Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussanneille ja vahvistumisia viivoille!

Täällä elellään edelleen tylsää vaihetta, kp 6/27 ja täti juuri pakannut kassinsa ja lähtenyt. Verigreippimehua olen juonut nyt lasillisen tai pari päivässä, kun on se on niin hyvääkin :hungry: Alavatsalla nipistellyt välillä, mutta taitaa olla ne mun monirakkulaiset munikset jotka siellä iloiten pullistelevat :shifty: Jospa sieltä kasvaisi kuitenkin yksi ylitse muiden ja saisin tällä kertaa vähän sitä hedelmällistä limaakin kehiin :shy: Ovistestejä on enää kolme kpl enkä jaksa nyt tilata lisää, joten alan o-testaileen varmaan maanantaina kp 11 tai sunnuntaina :)

Tarralliset onnittelut kaikille plussanneille, toivotaan että kaikki pysyy matkassa <3

Täällä tehty tänää elämän eka o-testi :D Ei piirtyny ees hailuraa... mut oman arvion mukaan ovis ois vasta ens tiistaina. Oisko siks vielä viivaton? Toivottavasti ei oo ovuloimaton kierto, on kuulemma mahdollista kun imetän vielä monta kertaa päivässä.. viime kuussa ovuloin kyllä varmasti.

Jänniä aikoja täällä kyllä, jännityksellä saa odottaa muiden kuvia.:)

Voi ei Herttarouva, kyllä varmasti huolettaa, vaikka kuinka tietää että voi myös olla ihan harmitonta vuotoa. Toivottavasti on ihan harmitonta vaan.:)

Meinasin kans kysyä onko Kirahvi testannut vielä?:)

Villisilmä, jospa verigreippikuuri tekee tehtävänsä tässä kuussa. Tsemppiä!:)

Mulla tänään ollut menkkajomotusta, kp 19/28. Näitä menkkajomotuksia nyt on varmaan joka kierrossa, et ei varmaan ole merkki mistään sen kummemmasta. Mut olis kyllä kiva tietää mistä tämmöset kivut johtuu. Esikoisen aikaan oli viikko ennen menkkoja melko kovaa ja pitkäkestoista menkkajomotusta, mut sit olinkin raskaana. Sitten aina toivoo näistä jomotuksista että olis raskaana...

Isintyttö; jos ovis on vasta tiistain paikkeilla niin ei varmasti näykään vielä mitään tikussa :) mulla on iha tyhjää alkukierto, sit hailuraa ja tyhjää vuorotellen just enne ovista ja sit se punanen viiva vaan yhtäkkiä siihen viereen paukahtaa :D tääläki ovistestailut menossa. To tai pe pitäs kalenterin mukaan olla ovis mut tänää oli tikku nega!

Toiveissa <3 : kiitti vinkistä, niin vähän itsekin tuumin et ei varmaan vielä mitään tikussa kuulukaan näkyä :) Jänskää; tikutellaankin sitten loppukuusta molemmat sen toisen testin kanssa:wink

Voi että kun täällä on teitä plussanneita :hello2:Heartred

Meidän oli tosiaan tarkotus alottaa toisen yrittäminen vasta maaliskuussa, mutta aika vahvasti tuntuu siltä, etten jaksa odottaa :rolleyes::hilarious::eek: Täs olis parisen päivää aikaa päättää, koska ovis on tod.näk. viikonloppuna! :wacky:

Voisko joku muuten lisätä mut myös listaan? Toinen siis toiveissa! Kiitos! :)

Mikä tilanne Ameliah ja Herttarouva? Onko tuhruvuoto loppunut?

Isintyttö; joo vielä ei tarvitsekaan näkyä mitään:rolleyes: Ovistestit tekee monilla myöskin niin että pari päivää ennen sitä oikeaa plussaa viiva vahvistuu melko vahvaksi ja sitten haalenee -> tulee vähän sellainen WTF-olo :nailbiting: Johtuu siitä että LH-hormoni tekee ennen ovista enteilevää isoa piikkiä pienemmän piikin ja testi tietty reagoi siihen.

YRITTÄJÄT:

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa&amp;lt;3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx/yritystä 6/16
MayDay88 / esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86 yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina /yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_ yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85 yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Helmiäinen90, toinen toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9
Ameliah, la 12.9

Toivottavasti oli uusin lista. :)

Täällä testattu aamulla nega (dpo10). Eli uutta kiertoa odotellen. En usko,että tuosta plussaksi muuttuu..

Pahoittelut Kata negasta. Rive, täällä tänään kellertävää niukkaa vuotoa. Koko ajan saa vessassa juosta tarkistamassa mitä sieltä tulee. Odotan soittoa neuvolasta. Varmaan eivät ota mua mihinkään varhaisultraan. Yksityiselle mulla on jokatapauksessa aika 19.1. Ameliah, mikä tilanne sulla on?
Anteeksi että täällä vielä kirjoittelen vaikka raskaana ainakin vielä ollaan. En usko ennenkuin oon ultraan päässyt sulkemaan ainakin sen tuulimunan.
Ja siis kunnallisen kautta sais varmaan jonnekin viikolle kahdeksan sen ultran.

