Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heidukka paljon onnea <3

Tervetuloa myös kaikki uudet :)

Tänään ois dpo3... mulla on pieni epäilys että tällä hoitokiertolla on irronnut molemmilta puolilta munasolut koska edelleen molemmat munikset on kipeät. Välillä jomottaa ja välillä vihlaisee.. tosi outoa että näinkin pitkään oviksen jälkeen on vielä kipuja muniksissa. Muuten ei mitään uutta ei odotuksia ei toiveita. Edelleen ajatuksella hälläväliä.

Lume dpo3

Se olisikin kun molemmilta puolilta irtois ja tulis kaksoset :heart:

Eii taas tiputteluvuotoa!:arghh: Aloin miettii et voiko vehnänalkioöljy aiheuttaa tiputtelua? Tai maca-jauhe, koska sitä ajattelin testata ensi kierrossa. En tiiä, jos lopettais kaikki kikkakolmoset ja tulee jos tullakseen. Ei kai tämmönen kroppa tule raskaaksi, kun tuntuu että hormonitoiminta sekaisin.
Kp24/25-29, dpo? Yk8.
Mulla on välillä myös samanlainen fiilis, että hiiteen kaikki öljyt ja jauheet, tulee jos on tullakseen. Tuntuu että lisästressiä vaan tuo nuokin.. jos tän kierron syön tuota macaa ja katon auttaako tiputteluun ja luteaalivaiheeseen, sit heitän senkin kaatopaikalle.:mad: Miten se onkin niin, ettei ennen vanhaan ihmisillä ollu mitään tämmösiä taika-aineita käytössä ja silti heillä oli 10 ja enemmänkin lapsia :confused:

Terveisin turhautunut Mindsy :grumpy:

Nessi, Triina, Mrs.Smith ja Ellikki85 lohdullista huomata että ikätovereita löytyy ja että ihan polilla on sanottu että täydellinen ikä lasten tekoon:) välillä tulee semmoinen olo että olisi itse herännyt tähän kuumeiluun kauhean myöhään :woot: menossa kp 23/26-28, dpo 9. Maanantaille ajattelin malttaa odottaa cb:n digitestin kanssa. (Kuviteltuja) tuntemuksia on taas ollut vaikka ja mitä vaikka oon yrittäny hillitä itteeniki tän kropan kuuntelun kanssa!

Tänään kp 13 ja hymyilyttää dpo-1. Yk 1.
20170527_194603.jpg

Mulla on välillä myös samanlainen fiilis, että hiiteen kaikki öljyt ja jauheet, tulee jos on tullakseen. Tuntuu että lisästressiä vaan tuo nuokin.. jos tän kierron syön tuota macaa ja katon auttaako tiputteluun ja luteaalivaiheeseen, sit heitän senkin kaatopaikalle.:mad: Miten se onkin niin, ettei ennen vanhaan ihmisillä ollu mitään tämmösiä taika-aineita käytössä ja silti heillä oli 10 ja enemmänkin lapsia :confused:

Terveisin turhautunut Mindsy :grumpy:

Tää tiputtelu on kyllä tosi ärsyttävää, ja tietää että niin kauan ku tätä kestää, niin ei varmaan raskaaksi tule.:/
Mäkin aattelin että ostan sitä macaa ja testaan onko siitä apua, ja sit heitän kaikki pois ja painelen syksyllä lääkäriin jos ei itsekseen kroppa ala toimia niin kuin kuuluu.
Macasta luin että ainakin sitä käytetty jo kauan hedelmällisyyttä tukemaan, että kai näitä kikkakolmosia on ennekin ollut. Tuli tuosta mieleen, että ei ennen vanhaan taika-aineita ollu käytössä.:)
Macan käytön aloittamisessa huolettaa, että entäs jos pistääkin entistä enemmän kroppaa sekaisin, voiskohan niin käydä.o_O

Pakko tohon maca asiaan huudella näin sivusta. Ite söin sitä kahden kierron ajan ja ekasta tuli kemiallinen ja toisesta kierrosta tuli ihana neiti :) pahaahan se oli ku mikä mutta mulla se ainaki toimi :) jospa se täälläki sais aikaan kunnon + aallon! ;)

Mulla ei kyllä viime vuonna auttanu maca raskautumiseen. Mutta jospa sitä kokeilis uudestaan, ihan muuten vaan...

