Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kata, Täytyy laittaa jos olisi jotain nähtävääkin :p Laita sinäkin! Esikoisesta ainenkin oireettomuus oli se oire.

mannikka, Ihana mies sulla! :grin Kyllähän nuo tulis hurjasti halvemmiksi. Jos tää yritys tästä nyt venyy niin varmasti täytyy itsekin koittaa sieltä tilailla.

vauvakuume, Eikös joissain tapauksissa tuo kaksikin ovulaatiota ole mahdollista? Joskus olin lukevinani.. Mutta kovin on ollut erikoinen tilanne. Mikäs kp sulla nyt meneillään? :)

YRITTÄJÄT:

Janniliini, kohtukuolema 1/16, kkm 12/16
Elma Auroora, yritys alkaa 2/17, esikoinen toiveissa
Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
Lumikello, tjottailua 10/2016, yritys alkaa 1/2017, toinen toiveissa
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
Dossier, yritys alkanut 7/16, esikoinen toiveissa
Miitu, tjottailua 12/2016. yritys alkuvuodesta 2017, toinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Salo84, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88 yritystä 9/16, ensimmäinen
Isintyttö yritystä, 12/16, toinen toiveissa
Toiveissa<3, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
I L O N A, yritystä 11/16, kolmas toiveissa
Sydänkäpynen, yritys alkaa 1/17, toinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Jemna, yritystä 11/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 2/16
MayDay88 / esikoisen yritystä 7/16 / km/tuulimuna 11/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86 yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina /yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_ yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85 yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 29.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 12.9
Ameliah, la 12.9

Muokkasin omaa, kun oli väärin. Jos tää nyt onnistuu oikein

pikkumyyxx, Puhelimella ei onnistu! Yrititkö puhelimella?

Ei tainnu onnistua tuo listan lisäys..

Onko muilla mitään oireita? Mulla dpo 8 ja töissä istun. Vatsaa nipistelee kokoajan eri puolilta ja erityisesti tuolta nivusista. En muista yhtään aiemmista raskauksista oireita..No joko menkka- tai raskausoire! Menkat pitäisi alkaa siis sunnuntaina/maanantaina (Luteaalivaihe n.14pvää ollut).

Miitu kieltämättä olin hieman hämilläni silloin (ja vieläkin), mutta eipä sillä mitään väliä kun lopputulos on parasta mitä ihminen voi saada ja sain maailman ihanimman esikoispojan :Heartred:)

Tällähetkellä mulla on siis ehkäisy vielä käytössä joten kierto on aivan sekaisin, testasin koska vuotoja ei oo hetkeen näkynyt, ns. "varmistustesti". Tosin edellinen vuoto kesti 4 ja puoli viikkoa eikä oo kyllä ikävä, rasittavaa kun aina kun luulet että rauhoittuu ja loppuu koko vuoto ja sit seuraavassa hetkessä holahtaakin kunnolla :facepalm: Oon tosissani nyt pohtinut jättäväni hormonaalisen ehkäisyn pian pois...

kata, Dpo 8 ja ainut oire on lisääntynyt vv. Hurraa! Mulla sovellus ennusti menkkoja alkaviksi myös maanantaina.

vauvakuume, No onpas kurjaa tuollainen että viikko tolkulla vuotaa.. :sad001 Minullekin kun tarjosivat noita minipillereitä niin sanoi vaan että toisilla ei vuotoja tuu ja toisilla vuotaa yhtenään. Olin että no kiva! :grin Enkä kyllä aloittanutkaan kun ei mulle hormonaaliset ehkäisyt sovi.

Ooooh mannikka on todellakin himotestaaja! Mäkin kyllä sorrun aina viimeistään dpo 8 aloittamaan testauksen, vaikka joka kuukausi päätään oottaa vähintään dpo kymppiin! Mun luteaalivaihe 12 päivää!

Pixielle onnea ja vauvaliimaa mukaan! Ihanaa plussia!

