Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on maailman ärsyttävin vinkki mutta luomuhoitona päänsärkyyn toimii tehokkaasti tunnin kävelylenkki ja venyttely sen päätteeksi. Muista takareidet! Ne on avain niskajumista johtuvaan hedariin :)
Ainii, saako ton oman nimimerkin vaihettua jostain? :D käytän tätä sovellusta.
Onkohan se sitten se, että juuri tällä nimenomaisella palstalla tuo testien vertailu ja esitteleminen on hyvin hallitsevassa roolissa? Ehkä minunkin oli alkuun vaikea sen pointtia ymmärtää, mutta ei se minua missään nimessä haittaa. Ihan päinvastoin, mun mielestä tuo yhteisöllisyys, jota te aktiivit täällä harjoitatte, on jotenkin todella iloista luettavaa! Vertaistukiryhmähän tämä on!!
(Vaikkakin se on minusta outoa, että ei kirjoita ryhmään mitään ennen kuin tekee positiivisen testin ja postaa sitten kuvan siitä... en oikein ymmärrä miksi?) ((sekään ei kuitenkaan ole mitään minulta pois))
Itsekin kuitenkin kaipaisin ehkä muutakin keskustelua kuin oireiluun liittyvää tai testikuvia. Nimenomaan päänsisäiseen maailmaan keskittyvää keskustelua siitä millaisia ajatuksia toive raskaudesta herättää jne. Täällä ryhmässä on kuitenkin hirveän paljon eri tilanteissa olevia keskustelijoita, joten ehkä sen vuoksi tuollainen ajatusten vaihto on hankalaa. Ja se oireilukeskustelukin on mukavaa!!
Miksi sitten seuraan tätä keskustelua? Täällä on puhetta! Monet ryhmät ovat hiljaisia. Esimerkiksi tuo omaan tilanteeseeni hyvin osuva "kolmannesta haaveilevat" on kovin hiljainen. On siis kivaa lueskella muidenkin raskaudesta haaveilevien juttuja. Ja sain täältä tosi mukavasti lohtua ja vertaistukea oman ku-raskauden jälkeen.
Mango sohi muurahaispesää mielestäni turhan ylimielisellä otteella. Toisten jutuille naureskelun ja muun "paremmin tietämisen" olisi ihan oikeasti voinut jättää tekemättä. Mutta kiva, että siitäkin virkosi keskustelua!
Täällä oli suht erikoinen ja raastava aamu. Nyt sit testailun mielensä pahoittajat silmät kiinni
First responseen aamupissistä
View attachment 56613
Pc aamupissistä ( valotusta muutettu )
View attachment 56614
Ja mamin puikko aamupissistä
View attachment 56615
Ovistestit alkokin tänään haalistumaan joten kemiallinen kaiketi taas tänään dpo9
Jaffa, päätin kommentoida tänne siksi, että mua harmittaa teidän puolesta kun kerta toisensa jälkeen saadaan huomata miten "ihan selkeä haamuviiva" (öö missä..??) sitten olikin viikon päästä menkat ja taas on suru puserossa ja ihmetellään miten näin kävikään ja että näihin tiettyihin testeihin ei voi kyllä luottaa. En ymmärrä miten jaksatte kuluttaa itseänne tuolla tavalla...
Kuinka monta kertaa on kuultu lause "lapsi tuli heti kun lopetettiin yrittämästä." -itse uskon tähän vakaasti. Tarkoitukseni ei ole täällä loukata ketään - ei missään nimessä!! - mutta haluaisin avata silmiänne edes vähän sille kuinka raskaaksi te tämän itsellenne teette. Keskittykää ihanaan ja onnelliseen elämään eikä viivojen kyttäämiseen niin toivottavasti jo pian tärppää!