Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei oo mitää nännikipuja tai mitään muutakaan kun ovis oli. Joskus ennen esikoista mulla kipeyty rinnat aina just ennen menkkoja. Tai se oli mulla varma merkki alkavista menkoista, ei oo enää sitäkään vaivaa.

Mutta kyllä oli kipeet tissit monta viikkoa ennen kun tajusin tehdä raskaustestin tosta esikoisesta..

Te joilla on ollut tiputtelu vuotoa, niin missä kohtaa kiertoa sitä on ollut ja kuinka paljon ? Mulla on yleensä 1-2 pv ennen menkkoja ja oon ajatellut sen olevan normaalia ja kertovan vaan lähestyvästä vuodosta.

Mulla tiputtelee yleensä 1-2 päivää ennen menkkojen alkua. Kerran alkoi 5 pvää ennen ja nyt tiputellut 4 päivää sitten ja eilen, menkkoja ei vielä näy. Joulukuussa alkoi tiputtelu ekan kerran ja sit oli väliä ja helmi-maaliskuussa alkoi taas. Ennen viime joulukuuta mulla ei ole varmaan ikinä tiputellut näin, menkat alkoi kunnon vuodolla, siksi pidän tätä siis omalla kohdalla epänormaalina. Oon käsittänyt, että imetyksen aikana ja sen jälkeenkin voi olla keltarauhasen toiminnassa jotain häikkää, ja siksi esim mulla voi johtua siitä tiputtelu. Käsittääkseni tähän voi sitten liittyä sekin, että vaikka hedelmöittyminen tapahtuisi, alkio ei pääse kiinnittymään. Ihan itse oon tähän diagnoosiin päätynyt. Nyt pitäs vaan jaksaa oottaa, jos kroppa alkais toimia itsekseen, imetyksen lopetin vasta joskus huhtikuun alussa.

Niin ja lisään vielä, kun sitäkin kysyit, että mulla vuotoa tulee vähän pyyhkiessä rusehtavaa tai vaaleanpunaista vuotoa paperiin. Että ei paljoa kyllä tule, eikä mitään kirkasta verta.

Milläs todenäköisyydellä dpo9 pitäs näkyyy viivaa? Aattelin huomenna ehkä testata! Oisko aamupissasta vai päivän toisesta? Miten nää asiat aina vaan unohtuu joka kierto :D piti taas mennä sörkkimään ja koittamaan kohdunnipukkaa, ei mitään erikoista. Aika ylhäällä ja semikova, ei nyt ihan mehkeekään mut ei kovakova niiku kerran oli.

Jaffa yk3 kp30/31-33? Dpo8

Milläs todenäköisyydellä dpo9 pitäs näkyyy viivaa? Aattelin huomenna ehkä testata! Oisko aamupissasta vai päivän toisesta? Miten nää asiat aina vaan unohtuu joka kierto :D piti taas mennä sörkkimään ja koittamaan kohdunnipukkaa, ei mitään erikoista. Aika ylhäällä ja semikova, ei nyt ihan mehkeekään mut ei kovakova niiku kerran oli.

Jaffa yk3 kp30/31-33? Dpo8

Mulla näky dpo8 aamupissasta, haamu. Kaipa voit testaa siis, ja mun kokemuksen mukaan päivän toka pissa on vahvempaa jos ei juo ku tyyliin lasillisen vettä sinä parina tuntina!

Noo mä tein tossa päiväpissasta pregcheckin ja negahan se.

Kp38 Dpo8

Ihan kokeilu mielessä testasin, kun lukenut että jotkut saanut jollain testeillä muka näin aikasin jo jotain haamua. Mut mä tiedän ettei tässä oo tärpännyt..

Voiko kiinnittyminen tuntuu alaselässä? Oviksesta noin viikko oli kauheet selkäkivut 2päivää. Ajattelin huomenna testailla vaikka vasta dpo 10... Koska malttamaton..

Voiko kiinnittyminen tuntuu alaselässä? Oviksesta noin viikko oli kauheet selkäkivut 2päivää. Ajattelin huomenna testailla vaikka vasta dpo 10... Koska malttamaton..

Mulla oli perjantaina kans alaselkäkipua, tänään oli testi nega tein sen kyllä aamun toisesta ja herkkyys oli 25.
Mulla ei oo kyl omasta dpo:sta tietoa kun en tikuttanut.
Kerro aamulla:) jospa sulla näyttäisi.

ImageUploadedByVau Foorumi1495995688.106621.jpg

Siinnä mun dpo8 ja dpo9 muokattuina :D

ImageUploadedByVau Foorumi1495996427.293435.jpg
t

Tässä mun VIIME raskaudesta DPO 10-15. DPO 10 tosiaan aikoinaan oon itse hiukan erottanut, mut eipä siinä kuvaan mitään näy [emoji28] DPO on kans hiukan kyseenalainen [emoji16]

Heheee piti tehdä ovis testi ihan tieteellisen tutkimuksen kannalta :D dpo4 siis menossa :) ja alin tän päivän O testi :)
ImageUploadedByVau Foorumi1496000716.042486.jpg

Lume, tässä mun :)

ImageUploadedByVau Foorumi1496001761.807670.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1496001780.950888.jpg

Ei tästä kyl voi mitään päätellä, mut kiva oli dipata ees jotain :D ovat jo kaikenlusäks kuivuneet ja kulahtaneet. :P

Takaisin