Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miksi virtsasta olis neg ja kokoverestä pos? Eikös ne oo suunnilleen samaa tasoa ne arvot?
No kyllähän se hcg tietysti ensin näkyy veressä, munuaiset vähitellen sitä alkavat suodattaa pois kun pitoisuus tarpeeksi korkea, jolloin alkaa näkyä virtsassa. Testiviiva muuttui kuivuessaan siniseksi. Jos tässä mitään perää on niin pitäis tietty lähipäivinä näkyä myös virtsassa. Nyt tähän voi suhtautua vielä vähän hömppänä kokeiluna.

Liitteet

• IMG_2476.jpg
    IMG_2476.jpg
    87.4 KB · Katsottu: 204
Mä katoin youtubesta videoita viime kierrossa ja testasin kans verestä kun haaleeta haamua näytti testeihin pissastakin :) mutta varhainen km oli sekin.

Verestä tuli kans viivat :)
Täällä tai tuolla toisella puolella tais ihan useampikin sitä koittaa :)

Voi herran jestas, lopettakaa veren kanssa pelleily ja tehkää kunnon clear bluen herkät testit. Ne kyllä kertovat oikean tuloksen. Miksi ihmeessä kiusaatte itseänne noilla epäilyillä ja halvoilla testeillä? Negatiivinen on valitettavasti negatiivinen, se on super ikävä fiilis mutta ei totuus muutu sillä, että yritätte kikkailla tulosten kanssa. Järki käteen ja clear blue ostoksille tytöt! :)

No saa toki, antakaa palaa vaan koska erittäin viihdyttävää tää kyllä on! Hetken jo luulin että ootte tosissanne lasta yrittämässä, mutta ehkä tää "Raskaaksi 2017" on enemmän tällanen hupikanava jossa leviää täysin epätieteelliset testausvinkit kun ei sitä viikkoa malteta odottaa :D

Mä hyppään tänne sekaan jännäilemään. Neljäs ipana toiveissa :) Aiemmat lapset -08, -10 ja -12, itse -90, Nyt kp 23/26 ja kunhan menkat alkaa niin alkaa yk 1...:smug:

.

Tervetuloa Rianne :)

Ompa kiva saada toinenkin nelosen kuumeilija mukaan , mulla on myös -08 ja -10 lapset + vanhin on - 05 :D

Mango, saanen kysyä että mitä sä sitten kuvittelit että täällä tehdään ja mistä keskustellaan? Vakavaa keskustelua mistä? Ihan yhtä hyviä testejä ne halvatkin on. Kaikilla ei vaan oo varaa noihin clearbluehin vaikka joo , jos ostaa sadoittain halpis testejä niin tulee nekin sitten kalliiksi. Mutta vaikka mun menkat ois 2viikkoa myöhässä yhtälailla halvat ja kalliit testit näyttää oonko raskaana vai en, joten silloinkin valitsin halvan testin :D musta tää foorumi on just ihana kun voi yhdessä tutkia testejä ihan leikkimielisesti ja saada tukea ja toivoa. Me kaikki niin kovin halutaan sitä plussaa ettei malteta olla testaamatta, eikä siitä kenellekkään haittaa oo jos mielenkiinnosta testaillaan vaikka oviksesta lähtien joka päivä! mutta ei sekään hauskaa oo että sä täällä huvittuneena naurat meille. Enemmän siitä pahamieli tulee kuin negasta tai menkoista.

No herranjestas :D Saahan sitä mielenkiinnosta ja uteliasuuttaan testata vaikka mitä tieteellisiä kokeita, ei varmaan oo pois keltään ;)

Ja siks toisekseen, ne clearbluet ei oo ees kovin herkkiä :D

Samaa mieltä! Eipä oo toisten testailut keltään pois, mä ainakin aion tässä kierrossa kuluttaa kasan halppis testejä :D Tosin en verellä :D Jotenkin ajattelisin et se just näyttäis väärää + kun koko testi värjäytyy punaisella :/

Mä en nyt testaa ollenkaan kun pistää vaan ärsyttää ja stressaan sit tärppääkö..