Voi Sanni! Toivottavasti miehen mieli muuttuu, tosi tylsää yksin kuumeilla!

Hauskaa jännätä mukana kun monella on lupaavia oireita tai ainakin testipäivä lähestyy! Peukut!

Kp 12 ja ovistesti pelkkää hailuraa, dääm! Talleteltu on ihan varmuuden vuoksi! Mun makuun pitkä kierto tulossa kun ei perinteisiä ovisjomoja ole ollenkaan! Liekö kroppa säihkähtänyt mahdollisuutta raskautua kun noin temppuilee! Ärsyttää kun pitää laskea päiviä, perjantaina on pyhien takia klinikka kiinni, taitaa inssi siirtyä seuraavaan kiertoon..

Paljon onnea Pixie!

RouvaKettunen, harmi jos siirtyy ensi kiertoon inssi pyhien takia:/

Mulla dpo ei mitään hajua, kp17/28, eikä mitään oireita.:/ ois edes jotain mahan juilintaa tai jotain niin vois jännäillä mistä johtuu!;D menkkoja saa vielä odottaa 14 päivää.

Tuun tänne väliin huutelemaan, olisko joku kiinnostunut One Stepin ovistesteistä? Mulla olis niitä 51kpl ylimääräisenä, jos nyt siis oikein laskin. Päiväys oli 2018 puolelle asti voimassa. Kaupan päälle saa yhden raskaustestin :D En tiiä mitä noista voisin pyytää, kympin?

Tulee ihan ryhmäpaineita testata itsekin jos Miitu ja Katakin meinaa jo aloittaa testailun. :) Kyllähän ne testit polttelee tuolla kaapissa mutta jos sille tielle lähden niin testituloksista huolimatta mä en saa testailua lopetettua ennenku täti tulee tai saan leffaviivat. :p Miten niin testausnarkkari... :wink Yritän pysyä kuivilla vielä pari päivää. Vaikka eilen vielä sanoin, ettei oo oireen oiretta niin lämmöt pysyy koholla ja nyt oon jo melkein varma, että oon raskaana kun edellisistä raskauksista eka oire oli herääminen aikaisin ja nyt parina aamuna oon heränny viideltä virkeenä (oon siis muuten tosi aamu-uninen). No saas nähdä, täältä tullaan varmaan kovaa ja korkealta alas. :) Tänään siis dpo 8.

Hurjasti onnea Pixie :happy:

Mannikka taitaa saada testaajakuningattaren kruunun :grin Mä oon nyt tehnyt vaan kaksi testiä, joista eka oli nega dpo 10, mutta aikomus on pissiä kaikki loputkin neljä testiä kun pääsen huomenna kotiin. Digit teen viikon välein niin että vika näyttää 3+. Sit lopetan ja uskon :p

Tosi lupaavia oireita loppuviikon testaajilla :happy: Täällä on sormet ja varpaat pystyssä, jotta tulee paljon plussia.

Onnea Pixie :) täällä ei oo mitään oireita jossei turvotusta ja väsymystä lasketa.. kp 36/33-42
aika hurjia määriä on kyllä Mannikka testaillut :woot:

Tänään tuli mulle postissa ovis ja raskaus testejä. Jahka tää vuoto loppuis nii pääsisin pikku hiljaa testailemaan. Saa vaan nähdä kuinka sekaisin kierto on mennyt.

Täällä malttamattomana testattu tänään nega iltapissistä. Jään siis odottelemaan tätiä huomenna saapuvaksi [emoji17] Plussaonnea muille loppuviikon testaajille!! [emoji4]

Tarzan,pitäiskö sulla huomenna alkaa menkat?Ihan hyvin voi olla nega tuossa vaiheessa ja vielä iltapissistä.Pidän sormia ristissä ettei alkaisikaan!

Voisiko menkat alkaa, turhauttaa tää kierron venyminen.

Takaisin