Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa Nessi!

Jaah, maca-jauhe tulee olemaan minunkin uusi tuttavuus, jos nyt menkat taas alkaa. Ku mahtaa tässä imetyksen jäljiltä olla hormonit niin sekaisin, et jos se vaikka tasapainottais sitä.:) Taisihan se eilinenkin vuoto olla vaan joku hormonihäiriövuoto tai joku, en enää usko yhtään että ois kiinnittymisvuotoa ollu. Kuitenkin sitä tiputtelua ollut muissakin kierroissa, ei kuitenkaan koskaan ennen noin aikaisin.

Kp23/25-29, dpo? Yk8.

Tänää kp 22/30, ovulaatiosta ei ole tietoa millo ollu tai onko tullu mut tänää alko ihmeellinen pistely, tuntuu että kohtua nipistelee kauheesti o.O välillä vähä miedommi ja välillä tosi koviasti et iha sattuu. O.O

Nessi, tervetuloa [emoji4] miten paljon sulla ikää?

Kiitos!

32 maanantaina [emoji28] Miehellä muutama vuosi enemmän, että onhan tässä periaatteessa vielä aikaa.

Mutta alotin tuon ekan kierroksen niin nuorena, että 25 - vuotiaana oli jo 3 lasta [emoji23]
Niin nyt tuntuu vanhalta [emoji16]

Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama, yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88, yritystä 9/16, ensimmäinen
Toiveissa, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Toupie, yritystä 10/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 6/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
danonina, yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_, yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85, yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Mirellan, yritystä 10/16, esikoinen toiveissa
PauliinaS, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helynä, yritystä 7/16, kkm 12/16, toinen toiveissa
Justme89, tjottailua 1/17, esikoinen toiveissa
Mursumauu, yritystä 05/15, eskikoinen toiveissa.
Alessia, yritystä 02/16
Mangusti, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Aunemoi, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mamma-2, yritystä 1/17, kolmas toiveissa
MW2B, esikoispoika 6/15, toisen yritystä 1/17
Bluebelle, yritystä 12/16, esikoinen toiveissa
Unicorn17, tjottailua 8/16 yritys1/17, toinen toiveissa
Sara80, yritystä 1/16, toinen toiveissa
Silky, yritystä 12/16, toinen haaveissa
Eetuha, yritystä 4/15, km 10/16, kolmas haaveissa
Wonderwall yritystä 8/16 esikoista havitellaan
Marce86, yritystä 2/16, kolmas haaveissa
Jaffa93, yritystä 2/17, toinen haaveissa
kirppu_, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
Heitsu1996, yritystä 11/2014, toinen haaveissa,
1/2017 kohtukuolema
Tilkkunen, tjottailua 1/17, kolmas haaveissa
Tintuska, yritystä 4/17, toinen toiveissa
Lume,yritystä 03/17 (4v)
Esikkoaetsimässä, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
Minni2016, yritystä 5/17, km 4/17, toinen haaveissa
ikonii, tjottailua 4/17, esikoinen haaveissa.
Lacrima85, yritystä 3/17, toinen haaveissa
Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
Nessi, yritys 6/17, neljäs toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 23.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 11.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9
Dossier, la 21.9. (?)
Elma Auroora la 29.9. (?)
Helmiäinen90 la 3.10 (?)
Miitu la 6.10 (?)
Isintyttö la 20.1
Aneska la 10/2017
Taiga86 la 6.11.
Vaapukka_ la 16.11. (?)
Terhus la 28.11.
Ellikki85 la 6.12 (?)
Edams la 16.12
Milottiina la 18.12 (?)
[MayDay] la 28.12.
Sydänkäpynen la 30.12.
Cho la 26.12 (?)
Nuppu3 la 11.1.
Vulpix la 14.1.
Jääkukka la 16.1.
Pau91 la 23.1.
Emmielle86 la 24.1

Lisäsin itseni [emoji4]
En huomannut muita neljännen kuumeilijoita?

Kiitos!

32 maanantaina [emoji28] Miehellä muutama vuosi enemmän, että onhan tässä periaatteessa vielä aikaa.