Rive, vielä tulee välillä pyyhkiessä :arghh: ja mahaan koskee kuin olisi menkat. Alaselkää myös polttelee mutta en enää tiedä mikä on selkäkipua siitä viime viikon jumista ja mikä ns uutta kipua.

Miten Herttarouvan vuodot? Toivottavasti loppuu!

Kata mulla oli vielä dpo10 ihan nega, dpo 11 haamu. Vielä voi siis plussasin muuttua :happy:

Toivotaan että tuhruvuoto loppuu pian teiltä kummaltakin :Heartred Varhaisultraan voi saada ajan kinuttua jos on taustalla keskenmeno tai kovat pelot raskauden suhteen. Ja kovin aikaisessa vaiheessa ultrassa ei oikein näy mitään mutta näkeehän gynekologi sisätutkimuksessa että kohdunkaula auki ja pehmeä yms.

Mulla on ultra 28.1. Meillä on vain yksi ultraava lääkäri ja se tekee vain yhden lauantain kuussa jostain syystä. Eli ei mahdollista päästä täällä ultraan aikaisemmin. Toki äitiyspolille pääsee mutta sinne on niin pitkä matka että yritän sinnitellä tuonne kuun loppuun.

Mulla oli esikoisen aikaan pitkälle oikein kunnonkin menkkajomoja, mutta kaikki onneksi hyvin :):Heartred
Kuuluu ilmeisesti kuvaan, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Olen myös kuullut niistä joilla on vuotanut useamman päivän kirkasta verta alkuraskaudessa ja kaikki o kuitenkin ollut niinkuin pitää eli tuhrut/vuodot taitavat nekin olla melko tavallisia, tosin kyllä se aina huolestuttaa! Tuohon veriseen vuotoon oon useamman kerran kuullut liittyvän hematooman jossakin tuolla alakerrassa ja joskus myös sen että alkiota on aivan alussa ollut kaksi ja jostain syystä toinen ei jaksakkaan. En tosin tiedä voiko sellainen liittyä tuhrutteluun? Joillakinhan tulee pientä vuotoa kokoa raskauden aina kuukautisten aikoihin? Toivotaan siis että Herttarouvan ja Ameliahin tuhruttelu on viatonta :Heartpink

No niin vahdoin sain otettua kuvat testeistä. Viivat on vahvistunut ja digi näyttää 2-3 viikkoa [emoji173][emoji173] Kai se on uskottava, että salamatkustaja on tarrannut kyytiin. Alavatsalla on olluki sellasia tuntemuksia, että rakennustyöt on alotettu. Toivottavasti viihtyy yksiössään syyskuulle asti [emoji4]

Sininen testi on eka 4+0, lila eilen illalla 4+2 ja digi tänä aamuna. Siirrän itseni plussanneisiin kunhan pääsen koneelle esikon päikkäreiden aikaan [emoji4]

Miitun negalla on vielä hyvin aikaa muuttua plussaksi.

Tuhruvuodot on ihan pepusta. Toivottavasti loppuvat pian. Onneksi ne ei automaattisesti tarkoita, että jotain ois vialla. Ekan kolmanneksen saa muutenkin olla pelko pepussa koko ajan. Ei kiva [emoji53]

Plussatuulia! Toivottavasti mahdollisimman moni liittyy mukaan syyskuisiin [emoji4]

Liitteet

• 1483601173989.jpg
    1483601173989.jpg
    141.8 KB · Katsottu: 210
Komeat on salo84 viivat :) . Oon niin ylpeä itsestäni, kun maltoin olla tänään testaamatta :D . Huomenna sitten. Eilinen jäi oireettomaksi :( . Edellisessä km oireettomuuden jälkeen alkoi se vuoto. Pelottaa, että oliko tää tässä. Katsellaan huomen aamulla :)

Tsemppiä kaikille joilla vuotoja.Peukut pystyssä että kaikilla ihan vaaratonta [emoji173]️

Ameliah,kiitos tsempeistä!Kyllä varmaan huomenna testaan vielä kun en ihan varma ole onko nyt dpo 9 vai 10 [emoji1]

Mahtavat viivat Salolla! :hello2 Onnea vielä hirmuisesti! Toivottavasti tullaan joukolla perässä! :)

Mä en malttanut olla tekemättä testiä, vaikka on vasta dpo10, yritän liittää tähän kuvaa. Tää on raskauskeijun ei kaikkein herkin testi. Jos oikein laitan viivalasit päähän niin kuvittelen näkeväni tuossa jotain. Mieheltä en ees kysy vielä kun sillä ei oo minkään maailman viivalaseja olemassakaan. :p Täytyy testailla uudelleen, en varmaan malta pitää välipäivää vaan huomenna uudelleen. :grin

Liitteet

• IMG_3292.JPG
    IMG_3292.JPG
    378.5 KB · Katsottu: 219
Takaisin