Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
e5f9abea3b7dd8e93b98ff3ce4d66c72

Tänään kävin hakee rannekkeen salille.. :)

Mä oon nyt jo muutaman vuode harrastanu säännöllisen epäsäännöllisesti juoksua :) meillä lähin kuntosali on 20min ajon päässä joten mun on helpompi vaan sujahtaa nopealle lenkille!

Help! Voiko raskaustesti näyttää oviksen? Onko kellään kokemusta :) Netsitä löyty puolesta ja vastaan tietoo joten mietin et oisko kellään omaa kokemusta.

Help! Voiko raskaustesti näyttää oviksen? Onko kellään kokemusta :) Netsitä löyty puolesta ja vastaan tietoo joten mietin et oisko kellään omaa kokemusta.
Ovistesti reagoi raskauteen, mutta raskaustesti ei reagoi ovikseen. Olisi muutoin aika inhottavaa saada positiivinen raskaustesti, kun oikeasti kyse ovulaatiosta... Raskaustesti mittaa ainoastaan hCG:tä, jonka pitoisuus ei nouse normaaleissa tapauksissa kuin raskaana ollessa. :)

Ovistesti reagoi raskauteen, mutta raskaustesti ei reagoi ovikseen. Olisi muutoin aika inhottavaa saada positiivinen raskaustesti, kun oikeasti kyse ovulaatiosta... Raskaustesti mittaa ainoastaan hCG:tä, jonka pitoisuus ei nouse normaaleissa tapauksissa kuin raskaana ollessa. :)
Paitsi että mulla on herkkä testi reagoinut ovikseen. Testasin kierton ollessa 23/28 ja sain kunnon viivan. Mutta seuraavana päivänä negan ja sitä seuraavan viikon testasin joka päivä negoja kunnes 10 päivän kuluttua alkoi taas piirtyä viivaa r-testiin . Olin hyvin hämilläni. Mutta lopulta alkuraskauden ultra paljasti että se ensimmäinen positiivinen testi oli todella reagoinut ovikseen. Ovis oli selkeesti myöhässä kiertoon nähden ja myös laskettu aika siirtyi viikon eteenpäin.

Tämä on tosi hyvä ryhmä vertaistuen kannalta voi kysellä mitä haluaa ja saa vertaistukea.Ite ainakin koen hyväksi foorumin ja aikuismaiseksi.

Mä kanssa tykkään vaun foorumista juuri sen takia kun kaikki kuuntelee toisia ja auttaa vinkeillä sekä jotkut opastaa ensikertalaisia ja jakaa tietoa eteenpäin siis vertaistukea parhaimmillaan. Itse tätä foorumia seuraan koska haluun nähdä kuinka moni täältä onnistuu raskautumaan vuoden loppuun mennessä toiveissa tietty et kaikki mut eritoten jo pidempään kuumeilleet :) Ja musta testejä on kiva katsella vaikka omistan todella huonot viivalasit :D Tuo mango:n kommentti oli enemmän tuommonen vauva.fi foorumilaisen joita ei tänne kyllä kaivata, tosin sai kyllä keskustelua aikaseks mut pahoitti monen mielen.

Kp3 ja vuoto alkaa olla kohta ohi, varmaan lauantai iltaan mennessä loppuu. Tai sitten tiputtelee sinne sunnuntaihin asti niinkun muutamassa kierrossa tehnyt.

Mä oon aina tullut todella helposti raskaaksi. 3 kertaa ekasta kierrosta ja kerran toisesta. Ovista en oo ikinä aiemmin tikuttanut tai mitään muutakaan erityistä tehnyt raskauden eteen, kuin puuhailtu ahkerasti lakanoiden välissä.

Nyt kyllä jännittää kauanko mahtaa mennä tällä kertaa, kun on lähes viisi vuotta taukoa tässä välissä ja lisämausteena viime vuonna puhjennut kilpirauhasen vajaatoiminta (lääkityksellä kyllä arvot saatu kuntoon)... Silti vähän mietityttää toi kilppariasia. Etenkin kun puhkeamisaikaan suurin oire mun kohdalla oli kuukautiskierron sekoilu.

Ja kaksi kertaa luovuttanut munasolujakin tässä kuopuksen jälkeen. Sillä ei pitäisi kyllä olla omaan hedelmällisyyteen vaikutusta (toivon mukaan)

Kp 24/26. Kohta päästään tositoimiin :happy:

Voi luoja, katson kreikkalaista naimakauppaa telkkarista ja muutama kohtaus tullut joissa oon alkanut itkemään. Oon herkkä ihminen mutta tää on niin ihmeellistä miten voi itku tulla esim siitä että tuon naisen vanhemmat antoi häälahjaksi asunnon noille.. Jotkut hormonit vissiin. Pistän menkkojen piikkiin!

