Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ylhäällä vanha
View attachment 56643
View attachment 56644
Ei näy oikeastaan tän dpo10 päivän viiva mihinkään edes kotelosta ja pitää tihrustaa
Dpo8 viiva oli selkeästi sininen ja näky kauas jopa kotelosta.
Minä näen kyllä Lume molemmissa hailakat viivat. Kuukautisten alkamispäivänä viiva voi olla edelleen todella haalea. Minulla on ollut. Vasta 5+0 olen saanut jossain raskaudessa kunnon viivat testiin.
Nyt pitää kysyä viisaammilta kun ei enää oma pääkoppa pysy mukana...
Dpo 10-12
Apteekin 10miu ultrassa ihan harmaita viivanpaikkoja.. samoja viime kierrossa. Laitoin tännekin niistä sillon kuvaa..
Nyt haaleimmat viivat dpo12 ja dpo10 räikeimmän harmaat viivat ?? Viivanpaikkoja? Näitä saanut yhteensä nyt varmaan 4-5testiin..
View attachment 56697
View attachment 56698
View attachment 56699
Eilen:
Clearblue early detection, selvä kotelostakin näkyvä:
View attachment 56700
First Respose 6,5miu. Ekaks ei mitään..
View attachment 56701
Lähdin kaupungille ja kun palasin muutaman tunnin päästä niin sitten nämä näkyvissä (tiiän ettei saa enää tullita. Mutta ei oo ennen ilmestyny ees tyhjästä :D ) ?
View attachment 56702
View attachment 56703
Mamin 25miu puikko ja 10miu liuska negaa.. kaikki ylemmät joissa jotain näkyi ja nämä ,samassa kupissa uitettu.
Tänään:
Clearblue early detection, eipä näy juuri mitään enää??
View attachment 56704
First Response:
:D :D :D tyhjää täynnä ja pimeetä puolillaan...
View attachment 56705
Mutta pregchek????
Viivanpaikka??
Heti kun kastoin..
View attachment 56706
Hetki...
View attachment 56707
Vielä hetki...
View attachment 56708
Ja tämmöseks jäi:
View attachment 56709
View attachment 56710
(Samassa kuvassa myös tän päivän earlyn liuska avattuna)
View attachment 56711
Mutta mun mielestä näyttää taas ihan harmaalta
Ja miksi pregchekissä näkyis tuollainen viiva jos kaikki muut negaa/viivanpaikkaa/juuri mitään? Ei käsittääkseni kuitenkaan ihan herkin?
En oo tuohon koskaan saanu tuollasta viivaa kylläkään. Mut silti epäilyttää.
Kohta lähdössä kauppaan hakemaan noita lisää.. jos vaikka tuo tuosta johonkin suuntaan vahvistus huomenna..
Huomenna pitäisi alkaa menkat :S Pelottaa!! Menkat alkanut nyt monena kiertona dpo13.
Unicorn ko27/28-30 , dpo12
Tohon first responsen viivaan en luottaisi jälkikäteen. Olikohan siinä niin, ettei sitä saa tulkita 30min jälkeen? Mä joskus kokeilin sitä ja en ollut siinä kierrossa raskaana. Sit kun katoin testiä testiajan jälkeen niin siinä näkyi hyvin selvä harmaa viiva. Clearblue taas on näyttäny vain oikeita viivoja. Nega kierrossa ei näkynyt niissä ikinä mitään.
Juu anteeksi. Tämän takia en tänne enää postaile :D :D Jos et pysty vastaamaan kysymykseen/kysymyksiin, vaan haluat naljailla mun käyttämistä "dollareista" ja testeistä, niin miksi sitten kommentoida ?
Voisiko joku joskus vastata edes vähän myötätuntoisemmin?
Jos sisälukutaito ei ollut tarpeeksi hyvä, niin kysyin onko joku saanut apteekin ultraan harmaita viivanpaikkoja..? Ja ihmettelin miten eilisen ja tämänpäivän testeissä voi olla noin paljon eroa .. ? Ja miten ei niin herkkä pregcheck voi näyttää tuolta, jos early ja fr ei näytä juuri mitään samassa kupissa uitettuna, vai onko pc vain viivanpaikka?
Juu anteeksi. Tämän takia en tänne enää postaile :D :D Jos et pysty vastaamaan kysymykseen/kysymyksiin, vaan haluat naljailla mun käyttämistä "dollareista" ja testeistä, niin miksi sitten kommentoida ?
Voisiko joku joskus vastata edes vähän myötätuntoisemmin?
Jos sisälukutaito ei ollut tarpeeksi hyvä, niin kysyin onko joku saanut apteekin ultraan harmaita viivanpaikkoja..? Ja ihmettelin miten eilisen ja tämänpäivän testeissä voi olla noin paljon eroa .. ? Ja miten ei niin herkkä pregcheck voi näyttää tuolta, jos early ja fr ei näytä juuri mitään samassa kupissa uitettuna, vai onko pc vain viivanpaikka?
En voi enää kuin ihmetellä, miten röyhkeitä ihmiset osaa toisilleen olla..
Jos minun tai jonkun muut kuvat ja viestit häiritsee, miksi niitä ei voi vaan skipata?