Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
O plussan jälkeiset on tehty dpo0 ja dpo1 ( koska halusin katsoa että lh varmasti laskee )

Ja sit kolme alinta dpo4 dpo5 ja alin tänään dpo6 :)

Mullakin kaksi viikkoa keskeytyksestä tai pikemminkin keskeytyneen keskenmenon tyhjennys. Muutama päivä sitten oli selkeitä oviskipuja, mutta testiin en kuitenkaan vahvaa viivaa saanut. Ärsyttävää, kun ei ollenkaan tiedä missä vaiheessa oma kierto on.... Miten sinä olet voinut? Loppuiko vuoto nopeasti?

Laitoin viestiä :) hyvin olen voinut ja vuotoa kesti reilu viikko. Ja kierrosta ei mitään käsitystä toivottavasti tasaantuis nopeasti :)

Mä kyllä luulen että se tämän aamuinen r-testi jossa jotain näky oli vaan harmaa viivanpaikka. Eli en usko tärppiin.

Alinah, milloin meinasit taas testata? Mä en kanssa usko et se mun viiva tai mikä nyt olikaan ois muu kuin viivanpaikka.. En tiiä testaisko vielä huomen dpo11 ja pitäis tauon vai oisko huomenna testaamaatta ja testais sit dpo12..

Ajattelin kyllä tehdä aamulla testin, kun yks löytyy. Sit lähden hakee lisää tai tilaan raskauskeijulta.

Noista appeista oon ite tykänny eniten sellasesta kuin MyDaysX. Toiseksi paras on Glow.

ImageUploadedByVau Foorumi1496173263.447125.jpg

Mulla on kans Glow ja tykkään tosi paljon tästä [emoji4]

Oon jääny koukkuun lämpöjen mittaamiseen , vaikka tässä kuussa ei lämmöissä ollu tolkkua [emoji28]Samalla näyttää vuotopäiväy ja ovulaation.

Alinah voi ei :(

Täällä luultavasti alkaa kans menkat tänään tai huomenna.. Aamun testi saman näköinen kuin muut, ei vahvistumista joten varmaan vaan kokoajan ollut viivanpaikkoja.. Jotenkin olin ihan varma et nyt plussataan.. Nyt aamulla kohdunnipukka korkeemmalla kuin koskaan! Mut en oo koskaan aamulla sitä kokeillutkaan, aina kai pitäis samaan aikaan testata. Pientä menkkajomoa/nipistelua alamahassa.. Oon ollu nyt varmaan 4päivää ihan super herkkis.. :D

Alinah voi ei :(

Täällä luultavasti alkaa kans menkat tänään tai huomenna.. Aamun testi saman näköinen kuin muut, ei vahvistumista joten varmaan vaan kokoajan ollut viivanpaikkoja.. Jotenkin olin ihan varma et nyt plussataan.. Nyt aamulla kohdunnipukka korkeemmalla kuin koskaan! Mut en oo koskaan aamulla sitä kokeillutkaan, aina kai pitäis samaan aikaan testata. Pientä menkkajomoa/nipistelua alamahassa.. Oon ollu nyt varmaan 4päivää ihan super herkkis.. :D

Perässä tullaan tytöt :) vatsassa kramppaa ja eilen meni levy suklaata ihan vaan ketutukseen! Mies kuittas pms-monsteriks heti ensinäkemältä :D no... maaliskuu onkin ihan paras kuukausi synnyttää ;)

Dpo9,10 ja 11. Kyllä oikeesti herkästi näkyy viivanpaikat.. En enäö aijo tilata noita sofeja vaan haen enskiertoon pregcheckin vaikka noita sofeja on vielä 4

Mä veden kans eilen suklaata vitutukseen ja tänää aattelin jatkaa samaa :D

Liitteet

• 1496209367921.jpg
    1496209367921.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 200
Tulipahan mieleen että kun meillä on näitä poppaskonsteja raskautumiseen, niin onko kukaan kokeillut vyöhyketerapiaa? Puhelin kourassa tässä kahden vaiheilla että joko varaisin ajan... paljon positiivista kyyllä keskustelupalstoilla on kyseisestä hoidosta hmmmm....:bored:

Jaffa93; en valitettavasti nää muuta ku viivanpaikat :sad001

Illalla ei ollut yhtään mitään oireita menkoista, ainoastaan huomasin että paperiin jäi häivähdys vaaleanpunaista. No yöllä vuoto lisäänty ja nyt kyllä jo vähän jomottaa alamahaa.

Päätin että en tilaa ovistestejä tai raskaustestejä, mennään vaan seksillä ja osuu jos osuu oviksen kanssa nappiin.

Ostin salikortin tänään ja huomenna alkaa kunnon treenaaminen.

Kp1

Takaisin