Jaffa, päätin kommentoida tänne siksi, että mua harmittaa teidän puolesta kun kerta toisensa jälkeen saadaan huomata miten "ihan selkeä haamuviiva" (öö missä..??) sitten olikin viikon päästä menkat ja taas on suru puserossa ja ihmetellään miten näin kävikään ja että näihin tiettyihin testeihin ei voi kyllä luottaa. En ymmärrä miten jaksatte kuluttaa itseänne tuolla tavalla...
Kuinka monta kertaa on kuultu lause "lapsi tuli heti kun lopetettiin yrittämästä." -itse uskon tähän vakaasti. Tarkoitukseni ei ole täällä loukata ketään - ei missään nimessä!! - mutta haluaisin avata silmiänne edes vähän sille kuinka raskaaksi te tämän itsellenne teette. Keskittykää ihanaan ja onnelliseen elämään eikä viivojen kyttäämiseen niin toivottavasti jo pian tärppää! <3

...vähän samaan tapaan kuin tiedättekö ne ystävät, joiden kanssa "kahvitellaan" ja puhutaan säästä ja miten töissä menee ja mitä ihania käsitöitä on tullut tehtyä. Ja sitten on ne kunnon ystävät joille itketään hädät ja huolet ja joihin luotetaan.
Nämä kahviseuraystävät ovat täällä komentoimassa että "Oih! Ihan selkeä haamuviiva! Voi että ihanaa, onnea!" -vaikka viivaa ei todellakaan näy ennenkuin kuvasta tehdään negatiivivedos värejä kääntämällä... ja sitten ihmetellään ja määkitään kun tulos olikin ihmeellisesti myöhemmin neg.

Tosiystävät sanoisivat tähän että "ei siinä valitettavasti näy mitään, ompa harmi, haluatko puhua asiasta vai jostain muusta."

-Tätä tosiystävän rehellisyyttä lisää tänne foorumille ja vähemmän lammasmaista, feikkiä nuoleskelua, jos testissä näkyy yks viiva niin se on valitettavasti yksi viiva, harmi juttu, haluatko puhua siitä, me kaikki täällä tiedämme miltä sinusta tuntuu.

Kyllä mä ainakin ihan yhtälailla pettyisin vaikka en tekiskään testiä ja odottelisin menkkoja. Eilen taas harmitti kun menkat alkoi mutta nyt on jo siitä kuopasta noustu eikä harmita kun vaan uutta yritystä päin :) Eikä itseä ainakaan se stressaa jos teen aikaisin r-testejä, eihän se siihen raskaaksi tuloon vaikuta ellet ala hulluna stressaamaan sitä jo koko kierron, se on eri asia.
Ja kyllä täällä ihmiset suoraan sanoo jos ei näy viivaa. Monet myös testaa siksi jos ei vaan millään tuu raskaaksi niin näkee yrittääkö sielä kukaan edes ikinä kiinnittyä, tuleeko testiin yhtään väriä.

Ja kaikilla ei ole niitä ystäviä kenelle purkaa näitä oloja niin sitten tänne voi kirjoitella, ilman että kukaan huvittuu siitä..

Mä en vaan ymmärrä että mistä täällä sun mielestä pitäis sitten puhua? Jos ei poppaskonsteista eikä haamuviivoista?

No minusta olisi hedelmällisempää keskustella ihan jo esimerkiksi siitä, miten pitäisi tämän ajanjakson aikana elää, siis puhuuko kukaan täällä liikunnasta tai hyvästä ruokavaliosta, stressin poistamisesta ja asioista jotka aiheuttaa hyvää mieltä ja edesauttaa raskaaksi tulemista?
Niihin pitäisi mielestäni keskittyä enemmän kuin siihen olemattoman viivan vahtaamiseen. Minun mielestäni olette menneet liian syvälle siihen testin tuijottamiseen ettekä nää enää kokonaiskuvaa. Toivon, että silmänne vähän aukeaisivat asialle.
En kirjoita tänne enää, sillä selkeästi ajattelen eri tavalla kanssanne enkä halua pahoittaa mieltänne!
Toivon kuitenkin, että tämä häirikkö saisi edes hieman silmiä auki: siinä on (toistaiseksi) vain yksi selkeä viiva -> Lähde ulos lenkille ja syö puhdasta ruokaa ja elä elämääsi, nauti ja ole onnellinen!!!

Tsemppiä kaikille yritykseen, itselläni tärppäsi kun lopetin yrittämisen.

Takaisin