Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla eka lähti ekalla yrityksellä ja toka myös ekalla, mutta kolmosella on nyt yk 3 menossa. Lapsilykkyä on meille kyllä siunaantunut ja siitä älyämme olla äärettömän kiitollisia <3
Tsemppiä ja hyvää onnea muillekin! :)

Täällä näyttää r-testi enää ihan haalean haaleaa haamua!!!! Vasemmalla puolella ollut koko päivän myös ovisjuilimisia, joita aina ennen ollut näillä päivillä. Ihanaa, kun taas alkaa tuntea jotain :) jos lasken kp.t vuodon alusta olisi nyt kp 14. Taidan alkaa huomenna huvikseen tikuttaa ovista jos sellaisen sattuisi jo saamaan kiinni.

Heippa kuumeilijat! Oon taustaillut vaan ja siirryttiin miehen kans tjottailuun, koska vuosipäivä yrittämisestä tuli tällä viikolla. Viime kierto mulla oli se ihanat 130 päivää ja ensi viikon torstaina olisi lääkäriaika/gyne, koska oireita pcossiin jne. Womanloggi ennusti huomiseksi menkkoja ja ladytime maanantaiksi. Kävin kaupassa ja tuli vaan mieleen että ostaisko ekaa kertaa ruokakaupasta testin (tunnen myyjät joten en ole uskaltanut ennen) nyt oli onneksi tuntemattomia kesätyöntekijöitä.

Kattokaa! Näättehhä saman ku minä? :woot::woot::woot: mua pelottaa, oon onnellinen. Viime raskaus päättyi rv23. Jos masussa on joku, saanko hänet elävänö syliin. Onnellinen, mutta pelokas... tehty parin tunnin pidätyksellä ja tuli melkein heti kun väri alkoi liikkumaan.

Liitteet

• IMG_20170526_191150.jpg
    IMG_20170526_191150.jpg
    655.5 KB · Katsottu: 304
Heippa kuumeilijat! Oon taustaillut vaan ja siirryttiin miehen kans tjottailuun, koska vuosipäivä yrittämisestä tuli tällä viikolla. Viime kierto mulla oli se ihanat 130 päivää ja ensi viikon torstaina olisi lääkäriaika/gyne, koska oireita pcossiin jne. Womanloggi ennusti huomiseksi menkkoja ja ladytime maanantaiksi. Kävin kaupassa ja tuli vaan mieleen että ostaisko ekaa kertaa ruokakaupasta testin (tunnen myyjät joten en ole uskaltanut ennen) nyt oli onneksi tuntemattomia kesätyöntekijöitä.

Kattokaa! Näättehhä saman ku minä? :woot::woot::woot: mua pelottaa, oon onnellinen. Viime raskaus päättyi rv23. Jos masussa on joku, saanko hänet elävänö syliin. Onnellinen, mutta pelokas... tehty parin tunnin pidätyksellä ja tuli melkein heti kun väri alkoi liikkumaan.

Onnea! Tuohan on jo selvä viiva, ei tarvinnut edes tihrustella :)

Ihan selvä plussahan tuo! Ihanaa!

Mä odotan vielä ensi viikkoon ennenkun teen testin.. Vasta dpo8, mutta on todella outo olo ollut tämän ja eilisen päivän.

Selvä plussa <3 onnea onnea onnea!!!!! :) :) :)

Itse tällä hetkellä 24v ja mies 26v, esikoinen ensviikolla 1,5v :) Esikoinen tärppäs kun olin 22v ja neljännestä kierrosta ilman mitään ovistikuttejua tai muita konsteja enkä ollu moneen vuoteen käyttäny mitään hormonaalista ehkäisyä . Ja nyt siis menossa pikkukakkosen yristystä yk3, nyt ollu vaan ovistikut käytössä.Ja Tammikuussa siis lopetin minipillerit jotka oli n. vuoden käytössä. Jos ei kohta ala tärppää niin täytyy koittaa greippimehua tai jotain, ekasta kierrosta join pari lasia mut yök :D

Jaffa yk3 kp28/31-33 dpo6

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa uudet ja onnea plussanneille :)

Itseä hetkellä 31 ja mies 32. Esikoinen tärppäsi ekasta, kakkonen kolmannesta. Tätä kolmosta on yritetty kohta 1v 4 kk. Saas nähdä miten käy. Olen kyllä todella onnellinen kahdestakin lapsesta, mutta en tiennyt tämän olevan näin vaikeaa. Kp 20/25-31.

Särkee/koskee oikean puolen korvaa enkä viittis vetää mitään särkylääkettä. Kiva jos tässä iski joku korvatulehdus...

Viiva siinä on oikea plussa.Onnea!

Eka tärppäs kolmannesta, toka kuudennesta (mutta kolmannesta imettämisen lopettamisen jälkeen).

Äh, mulla alko menkat ja nyt vasta kp 26 :/ Mulla ollut tosi tasanen kierto n. 29-30 päivää, tais kroppa mennä sekasin, ku käytin 6vko ehkäsyä välissä ja en varmaan sit ovuloinut ollenkaan. Ärsyttää, kun piti vasta ens viikon alkupuolella alkaa ja seuraava ovis olla hyvään aikaan, nyt taitaa mennä just niin, että ollaan eri paikoissa just vähän ennen ovista- oviksen yli... :(

Eii taas tiputteluvuotoa!:arghh: Aloin miettii et voiko vehnänalkioöljy aiheuttaa tiputtelua? Tai maca-jauhe, koska sitä ajattelin testata ensi kierrossa. En tiiä, jos lopettais kaikki kikkakolmoset ja tulee jos tullakseen. Ei kai tämmönen kroppa tule raskaaksi, kun tuntuu että hormonitoiminta sekaisin.
Kp24/25-29, dpo? Yk8.

Ei tästäkään kierrosta tärppää, oon siitä aivan varma.

Heidukka paljon onnea <3

Tervetuloa myös kaikki uudet :)

Tänään ois dpo3... mulla on pieni epäilys että tällä hoitokiertolla on irronnut molemmilta puolilta munasolut koska edelleen molemmat munikset on kipeät. Välillä jomottaa ja välillä vihlaisee.. tosi outoa että näinkin pitkään oviksen jälkeen on vielä kipuja muniksissa. Muuten ei mitään uutta ei odotuksia ei toiveita. Edelleen ajatuksella hälläväliä.

Lume dpo3

Kuinkahan normaalia on että kun tossa tuli yskänpuuska niin repäs tuolta nivusissa.

Kuinkahan normaalia on että kun tossa tuli yskänpuuska niin repäs tuolta nivusissa.

En tiedä onko normaalia, mut mulle käy joskus kanssa näin tai sit esim. niinkuin eilen illalla olin sängyssä kääntymässä niin repäs vas. Puolelta niin kovaa et piti hetki itkua pidätellä, joku Terkka sanoi joskus et ne on kiinnikkeitä kun venyy synnyttäneillä

Takaisin