Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kurvas taas täti kylään kp34 eli viivat soifeissa oli vaan viivanpaikkoja.. En kestä miten hyvin niissä näkyy ne heti kun kastaa testin.. Mietin tilaisko lisää ovistestejä vai oisko tän kierron ilman ja kokeilisko greippejä vai ei. Ahdistaa kun tuntuu ettei ikinä tärppää eikä varmasti tärppää enskierrossakaan.. Vaikka vasta yk4 alkaa nii silti tuntuu ikuisuudelta. Esikoinen tärppäs yk4. Nyt mä en saanut synttärilahjavauvaa mut ehkä mies saa, laskettu aika ois hänen synttäreinä :D

Jaffa yk4 kp1/31-34

Täälläkin taitaa täti alkaa kurvata kylään. Äsken tuli hiukan rusehtavaa pyyhkiessä ja mieli on ollut harvinaisen herkkä lähipäivinä ja nyt tuntuu alavatsalla menkkajomoja. Olisin toisaalta ihan tyytyväinen, että kp 1 alkaisi, saisi taas selkeän kierron alkamaan ja olisi jotain hajua mahdollisesta ovisajankohdasta ensi kierrossa :)

Täällä kurvas taas täti kylään kp34 eli viivat soifeissa oli vaan viivanpaikkoja.. En kestä miten hyvin niissä näkyy ne heti kun kastaa testin.. Mietin tilaisko lisää ovistestejä vai oisko tän kierron ilman ja kokeilisko greippejä vai ei. Ahdistaa kun tuntuu ettei ikinä tärppää eikä varmasti tärppää enskierrossakaan.. Vaikka vasta yk4 alkaa nii silti tuntuu ikuisuudelta. Esikoinen tärppäs yk4. Nyt mä en saanut synttärilahjavauvaa mut ehkä mies saa, laskettu aika ois hänen synttäreinä :D

Jaffa yk4 kp1/31-34

Jaffa! Osta semmonen sylkitesti! :) ite aattelin että jos tässä kerran nyt ollaan vauvahommissa niin vois samalla pitää vähän hauskaa! Niinku jos tulee menkat -> osta jotain kivaa!! Mun tapauksessa se hauska sylkitesti ja pullo punkkua!

Kyllä se vielä tärppää ja jos ei tärppää niin lääkärit saa tehdä taikojaan :D

Mä hyppään tänne sekaan jännäilemään. Neljäs ipana toiveissa :) Aiemmat lapset -08, -10 ja -12, itse -90, Nyt kp 23/26 ja kunhan menkat alkaa niin alkaa yk 1...:smug:

Ovistestejä oon kovasti opetellut nyt kolme kiertoa käyttämään vaikkei olla vielä yritettykään.

Moi, oon uus täällä ja vasta aloittanut kuumeilun. Nyt yleensä säännölliset kuukautiset 5 päivää myöhässä ja virtsatestit näyttää negaa :/. Eli 18 päivää ovulaatiosta, joten yleensä kai pitäis olla jo näkyvissä... törmäsin netissä tyyppeihin, jotka tehny raskaustestin verestä ja koska niin kumma ja raskautunut olo ja muutenkin taidan olla vähän seonnut tästä odottelusta niin kokeilin itse. Heti tuli kaks viivaa. Nyt ei tietenkään mitään tietoa voiko tällaseen testiin luottaa mutta jännä koe ainakin .

Liitteet

• IMG_2473.JPG
    IMG_2473.JPG
    909.4 KB · Katsottu: 297
Kyllä siellä viiva näkyy, en usko että ilman hormonia näkyis :) Hmm, pitäsköhä munki kokeilla vertailun vuoksi :) Joku tais joku aika testata tuota ?

Moi, oon uus täällä ja vasta aloittanut kuumeilun. Nyt yleensä säännölliset kuukautiset 5 päivää myöhässä ja virtsatestit näyttää negaa :/. Eli 18 päivää ovulaatiosta, joten yleensä kai pitäis olla jo näkyvissä... törmäsin netissä tyyppeihin, jotka tehny raskaustestin verestä ja koska niin kumma ja raskautunut olo ja muutenkin taidan olla vähän seonnut tästä odottelusta niin kokeilin itse. Heti tuli kaks viivaa. Nyt ei tietenkään mitään tietoa voiko tällaseen testiin luottaa mutta jännä koe ainakin .

Tuota.... labran raskaustestit voi yleensä tehdä plasmasta/seerumista (veren neste) mutta... en kyllä usko että kokoverta voi käyttää luotettavasti... ps. Miten sait tarvittavat määrän verta!?!??!

Hahaha joo hitto tunsin itteni hulluks! Verensokerimittarin tai siis sen neulan kaa tein pikku reiän sormenpäähän, tiputin kynän korkkiin, sekotin vielä pari tippaa vettä sekaan ja dippasin tikun. Mitä mieltä XD ?

Hahaha joo hitto tunsin itteni hulluks! Verensokerimittarin tai siis sen neulan kaa tein pikku reiän sormenpäähän, tiputin kynän korkkiin, sekotin vielä pari tippaa vettä sekaan ja dippasin tikun. Mitä mieltä XD ?

No hyvin oot saanu turattua sitä tulemaan! Oli varmaan aika lämpimät sormet?

Mutta siis... tossa testissä näkyy vain yksi viiva?
Olen uusi täällä ja nyt seuraillut huvittuneena, miksi ette tee esim clear bluen tarkkoja testejä niin jää nämä turhia toiveita herättävät arvailut pois ja mieli on selkeämpi :)

Olen uusi täällä ja nyt seuraillut huvittuneena, miksi ette tee esim clear bluen tarkkoja testejä niin jää nämä turhia toiveita herättävät arvailut pois ja mieli on selkeämpi :)

Nii no kyllä siinä itse asiassa kaks viivaa näkyy, livenä ehkä vielä paremmin ku kuvassa. Kun se cb siis oli negatiivinen ainakin eilen ja alko vaan kiinnostamaan et toimiiko toi! Ei sen vakavampaa enkä nyt siis ajattele olevani raskaana mut onhan toi nyt ihan hassu homma!

Samaa mieltä! Noi pissatestit on tarkotettu pissalle ei verelle. Ostakaa herkkiä testejä tai oottakaa viikko :)

Aika mielenkiintoista. Onhan tossa selkeesti kaks viivaa mutta en osaa kyllä sanoa miks veren hCG antais plussatuloksen mutta virtsan ei... :shy: Suhtautuisin aika varauksella tulokseen ja menisin käymään ihan labrassa mittauttamassa hCG-tason:)

Takaisin