Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen alkoi vuoto 2 päivää etuajassa. Kirkasta verta ja mukana hyytymiä :(
Tänään sit tilasin raskauskeijulta ovulaatiotestejä kasan tähän kiertoon.
yk 11
Ajatukset ainakin saa muualle kun esikoisen synttärit muutaman viikon päästä.
Plussa tuulia kaikille <3

Keskeytyksestä kulunut nyt 2,5 viikkoa ja jännityksellä odotan hormonitoiminnan palautumista. Ja tänään huomasin kunnon 'ovislimat' (voiko ihminen olla näinkin pienestä iloinen)! Tarkkaileeko joku muu 'ovislimoja'v Oon ihan hupsu nyt tämän jutun kanssa, mutta jos ens kierrosta tärppäis ja ajattelin ensimmäistä kertaa ottaa ovistikut käyttöön. Ootteko tilanneet netistä ovistikut ja raskaustestit? Itse ajattelin jos marketin testeihin päätyisin.

Keskeytyksestä kulunut nyt 2,5 viikkoa ja jännityksellä odotan hormonitoiminnan palautumista. Ja tänään huomasin kunnon 'ovislimat' (voiko ihminen olla näinkin pienestä iloinen)! Tarkkaileeko joku muu 'ovislimoja'v Oon ihan hupsu nyt tämän jutun kanssa, mutta jos ens kierrosta tärppäis ja ajattelin ensimmäistä kertaa ottaa ovistikut käyttöön. Ootteko tilanneet netistä ovistikut ja raskaustestit? Itse ajattelin jos marketin testeihin päätyisin.

Mä tarkkailen tai siis odotan niiden palautumista ehkäisyn lopetuksen jälkeen [emoji4]

Nyt viimeks ostin ovis testit ihan cittarista, mut seuraavaks ajattelin tilata raskauskeijusta :) [emoji4]

Mulla on ihan menkka olot :( ylihuomenna pitäis alkaa ja oon aivan varma et kyl ne tulee. Tänä aamuna tosin oksensin ja mahaan käyny koko päivän oudosti...

Mulla pitäis kanssa huomenna alkaa ja niin varmaan alkaakin.. Suihkussa taas piti testata kohdunnipukkaa niin vähän jo punaista tuli, ihan millin vv seassa mutta kumminkin. Huoh -.-

Jaffa yk3 kp33/31-33 dpo11

Pahoittelut kaikille joilla pärähtänyt plussan sijaan menkat :( mutta, maaliskuu on se paras- tähdätään siihen :)

Syren, laitoinkin sulle juuri viestiä :) Mä huomaan joka kierrossa sen ovisliman, nyt en vielä ole bongannut sitä tämän km jälkeen . En ole vielä saanut ovista tikkuunkaan, näyttää välillä voimakkaampaa viivaa ja välillä haaleaa, ehkä hormonit vielä sekaisin.... Tosin silloin viikko sitten kun se oli tummempi oli halutkin ihan huimat :D mutta jotenkaan en usko että voisi olla melkein heti ovis kun raskaustesti keskeytyksestä viimein nega? Huoh, tulisi jo kunnon kierto ja selkeät kp.t ym!

Siis jaffa, teenmama, heidi ja minä ollaan kaikki samassa vaiheessa? Menkat huomenna tai ylihuomenna alkamassa? :D
Mulla kp 29/30. En oo testannu vielä yhtäkään raskaustestiä, mutta yhdyn edellisiin: on ihan menkkaolo. Hauskaa silti olla samassa vaiheessa muiden kanssa! Toivotaan positiivista ja skoolataan viinillä negatiivisille ja maaliskuulle ;)

Jospa toi treenaaminen tuo sen toivotun plussan... :)

Ostin uuden puhelimen tänään niin on pientä opettelua kirjoittamiset sun muut toiminnat.

Kp 4 ja ovistesti näin "vahvaa" toista viivaa näyttää. Apua. Eikai se ole jo nurkilla se o+?

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1496255591.211399.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1496255591.211399.jpg
    77.9 KB · Katsottu: 226
Kp 4 ja ovistesti näin "vahvaa" toista viivaa näyttää. Apua. Eikai se ole jo nurkilla se o+?

Mulla oli kanssa samanlaisia viivoja kp6 alkaen ja plussa tuli kuitenkin normaaliin aikaan kp13. Itse kanssa ajattelin aluksi samaa, että onko aikasessa, mutta ei sit kumminkaan.

Mulla oli kanssa samanlaisia viivoja kp6 alkaen ja plussa tuli kuitenkin normaaliin aikaan kp13. Itse kanssa ajattelin aluksi samaa, että onko aikasessa, mutta ei sit kumminkaan.

Huh, ihana kuulla, että muillakin samaa "vikaa"! Mulla ovis yleensä kp18.

Ei Oo ollu tämmöisiä menkkajomoja ikinä! Kauheet kivut! :(

Täällä tikutettu ovis tänään! Tuli yllättäen kaks päivää odotettua aiemmin, mutta onneks just eilen tuli sit pupuiltua :) Tänään jätetään Italia taakse ja siirrytään Sloveniaan. Tsemppiä kaikille piinailijoille!

Dpo -1, kp:sta ei tietoakaan :D

Muokattu viimeksi:
Miulla kp 28 menossa, kalenteri näyttää et sunnuntaina pitäs menkkojen alkaa. Huomenna testaan jo ekan testin mut eipä täs nyt oloja oo et ois raskaana mut eipä oo mitää menkkaolojakaan mitä normaalisti on o.O

Arvatkaas mitä mä ostin........

Ovulaatio sylkitestin!! Jeee :D se näyttää ihan huulipunalta ja testin periaate vaikuttaa hauskalta!! Voi kun se tulisi äkkiä postissa!! (Kotitesti.fi)

Takaisin