Moikka

Mitäs löytyy viimeisin lista keskustelijoista? :)

On ollu helmikuun jälkeen tauko täältä niin olisi hauska nähdä keillä on tärpännyt :)

Täällä edelleen työnalla ;) yritys aloitettu 8/16

Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Hippie_mama, yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88, yritystä 9/16, ensimmäinen
Toiveissa, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Toupie, yritystä 10/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 6/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86, yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina, yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_, yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85, yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Mirellan, yritystä 10/16, esikoinen toiveissa
PauliinaS, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helynä, yritystä 7/16, kkm 12/16, toinen toiveissa
Justme89, tjottailua 1/17, esikoinen toiveissa
Mursumauu, yritystä 05/15, eskikoinen toiveissa.
Alessia, yritystä 02/16
Mangusti, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Aunemoi, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mamma-2, yritystä 1/17, kolmas toiveissa
MW2B, esikoispoika 6/15, toisen yritystä 1/17
Bluebelle, yritystä 12/16, esikoinen toiveissa
Unicorn17, tjottailua 8/16 yritys1/17, toinen toiveissa
Sara80, yritystä 1/16, toinen toiveissa
Silky, yritystä 12/16, toinen haaveissa
Eetuha, yritystä 4/15, km 10/16, kolmas haaveissa
Wonderwall yritystä 8/16 esikoista havitellaan
Marce86, yritystä 2/16, kolmas haaveissa
Jaffa93, yritystä 2/17, toinen haaveissa
kirppu_, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
Heitsu1996, yritystä 11/2014, toinen haaveissa,
1/2017 kohtukuolema
Tilkkunen, tjottailua 1/17, kolmas haaveissa
Tintuska, yritystä 4/17, toinen toiveissa
Lume,yritystä 03/17 (4v)
Esikkoaetsimässä, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
Minni2016, yritystä 5/17, km 4/17, toinen haaveissa
ikonii, tjottailua 4/17, esikoinen haaveissa.
Lacrima85, yritystä 3/17, toinen haaveissa
Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
Nessi, yritys 5/17, neljäs toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 23.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 11.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9
Dossier, la 21.9. (?)
Elma Auroora la 29.9. (?)
Helmiäinen90 la 3.10 (?)
Miitu la 6.10 (?)
Isintyttö la 10.10 (?)
Aneska la 10/2017
Taiga86 la 6.11.
Vaapukka_ la 16.11. (?)
Terhus la 28.11.
Ellikki85 la 6.12 (?)
Edams la 16.12
Milottiina la 18.12 (?)
[MayDay] la 28.12.
Sydänkäpynen la 30.12.
Cho la 26.12 (?)
Nuppu3 la 11.1.
Vulpix la 14.1.
Jääkukka la 16.1.
Pau91 la 23.1
Heidukka la 28.1 (??)

Siinä on viimeisin lista kai.. :))

Paitsi että emmielle on mun muistaakseni juuri plussannut toukokuussa . :))

Tais olla oviksesta johtuva plussa R-testissä, kaikki oireet viittaa siihen ja nyt on kp 16, eli ovisaika. Tein pari testiä vielä ja olivat negoja, Hmm, mielenkiintoista kyllä, no ihan kiva tälleen 3 vuoden yrittämsien aikana saada eka plussa, harmi vaan et väärään aikaan :grin Ei kai se viallinenkaan voinu olla, ku tuli ajallaan. Josko sit parin viikon päästä tulis sitä ittteensä tarkottava plussa. :)
Nii ja jostain löyty et tosi harvoin jos lh:ta on yli 300mIU niin se näkyy raskaustestissä..Oisko tää sit joku super ovis vai :hilarious:

Mä oon aina tullut todella helposti raskaaksi. 3 kertaa ekasta kierrosta ja kerran toisesta. Ovista en oo ikinä aiemmin tikuttanut tai mitään muutakaan erityistä tehnyt raskauden eteen, kuin puuhailtu ahkerasti lakanoiden välissä.

Nyt kyllä jännittää kauanko mahtaa mennä tällä kertaa, kun on lähes viisi vuotta taukoa tässä välissä ja lisämausteena viime vuonna puhjennut kilpirauhasen vajaatoiminta (lääkityksellä kyllä arvot saatu kuntoon)... Silti vähän mietityttää toi kilppariasia. Etenkin kun puhkeamisaikaan suurin oire mun kohdalla oli kuukautiskierron sekoilu.

Ja kaksi kertaa luovuttanut munasolujakin tässä kuopuksen jälkeen. Sillä ei pitäisi kyllä olla omaan hedelmällisyyteen vaikutusta (toivon mukaan):

Meillä kyllä tosi sama tilanne :)
3 lasta ja mä oon kanssa luovuttanut 2 kertaa munasoluja kuopuksen jälkeen :D

Niin ja kp 27/25 ja menkoista ei tietookaan. :happy8 eilen oltiin miehen kans viihteellä. Kotona oltiin jo tosin puoli 12, mutta olihan se ihana käydä pitkästä aikaa! :Heartred nyt on olo sen mukainenkin että hyi... :D

Takaisin