Lume
Asioista perillä oleva
Toivon koko sydämestäni että nyt tärppäs!!! :)
En uskalla vielä innostua kun tätä käynyt ennenkin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivon koko sydämestäni että nyt tärppäs!!! :)
Arvatkaas mitä mä ostin........
Ovulaatio sylkitestin!! Jeee :D se näyttää ihan huulipunalta ja testin periaate vaikuttaa hauskalta!! Voi kun se tulisi äkkiä postissa!! (Kotitesti.fi)
Kuulostaa ihan parhaalta :P
Täällä kurvas taas täti kylään kp34 eli viivat soifeissa oli vaan viivanpaikkoja.. En kestä miten hyvin niissä näkyy ne heti kun kastaa testin.. Mietin tilaisko lisää ovistestejä vai oisko tän kierron ilman ja kokeilisko greippejä vai ei. Ahdistaa kun tuntuu ettei ikinä tärppää eikä varmasti tärppää enskierrossakaan.. Vaikka vasta yk4 alkaa nii silti tuntuu ikuisuudelta. Esikoinen tärppäs yk4. Nyt mä en saanut synttärilahjavauvaa mut ehkä mies saa, laskettu aika ois hänen synttäreinä :D
Jaffa yk4 kp1/31-34
Moi, oon uus täällä ja vasta aloittanut kuumeilun. Nyt yleensä säännölliset kuukautiset 5 päivää myöhässä ja virtsatestit näyttää negaa :/. Eli 18 päivää ovulaatiosta, joten yleensä kai pitäis olla jo näkyvissä... törmäsin netissä tyyppeihin, jotka tehny raskaustestin verestä ja koska niin kumma ja raskautunut olo ja muutenkin taidan olla vähän seonnut tästä odottelusta niin kokeilin itse. Heti tuli kaks viivaa. Nyt ei tietenkään mitään tietoa voiko tällaseen testiin luottaa mutta jännä koe ainakin .
Hahaha joo hitto tunsin itteni hulluks! Verensokerimittarin tai siis sen neulan kaa tein pikku reiän sormenpäähän, tiputin kynän korkkiin, sekotin vielä pari tippaa vettä sekaan ja dippasin tikun. Mitä mieltä XD ?
Mutta siis... tossa testissä näkyy vain yksi viiva?
Olen uusi täällä ja nyt seuraillut huvittuneena, miksi ette tee esim clear bluen tarkkoja testejä niin jää nämä turhia toiveita herättävät arvailut pois ja mieli on selkeämpi :)
Mutta siis... tossa testissä näkyy vain yksi viiva?
Olen uusi täällä ja nyt seuraillut huvittuneena, miksi ette tee esim clear bluen tarkkoja testejä niin jää nämä turhia toiveita herättävät arvailut pois ja mieli on selkeämpi :)
Joo ehdottomasti! Tästä on artikkeli olemassa https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/21875776/Aika mielenkiintoista. Onhan tossa selkeesti kaks viivaa mutta en osaa kyllä sanoa miks veren hCG antais plussatuloksen mutta virtsan ei... Suhtautuisin aika varauksella tulokseen ja menisin käymään ihan labrassa mittauttamassa hCG-tason:)