Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heippa kuumeilijat! Oon taustaillut vaan ja siirryttiin miehen kans tjottailuun, koska vuosipäivä yrittämisestä tuli tällä viikolla. Viime kierto mulla oli se ihanat 130 päivää ja ensi viikon torstaina olisi lääkäriaika/gyne, koska oireita pcossiin jne. Womanloggi ennusti huomiseksi menkkoja ja ladytime maanantaiksi. Kävin kaupassa ja tuli vaan mieleen että ostaisko ekaa kertaa ruokakaupasta testin (tunnen myyjät joten en ole uskaltanut ennen) nyt oli onneksi tuntemattomia kesätyöntekijöitä.
Kattokaa! Näättehhä saman ku minä? mua pelottaa, oon onnellinen. Viime raskaus päättyi rv23. Jos masussa on joku, saanko hänet elävänö syliin. Onnellinen, mutta pelokas... tehty parin tunnin pidätyksellä ja tuli melkein heti kun väri alkoi liikkumaan.
Heippa kuumeilijat! Oon taustaillut vaan ja siirryttiin miehen kans tjottailuun, koska vuosipäivä yrittämisestä tuli tällä viikolla. Viime kierto mulla oli se ihanat 130 päivää ja ensi viikon torstaina olisi lääkäriaika/gyne, koska oireita pcossiin jne. Womanloggi ennusti huomiseksi menkkoja ja ladytime maanantaiksi. Kävin kaupassa ja tuli vaan mieleen että ostaisko ekaa kertaa ruokakaupasta testin (tunnen myyjät joten en ole uskaltanut ennen) nyt oli onneksi tuntemattomia kesätyöntekijöitä.
Kattokaa! Näättehhä saman ku minä? mua pelottaa, oon onnellinen. Viime raskaus päättyi rv23. Jos masussa on joku, saanko hänet elävänö syliin. Onnellinen, mutta pelokas... tehty parin tunnin pidätyksellä ja tuli melkein heti kun väri alkoi liikkumaan.
Viiva siinä on oikea plussa.Onnea!Heippa kuumeilijat! Oon taustaillut vaan ja siirryttiin miehen kans tjottailuun, koska vuosipäivä yrittämisestä tuli tällä viikolla. Viime kierto mulla oli se ihanat 130 päivää ja ensi viikon torstaina olisi lääkäriaika/gyne, koska oireita pcossiin jne. Womanloggi ennusti huomiseksi menkkoja ja ladytime maanantaiksi. Kävin kaupassa ja tuli vaan mieleen että ostaisko ekaa kertaa ruokakaupasta testin (tunnen myyjät joten en ole uskaltanut ennen) nyt oli onneksi tuntemattomia kesätyöntekijöitä.
Kuinkahan normaalia on että kun tossa tuli yskänpuuska niin repäs tuolta nivusissa.