Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Montako päivää sen lämmön pitikään olla koholla oviksen jälkeen et vois olla jo raskaudesta kyse?

Ja sit vielä lämmöistä,ennen tätä gelee kiertoa,mulla lämpö noussu jo näköjään ennen ovista hieman,mutta tällä kierrolla oviksen aikaan lämpö pomppas reilusti ylös ja on siellä sit pysytellykki.. :wideyed::wideyed: (sen negan tein viime pe päiväpissasta dpo 14 apteekin omalla r-testillä) oisko jo pitäny sillonki näkyä?

Nyt siis kp 29 ja ehkä dpo 17

Janniliini, mulla ovulaatiokipuun saattaa nimenomaan liittyä tuota tärinäkipua. Jos siis kestää muutaman tunnin/ päivän, liittynee ovulaatioon.

Mammanhaavex3, mulla ei näy mitään kolmatta lämmönnousua ainakaan omassa viimeisimmässä plussakierrossa. Lämmöt olleet tasaisesti koholla ovulaation jälkeen paitsi kiinnittymispäivänä romahti.

SanNi, Minä kovasti toivon että miehesi vielä muuttaa mielensä! ♡ Entäpä pystytkö elämään sen asian kanssa jos hän ei muuta? Vaikeita asioita. :(

Oon vähän sivusta seurailija, mut nyt piti kyllä kirjottaa; oon meinaa vissiin vähän urpo :D Siis miulla ei oo käyny ikinä ees mielessä tehä r-testiä ennen ku menkat on jo sit myöhässä! En ees tienny et niissä testeissä mitään vois näkyy ennen sitä :D Toisaalta ei oo hirveesti kokemustakaan tämmösistä, ku ei oo kuin yks lapsi ja se tärppäs heti ekasta yrityksestä. Nyt oon täällä lueskellu monttu auki kaikkien testausvimmasta.. Tän foorumin myötä piti itekin elämän ekat ovistestit hommata, kun kakkosta nyt yritetään, ilman tätä foorumia en ois varmaan sellasten testien olemassaolookaan muistanu :D Ehkä miekin muutun nyt ekan kokeilun myötä himotestaajaks! :D

Jänniä aikoja täällä elellään ;) itsellä vasta jotain kp9, eli tallettelut alkakoon :D tai alkohan ne jo viikonloppuna mut eipä nuista mitää hyötyä ole :) mies vaan on edelleen kipeänä ni enpä taida saada sitä peittojen väliin ainakaan tänää :( ressii pukkaa näistä hommista :D

SanNi, toivon myös että miehesi muuttaa vielä mielensä. Harmillinen tilanne.:/
Meillä mies ei halua kahta lasta enempää, kun taas itse luulen että jossain vaiheessa voisin vielä haluta kolmannen. Mutta en mene nyt asioiden edelle kun ei ole vielä sitä toistakaan.

Isintyttö, eihän sitä kaikkea voi tietää!:D

Mä taas en ole todellakaan himotestaaja. Mä itse mieluummin petyn menkkojen alkamiseen kuin siihen että testiin ei vaan tule viivaa vaikka kuinka toivoisi. :) ei sillä, hirveesti tekis mieli aina testata, mutta ei vaan uskalla. Varsinkin jos olis fiilis et varmasti oon nyt raskaana (niinkuin viime kierrossa) ja sit testais sen negan, niin olis niin kauhee pettymys.:/ Ja sit jos sais ennen menkkoja plussan ja oliskin joku kemiallinen. Että ehtis innostua ja sitten menkat alkaisikin. Mää en vaan pysty!:D

Toiveissa, jospa sun mies pian paranee, että pääsette hyödyntämään ovista. :)

Miitu, niin kovastihan asia on mielessä ja välillä tulee öisin ajatuksia pyöriteltyä. En oikein osaa puhua asiasta miehelleni enää, kun en halua, että kokee painostuksena, mutta kyllähän se varmaan jossain vaiheessa purkaantuu. Oon jotenkin yksin asian kanssa ja surullinen, en jotenkin osaa ajatella tulevaisuutta ilman sitä, että edes yritettäisiin saada lasta. Mutta en myöskään osaa ajatella, että lähtisin perhettä rikkomaan oman halun takia. Ehkä tähän tottuu ja asian yli pääsee joskus.

SanNi onko teillä jo monta lasta, mulla kaatuu tämä sovellus, enkä pääse enää katsomaan että kirjotit siitä. Toivottavasti pääsette miehen kanssa loppuratkasuun johon kumpikin olette aidosti tyytyväisiä <3

mulla on kaks lasta. Edellisestä suhteesta ja toinen nykyisen miehen kanssa. Mulla on nyt kolmatta toivoessa tullut kauhee pakkomielle, et pitäis saada neljä :D . Ihan hullua varsinkaan kun sitä kolmatta ei edes vielä millään tasolla ole (toivon että se on kyydissä). Toivon että arkirealismin myötä se ajatus siitä neljännestä katoais. En oo kauheen siivoaja tyyppiä ja työn määrä ei ainakaan yhtään vähenis :P Noh päivä kerrallaan.