Mutta alotin tuon ekan kierroksen niin nuorena, että 25 - vuotiaana oli jo 3 lasta [emoji23]
Niin nyt tuntuu vanhalta [emoji16]

Mä olen myös 32 ja mulle juuri sanottiin naistentautien polilla, että täydellinen ikä lasten tekoon :) Mutta tosiaan, ehkä se tuntuu paljolta kun on lapsia jo ennestään ja edellisestä raskaudesta vuositolkulla aikaa. Mä en kuitenkaan missään nimessä suostu ajattelemaan, että 32 olisi paljon ikää tähän hommaan. Älä säkään ;)

Mä olen myös 32 ja mulle juuri sanottiin naistentautien polilla, että täydellinen ikä lasten tekoon :) Mutta tosiaan, ehkä se tuntuu paljolta kun on lapsia jo ennestään ja edellisestä raskaudesta vuositolkulla aikaa. Mä en kuitenkaan missään nimessä suostu ajattelemaan, että 32 olisi paljon ikää tähän hommaan. Älä säkään ;)

Juu, ehkä kirjoitin vähän hassusti , en siis ajattele että 32 olisi yleisesti liian vanha. Lähinnä omaa ikää pohdiskelin ja omia "vaivoja" jos niin voi sanoa :)
Yleisesti ottaen +-30 on oikein hyvä ikä [emoji4]

Mistä te muuten saatte noi hymiöt näkymään, kun mä en onnistu?

Juu, ehkä kirjoitin vähän hassusti , en siis ajattele että 32 olisi yleisesti liian vanha. Lähinnä omaa ikää pohdiskelin ja omia "vaivoja" jos niin voi sanoa :)
Yleisesti ottaen +-30 on oikein hyvä ikä [emoji4]

Mistä te muuten saatte noi hymiöt näkymään, kun mä en onnistu?

Täällä myös 32v kolmatta lasta yrittämässä :)

Mä täytän huomenna 32 ja raskauduin ekasta yk3 ja tästä tokasta napsahti heti ekassa kierrossa joten hyvä ikä lisääntyä, tosin mies on 27 liekö siinä vaikutusta :)

ellikki85 ja pikku-kakkonen rv 11+6

Heippa hei, uusi kasvo täällä myös! Hormonikierukka poistettu huhtikuun alussa ja nyt sitten odotellaan. Tarkotus oli et ihan rauhassa vaan antaa tulla jos on tullakseen, mutta ei kamala tää odottelu on kauheet! Kierto on varmasti sekaisin kierukan ja imetyksen takia mutta nyt viimeisten kiertojen perusteella ois menossa kp19/25 ja pdo7 (luultavasti). Mulla on 1 lapsi aikaisemmasta suhteesta ja nyt ois toinen yhteinen haaveissa.. Mä oon kuvitellu taas kaiken maailman raskausoireet selkäkivusta pahoinvointiin....

Mulle gynekologi sanoi, että luonto on tehnyt naiset lisääntymään noin 50 vuotiaiksi saakka. On yksilöllistä milloin munasarjojen toiminta alkaa heikkenemään jolloin raskautuminen vaikeutuu ja keskenmenoja tulee useammin. Mutta se voi tapahtua jo kolmekymppisenä tai nelivitosena.

Tuo siis lääkärin puhe/mielipide :)

Minä olen 24 ja mies 27. Esikoista yritettiin 2 vuotta, ja nyt tätä toistakin yritetty lähemmäs 1v4kk. Kun menty ilman ehkäisyä esikoisen syntymän jälkeen. Kierto toki lähti käyntiin sitten vasta kun imetyksen lopetuksesta oli kulunut 2kk. Esikoinen oli sillon 10 kk ikäinen kun mun menkat alkoi taas. On käytetty vaikka mitä kikkoja, on juotu greippimehua, on syöty greippejä, on vedetty vehnänalkionöljyä, on vedetty raskaus&imetys vitamiineja >(nyt ei oo ollu kyllä käytössä sitten hetkeen..) Nyt tällä hetkellä vetelen gelee royalea tosin nyt oviksen jälkeen en oo niitä ottanut. Sitten syän sitä foolihappoa, ihan uskomatonta että pitäis olla hedelmällisimmillään mut paskat, raskaudu millään.

söin teroluteja myös, pitkiin kiertoihin mutta se pisti mun kropan ihan sekasin, niihin koske enään ikinä.

