois :D . No katsotaan, kyllä se testi sen ajallaan näyttää jos niikseen tulee.

Rive, teitkö lisää niitä testejä?

Onnea pixie! (toivottavasti muistin nimen oikein) :D
Tsemppiä kuumeilijoille ja pian testaaville! <3
Täällä ovistestit negaa ja peittoakaa ei heilutettu ku ukko on kipeenä :( ärsyttää! Huomenna väkisinmakaan :D :D

Täällä edelleen oviksen metsästys käynnissä. Tänään jäi tallettelut kun jouduttiin lähtee päivystykseen esikoisen kanssa. Raukka huitas itteään silmään ja ainakin olin näkevinäni haavan sarveiskalvolla, mutta 4h odottelun jälkeen päivystävä lääkäri ei nähnyt silmässä mitään.. :D

Toiveissa, Tsempit miehen kellistämiseen! :p

Sydänkäpynen, Hui, onneksi ei kuitenkaan mitään löytänyt lääkäri. Silmävammat aina jokseenkin vakavia jos oikein sattuu. :)

Danonina, meillä on yksi yhteinen ja miehellä edellisestä suhteesta yksi. Eli mies on sitä mieltä, että hänen lapsiluku on täysi.

Mää en aikoinaan tajunnut olevani raskaana, kun kierto oli ihan sekaisin ja edellinen kierto oli varmaan 45-52 päivää. Niin en tajunnut edes testailla, kun ovistesteillä en saanut ollenkaan siinä kierrossa tulosta. Oli eka kertaa käytössä silloin. Oottelin menkkoja alkavaksi, kun oli selkeät oireet. Oltiin mökillä ja yhtäkkiä tajusin, että ai juu, voihan syy olla jokin muukin. Eipä siellä testejä ollut tietenkään, niin tiukkaa teki, kun piti oottaa, että kotiin pääsee. Ja odotella vielä, että isompi lapsi menee nukkumaan. Neuvolassa ihmetteli, kun aikaa varasin, kun en yhtään tiennyt, millä viikolla voisin olla. Edellinenkin kierto kun oli niin sekaisin.

Ikinä en oo ennen tuntenut niin voimakkaasti ovista, kun nyt synnytyksen jälkeen ensimmäisiä kuukautisia ennen. Ei ois tikkuja tarvinnu :grin Mutta nyt tuntuu olevan kierto taas sekaisin, että saa nähdä, miten mieli heittelee. Oispa niin ihana, jos pääsis ees yrittään toista. Mulla ei toistaiseksi olis mitään paniikkia asian suhteen, se yrittäminen ois ees jännää :wink Nyt en nauti yhteisistä hetkistä, kun ahdistaa ja itkettää se, ettei ole mitään mahdollisuuksia tulla raskaaksi, paitsi tietty jos ehkäsy pettää, ja se taas ei oo oikein miestä ajatellen. Kyllä siellä se halu lapseen pitää olla miehelläkin :sad001

SanNi ootteko puhunut alkujaankaan miehen kanssa millasia näkemyksiä teillä on miehen kanssa?Toi on kyllä sulle niin ikävä tilanne ja tietty miehellekkin.

SanNi Ikävä tilanne molemmille. :( Toivottavasti saisitte miehen kanssa keskuteltua rakentavasti asiasta. Ja voihan se olla että mies ei ehkä nyt halua lisää lapsia mutta myöhemmin ehkä. Mutta yrittäkää ainakin keskustella asiasta niin ei jää siule paha mieli jos nyt jääkin vaan haaveeksi yittäminen. Hyvä että ajattelet noin että tosiaan miehelläkin pitää olla se halu lapseen. Olisi tosiaan väärin miehelle tehä "tahallaan vahinko raskaus"

SanNilla tosiaan hankala tilanne. Ja ymmärrän sun tunteet,että haluaisit toisen oman lapsen. Jospa mies siitä heltyisi.