Miekää en oo himotestaaja ja maltan yleensä r-testienkaa oottaa siihen että menkat on myöhässä. itsehillintää vaatii välillä. kyllä mie mielen pahoittaisin esim. kemiallisen aiheuttamasta plussasta.

Täällä testailtiin jo joulupäivänä, mutta negaa näytti. Tämän aamun testi näyttikin sitten plussaa.. :hug003 Viime menkoista laskettuna la syyskuun puolissa välissä. Meillä on ennestään yksi lapsi, jota ennen oli tuulimuna sekä km, ja viime kesänä sain myös km:n toista lasta odottaessa. Nyt hartaasti toivotaan, että tämä pysyy matkassa..

Pixielle tarrasukkia ja turvallista matkaa pienelle, onnittelut! <3

Rahaa säästyisi huomattavasti jos ei olis tälläinen himotestaaja. :p

Onnea pixie!

Himotestaaja täällä moi! Laskeskelin et toista yrittäessä 8kk aikana kului päälle 200 o-testiä ja noin 250 r-testiä :D:D plussakierrossakin tein viitisenkymmentä testiä, joista yli 30:een piirtyi toinen viiva :) (pitihän ne loput käyttää :rolleyes: ) suurin osa testeistä on tilattu ebaystä, apteekista haettuna ois kyllä muutama euro palanut :D
Oon ihan malttamaton testaaja, vaikka tiiän et itsellä plussa näkyy myöhään (dpo16-17), niin silti maltti pettää jossain dpo7-9 :D mutta itsellä myös on helpompaa negojen näkeminen ennen menkkojen alkua. Ja tahdon myös tietää jos jotain yrittää tapahtua..

Mamman haave x3, 18 päivää lämmöt koholla niin tod.näk. on raskaana :)

Onnea Pixie:Heartpink

Haha,mannikka on kyllä aikamoinen testailija :notworthy Tohon en itsekään pysty!

Tänään teki aamulla mieli pissiä tikkuun mutta maltoin! Dpo 8 "vasta" eli ihan turhaa olisi ollutkin. En millään meinaa jaksaa näitä muutamaa päivää..Torstaina olisi dpo 10 ja kuopuksesta sain plussan juuri samalla päivällä..Mutta pelottaa negakin. Oireita ei juuri ole lukuunottamatta jatkuvaa nippailua mahassa ja väsymystä..

mannikka, Ihanaa että joku muukin! :happy: Mies pitää mua aivan kahelina, kun mietiskelin että missä kaikissa testeissä sen plussan haluaisin nähdä ja meillä lojuu tuon tuosta testejä vessassa. :grin Minäkin oon netistä tilaillut, mutta ebaysta en oo uskaltautunut. Onko kuinka helppoa? Kiinnostaisi kyllä ja säästäisikin varmasti paljon! Apteekista ostan vaan siltä varalta testejä että jos tulisi jotain näkyviin niin sitten testaisin apteekin testeillä. Niin ja tietysti digillä. :rolleyes:

kata, Täällä myös dpo 8, mutta mietin josko uskaltaisin jo huomenna testata.. Esikoisesta sain ensimmäisen haamun dpo 9. Oireita ei kyllä ole, että toiveet ei ole kovinkaan korkealla. dpo 4-6 oli menkkamaista jomottelua ja nyt ei niin mitään!

Miitu, kuvaa vaan tulemaan jos testailet :) En lupaa itsekään vielä, että selviän huomisaamusta ilman testiä :rolleyes:
Eikös oireettomuus ole toisinaan se suurin raskausoire :happy112

Miitu :) mies vaan välillä kyselee oonko testaillu tai tarviinko lisää testei ;) ebaystä on kyllä helppo tilata (ja halpaa! 20r-testiä alle 2€ ), mutta toimituksissa kestää yleensä sen 2-3 vko.. kaikki on kuitenkin tullut perille :) mie oon käyttäny "varmistustesteinä" pctä, vaikka samahan tuo millä plussaa :p

Mie tein eilen ihan testimielessä r-testin ja oli nega niinkuin odotinkin tässävaiheessa.

Siinä kierrossa kun plussasin tästä meidän esikosta reilu vuosi sitten, mulla oli mitä ilmeisemmin kaksi ovulaatiota koska se kierto oli hyvin hyvin kummallinen ja sain kaksi kertaa hymynaaman ovistestiin (eriaikoihin) silloin, toki voi olla joku häikkä muuten, mutta tälläiseen tulokseen me sitten tultiin kun kuitenkin suonestakin tuloksia ihmeteltiin yms.. :)

Takaisin