Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä nyt ihmetystä aiheuttaa kauhee turvotus, mies tuossa just totes et näytän iha et oon raskaana ja aikasemmi ei tällästä turvotusta oo ollu o.O maha kyllä on niin pinkeenä pallona,et näyttää kyllä ku paksuna ois.. o.O noooh, perjantaita ootellessa ja sitte testiä kehiin :D

Mulla tommonen palloturvotus on ollut vahva raskausoire, kolme kertaa! Toivottavasti sullakin :)

Dpo 10 ja omaan silmään jotain näkyy! En tiiä vaan onko tossa väriä vai ei :o

Liitteet

• 1496121231262.jpg
    1496121231262.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 224
Mä näin viime yönä kamalaa unta. Juttelin siinä unessa mun työkaverin kanssa jolla on oikeasti LA ihan kohta. Sit se sano et hänelläkin on laskettu kohta että milloin sulla olis. Sanoin et en mä ole raskaana. Sit se kysy no mitä sä olet sit syönyt :o jooooo kivoja unia :D

Mä en vaan yhtään luota näihin sofeihin :D mut niitä on tuolla vielä neljä , tekis mieli hakee pc mut jos noi käyttäis loppuun :D

Kyllä mä oon jotain viivaa näkevinäni jaffalla. :)

Ihan semmonen olo että kohta alkaa menkat... Vitsi mä sanon jos alkaa ja noi sofit näyttää aina tolta..

Täällä jännäillään taas mitä tapahtuu.. Kp 23-24 tuli jonkin verran veristä vuotoa, ei kuitenkaan niin paljon kuin normi menkoissa. Sovellus ennusti että menkkojen olisi pitänyt alkaa sunnuntaina kp 27, mutta silloin tuli vain pari kertaa pyyhkiessä todella haalean punaista, eikä sitäkään paperia pidemmälle ja sen jälkeen ei mitään. o_O
Aamuiseen testiin olin kuvittelevani jonkin TODELLA haalean haamun tai sitten se oli vain erittäin hyvää mielikuvitusta! :hilarious:

Tintuska kp 29/26 tai 7/26

Tein semmosen rfsu puikko raskaustestin joka on joku 15 herkkyydeltään. Puhdas negahan se.

N. 2 tunnin pidätys.

Muokattu viimeksi:
Nyt alan elättelee kummiski liikaa toiveita, äske mahaa hellästi painelin ni oli jotenki arka maha tai kohtu tai mikä lie et teki kipeetä ku paineli ja sit tää turvotus! :O tuleekoha toi kuva, kummiski kunnon turvotusta taas o.O mitää muita oireita ei kyllä edelleenkään ole ja perjantaina teen ekan testin. Mut silti tuntuu et kyllä ne menkat sieltä viimeistää ens viikolla alkaa.. plaaah, on tää piinaavaa o.O :D

Liitteet

• 1496146678426.jpg
    1496146678426.jpg
    55 KB · Katsottu: 186
Ompa monella jännät paikat [emoji4][emoji106]

Täällä käynnistyi tänään virallisesti ensimmäinen yk eli nyt 1/26-28

En tosin tiedä miten tuo kuparin poisotto tulee vaikuttamaan kiertoon

Takaisin