Toivotaan että määki joskus pääsen vielä kokee sen raskaana olemisen, ja tietysti moni muu pitempään yrittänyt!

Alinah kp36 dpo6.

Mä olin 19v kun alettiin yrittää esikoista, yritettiin 4v ja olin just täyttänyt 23 kun raskauduin. Nyt täytän 25 ja pikkukakkosta yritetty vuosi.. mies täyttää 30 tänä vuonna.

Esikoisen yritysaikana en oikein tienny muusta kun greippimehusta, foolihaposta ja vitamiineistä. Nyt ollu käytössä kaikki kikat ja oviksen testailut.

Pari tuttua raskautuu kun ajattelee vaan lisääntymistä.. minä en sitten millään :P

Ei mee aina nallekarkit tasan :)

Joo ei mene.. :sad001
Minä täytän syksyllä 25 ja mies 28.

Muokattu viimeksi:
Kylläpä nippailee kovi mahassa o.O nyt toivo alko heräämää et josko täs ois raskautunu vaik olin jo tän kierron suhteen luovuttanu et ei tärppää! :D no se selviää aikanaa et alkaako rättipäivät vai ei, joteki vaa hassu olo mahassa ja nippailee kovasti

Kun me alettiin yrittämään ite olin 18v ja mies 23v.Kikkoja esikoisen kohdalla oli greippimehu,vitamiinit,jalat ylös aktin jälkeen,ovistikut,glee royalit ja paljon paljon muitakin.Silti ei tärppiä no raskauduin kun oli yritystä 2v takana inseminaatiolla mutta sekin raskaus päättyi kohtukuolemaan.Muistona meidän Halima äidin ja isän rakas ❤ Nyt vielä yritetään saadaa vauvaa ihan kotia asti ens kuussa inseminaatio jos ei nyt tärppää ja nyt ikää miehellä 26v ja mulla 20v heinäkuussa 21v.

Tervetuloa uudet tänne mukaan! Ja itse olen lukenut kommentteja mutta en ole jaksanu kommentoida.

Me ei mun mieheni kanssa yritetty tätä raskautta mitenkään, eli se vaan päätti yllättää meidän. Tällä hetkellä menossa 10+5 päivää ja oireista se pahin eli oksentaminen ei tunnu väistyvän millään pois ja sitäpä kärsin ny lähes joka päivä. Alussa toki olin kaksi kertaa tipoissa pahoinvoinnin takia :/

Ja meille tämä on esikoinen molemmille, mies 27v ja minä muutamien viikkojen päästä myös 27. Joten katsotaan miten tämä lähtee ja toivottavasti selvii loppuun asti vaikka omat ajatukset eivät ole niinkää iloisia raskaudesta varmaa hormoonien takia tunnen outoa fiilistä.

Tänää kp 22/30, ovulaatiosta ei ole tietoa millo ollu tai onko tullu mut tänää alko ihmeellinen pistely, tuntuu että kohtua nipistelee kauheesti o.O välillä vähä miedommi ja välillä tosi koviasti et iha sattuu. O.O

Nyt vaan sormet ristiin!

Tervetuloa uudet! Pikaista plussaa!!!

28-vuotiaana raskauduin yk 4, kolmeykkösenä plussasin toisen kerran yli puolentoista vuoden yrityksen jälkeen. Nyt täytän syksyllä 35 ja kolmosta tahkottu jo reilu 2 vuotta ja pari epäonnistunutta inseminaatiota takana. Lääkäri totesi kylmästi parhaat vuodet olevan jo ohi lapsentekomielessä. Nytpä on hoidot lopetettu ja toivotaan luomuplussaa..

Takaisin