Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi että on jännät paikat monella :nailbiting:

Haamuille pikaista vahvistumista :happy:

Mäkin pääsen tänään illalla vihdoin kotiin omien testien luokse sarjapissimään niitä :grin Digi polttelee eniten.

Babe: Älä vielä luovuta. Mullakin oli tyylipuhdas nega dpo 10. Kierto veny muutenkin normaalia pidemmäksi. Toivoa on :)

Tarzan: Väsymys on myös yleinen oire :) Puhkun sulle plussatuulia!

Salo84 4+2 (oviksesta laskettuna)

Ilona, Haamulle vahvistumisia! :)

Ja danoninalle myös! :happy:

Babelle pahoittelut negasta, vaikkakin voihan tuo vielä plussaksi muuttua. :wink

On: Dpo 9 ja nega testattu tänään aamulla herkällä testillä. Negaan olin asennoitunutkin ja hieman on sellainen hanskat tiskiin -olo, vaikka tiedän että tosi ajoissa ollaan. Pelottaa että tämä onkin vain megakierto nyt ja seuraavia kuukautisia saa vain odotella.. Alkaisivat nyt edes ne niin pääsisi sitten yrityksen toiselle kierrokselle! :rolleyes:

Onnea kaikille haamuilijoille! Toivottavasti viivat vahvistuu :happy:

Näin yöllä unta että synnytin rv21 kuolleen vauvan kotiin :sad010
Sitten kävin vessassa ja pyyhkiessä tuli sellaista rusehtavaa tuhruvuotoa :sorry: sitä on nyt tullut tämän päivän. Ei tule kuin pyyhkiessä mutta ahdistaa ja pelottaa silti. Yöllä jo mietin että tää johtuu siitä että varasin sen ultran. Nyt on poltellut alaselkää koko päivän ja oon ihan varma että kesken menee tämäkin. Tai sitten tää on kohdunulkoinen.
Inhottavaa lähteä reissuun kun on tällainen olo ja nyt mua pelottaa että entäs jos siellä reissussa alkaa kunnon vuoto tai jospa se onkin taas väärässä paikassa ja mut joudutaan leikkaamaan. Sairaalaan on kuitenkin tuolla pohjoisessa melkoisen pitkä matka.

Voi ei Ameliah mikä uni! Ja ennenkaikkea tuo vuoto.Mutta jospa se olisi vain ihan normaalia ja kaikki onkin hyvin.Toivotaan!

Ameliah, toivotaan että tuhruttelu on harmitonta. pidetään peukkuja että ei mee kesken. ja kamalan unen olet nähnyt. :(

Ameliah, toivottavasti tuhru loppuu. Menkkakivut on tosi yleisiä alkuraskaudessa, miullakin kestivät monta viikkoa vielä plussan jälkeenkin. Tsemppiä kovasti :Heartred

Ameliah, Voi mikä tilanne, toivottavasti tuhru pian loppuu! Mutta kuvailit että olisi rusehtavaa, ehkä se voisi kuuluakin alkuraskauteen kun ei kirkasta ole ja toivottavasti ei sellaiseksi yllykään. Kaikki tsempit! <3

Samoin toivon minäkin ja pidän sormia ja varpaita ristissä että olisi harmitonta vuotoa ja loppuisi pian, Ameliah! Ja inhottava uni.:/ ehtiskö asiaa varmistamaan mitenkään ennen reissua, ettei siellä tarvitse alkaa mitään sairaalaa metsästää?:/

Miitu, jospa se nega vielä plussaksi muuttuu muutaman päivän sisään.:)

Kyllä minäkin huomenna testaan.Hulluksi tulee kun näitä tuntemuksia miettii.Sitä joko on tai ei. Aamulla se sitten selviää [emoji4]

Onkos muita testaajia huomenna?

Ameliah, älä vielä turhaan murehdi, voi olla ihan harmitontakin! Pieni rusehtava vuoto ei kai oo edes mitenkään harvinaista, vaikka kaikki olis hyvin. Voimahali! :Heartred

Ihanaa kun tänään oli haamu-uutisia foorumilla odottamassa! :) Onnea ILONA ja Danonino ja vahvistumisia! :) Mutta mutta... Missäs viipyy testikuvat..? :wink Salonkin vahvistuvia viivoja pikapikaa tänne! :)

Älähän Miitu vielä heitä pyyhettä kehään! :) Ehkä plussa on vielä tuloillansa!

Ja mun toivoa herättävät aamuheräilyt loppu tähän aamuun... :sad001 Vielä kun jaksais muutaman päivän, niin pääsee testaamaan. Viimeistään su tulee kuvaa. :) Nää alkaa tosissaan tuntua piinapäiviltä...

Voiha pyhä sylvi mitä oireilua täällä..nnippailua alamahassa ollu pari pv ja nyt kauhia turvotus, väsymys on iha päätä huimaamaa.. jännän äärellä ollaan miten käy ens viikolla.. kp 22/30 meneillään.

Hirmusti onnea kaikille plussanneille, jospa itekki saan liittyä joukkoon ❤

Miitu ja Lumikello2015, se mun testiviiva oli niin haalee, etten saanut sitä kuvaan näkymään. :D Mutta kyllä se siinä oli (ja on edelleen), mieskin sen näki joten en kuvittele. :D

Kiitos kaikille onnitteluista, vaikkakaan ei nyt varsinaisesti ihan vielä voi noita onnitteluja kunnolla ottaa vastaan ennen kuin viiva on vahvistunut. :)

Ehkäpä huomenna saadaan kuvia ihasteltavaksi minulta ja mahdollisimman monelta muultakin! :)

Ameliah, toivottavasti vuoto loppuu pian!!

Miä testasin aamulla kaikkien negojen negan. ei siis yhtään mitään paitsi tarkistus viiva tietysti. kp25/27 dpo11. Enempää ei oo testejäkään valmiina, menkat pitäis alkaa pe iltan ja jos ei alkaiskaan niin varmaan sunnuntaina tai maanantaina uutta testiä ostamaan.

Mulla on tabletissa vaan tää sovellus ja tää tabletin kamera on ihan kauhee. Hyväettä naamasta tunnistaa kun ottaa kuvia. Jos saan parin päivän päästä kunnollisemman viivan lupaan pistää sitten :) . Tänään oireeton päivä, vatsassa painetta mut muuten. Oon tosin ollut koko päivän kotona ja syönyt tasasesti, et sokerit ei oo päässy heittelemään, eikä mitään rasitusta tullut, ni kai se olokin pysyy tasasena. Viime kerralla haamun jälkeen katos viikoks oireet ja alkoi "menkat". Pelkään kokoajan samaa. Katsotaan. Jännittäviä päiviä elellään.

Onnea uusista plussista [emoji4]. Ameliah, mulla myös ruskeaa tuhruilua ja nyt 4+1. Tota vuotoa mulla on ollut joka raskaudessa. Onnistuneessa ja tuulimunassa. Mä oon kanssa ihan paniikissa mihin tää johtaa [emoji22].

On: Kp 37/33-42 ja tätiä ei näy vaan tosi "vetistä" valkovuotoa. Muita oloja ei oo kun turvotus ja väsymys vieläkin..

Takaisin