SanNi, on kyllä kurja tilanne. Meilläkin mies oli aiemmin vahvasti sitä mieltä että lapsiluku on täynnä. Mutta sinnikkäästi silloin tällöin kolmatta lasta perustelin ja kerroin omista toiveistani niin lopulta sain vauvakuumeen tarttumaan hääneenkin. :) Jospa näin kävisi teilläkin! :)

DPO 7 ja erittäin herkällä testillä haamujen haamu. En innostu liikaa, mutta vähän kuitenkin. :) Huomisaamuun nyt jännätään näkyykö edelleen ja onko vahvistunut yhtään. Ja tiedän, on aikaista ja mitä tahansa voi tapahtua ja voi olla viallinen testi. Mutta silti. :) JOS olen raskaana niin tänään on siis 3+0.

Toivotaan viivalle vahvistumista, ILONA :) Ja Danonina, toivottavasti testiin pärähtää kunnon plussa!!! :)

En testannut enää, sain veritestin tuloksen(otettiin samalla kun mitattiin kilppariarvot) joka oli alle 5. Pikkuisen oli kuitenkin koholla eli olen päättänyt jotain yritti tapahtua :joyful: Toki plussaa toivoin mutta en ole onneksi suruissani tuosta pahemmin..viikon päästä torstaina pääsen jo ekaan ultraan jossa katsotaan pakastealkion siirron ajankohtaa! Niin ja ne kilppariarvot olivat just siellä missä pitikin, siitä olen tosi iloinen. Olen vetänyt samaa annosta Thyroxinia kuin aiemminkin ja ennen arvot ovat olleet hieman yläkanttiin..luulen että maca-jauheella on niin iso vaikutus että arvot ovat korjaantuneet. Tässä vielä ne arvot jos joukossa on kohtalotovereita: TSH 0.97 ja T4V 14.

ILONAlle vahvistumista viivalle!Jännää!

Danonina kyllä plussaa nyt [emoji4]

Ja Rive,harmi juttu mutta hienoa että asiat etenee ja kilppari-arvot kunnossa!

Ilonalle toivotan varovaiset onnittelut! :)

Täällä odotellaan tätiä ja salaa haaveillaan, josko jättäisi tämän torpan väliin. Mitään oireita suuntaan tai toiseen ei ole, vaikka yleensä tässä vaiheessa kiertoa on jo selkä niin kipeä, että yöllä on tuskaisaa nukkua. Nyt on nukuttanut kuin murmelia viime päivät. Odotellaan.. Salon tilanne antoi toivoa, että jospa sittenkin.. :) Yritä nyt tässä sitten pitää pelihousut kasassa!

Pakko ostaa tänään testi ja tehdä huomenna aamusta. En siis mitenkään usko raskauteen, esikoinen 3kk ja täysimetyksellä mut on ollu alavatsassa tosi outo tunne viikon verran, palentanu ja väsyttäny järkyttävästi. Ne voi kyllä johtua siitä kun tuo vauva aktiivisesti rinnalla häärää 2-3h välein yötä päivää. Lisäks on sama oire mikä viimeeks sai testaamaan eli jatkuva nälkä, sekin voi kyllä johtua tuosta imetyksestä. Ilman ehkäisyä ollaan menty 5vko synnytyksestä saakka et kaikki on mahdollista ja neuvolassa kehotettiin testailee kuukauden välein. Omalla äitillä kävi niin että ei ees menkkoja kerenny tulla kun mun jälkeen raskautu uudelleen 3kk kuluttua.

Dpo 10, kp 20/23-27 ja negaa näytti tänäänkin. Eli uutta kiertoa odotellessa. No saapahan sitten ainakin vihdoin aloittaa letrot, jospa niillä sitten tärppäis.

No aamusta testattu ja haamu tuli, dpo10. Oon todella ihmeissäni, koska mulla näkyy yleensä raskaudet suht myöhään. Valmistauduin jo siihen ettei näkyis mitään. Selkeesti hyvä testi (ja oli kyllä sen hintanenkin :D ) . Jos kahden päivän päästä tekisi sen toisen :) . Viime matkalainen ei vissiin kiinnittynyt ollenkaan, joten nyt toivotaan parasta :)

Babe voihan se siitä plussaksi muuttua.Dpo 10 vielä aikaista!

Danonina,sulla on kyllä niin selkeät oireet.Nyt vain vahvistumista!Ja onnea [emoji4]

Takaisin