Oi, miten ihanaa Heidukka! Paljon onnea! :Heartpink Nyt yrität olla antamatta pelolle valtaa ja NAUTIT! Kaikki menee hyvin. Niin mahtava juttu! :)

Auttaako tuo maca myös vv:n lisäämiseen ? Vai joku muu ? Mulla on toi kupari kierukka tehny sen, ettei oo minkään näköisiä vuotoja mistä vois ovulaatiota päätellä :(

30/26-30 ompas outoa kun ei mitään merkkejä alkavasta vuodosta

Macan käytön aloittamisessa huolettaa, että entäs jos pistääkin entistä enemmän kroppaa sekaisin, voiskohan niin käydä.o_O

Minä käytin macaa useamman kuukauden, muistaakseni melkein puoli vuotta (taukojen kanssa tietty) ja ilmeisesti se jätti jälkeensä parin päivän tiputtelun ennen kuukautisia, mitä mulla ei koskaan ennen ollut. Tiedä sitten johtuiko macasta mutta edelleen on tuo tiputtelu, vaikka en ole moneen kuukauteen enää käyttänyt. Eikä ainakaan meitä auttanut raskautumaan niinkuin varmaan voi olettaa :shifty: Seksihaluja se kyllä lisäsi molemmin puolin, jos nyt jotain hyvää :grin

Nyt on sitten käytössä gelee royalet ja kroppa taas ihan sekaisin. Ei ilmeisesti sovi mun kropalle nämä ylimääräiset jutut, kun säännöllinen muuttuu epäsäännölliseksi, mutta mitäpä sitä ei kokeilis.. :shy:

Vähän on menkkajomotusta, varmaan alkaa sunnuntaina vuotaa. Se kohdunnapukkakin on mun mielestä vähän laskeutunut ja pehmentynyt.. En koske enään, jotenkin nyt on niin rikkinäinen olo. Joka kuukausi tulee olo että taas epäonnistuttiin ja miettii että missä vika..

Varmaan parempi jättää tilaamatta mitkään ovistestit ja painaa menee vaan ja keskittyy laihduttamiseen..

Luin jostain täältä netin ihmeellisestä maailmasta, että lyhyt luteaalivaihe kertoisi myös huonosta munarakkulan kehityksestä ja huonosta keltarauhasen toiminnasta...? No, pitää vaan odotella pari kk lääkäriaikaa, sittenhän se selviää missä rassaa.

Onnea Heidukka plussasta, Lumelle tsemppiä ja plussatuulia :)

Oletteko te macaa kokeilleet huomanneet sen vaikuttavan positiivisesti urheilusuorituksiin? Mua kiinnostais kokeilla sitä liikunnan ja muun yleisen vireyden kannalta. Eikä se nyt tietenkään haittais jos raskautumiseen auttaisi... mutta aiemmin olen kokeillut vaikka mitä kikka kolmosia eikä mistään ollut apua. Lapset ovat lopulta saaneet alkunsa juuri silloin kun sitä vähiten olen odottanut.

Mulla on ollut aivan hirveät kuukautiset. Olen vuotanut niin paljon, ettei mikään suoja tunnu riittävän ja kivut ovat olleet melkoisia. Olenkin joutunut noita vähän voimakkaampia särkylääkkeitä syömään, täytyy vain toivoa, ettei vaikuta mihinkään negatiivisesti.

En huomannut mitään erityistä muutosta liikuntasuorituksissa.

Hei vaan kaikille! Täällä kp 20 ja ovis tuntuu odotuttavan itseään. Tikuttamalla en ole bongannut eikä limoja taikka nännikipua ole vielä ollut o_O Viime kierrossa ovis+ oli kp 18, yk 1 oletettavasti kp 20/21 että joskohan se sieltä vielä tulee. Geleet aloitin tässä kierrossa. Toivottavasti ei mene kierto niistä sekaisin.. :confused:

Kirppu yk3 kp20/31-33(?)

Te joilla on ollut tiputtelu vuotoa, niin missä kohtaa kiertoa sitä on ollut ja kuinka paljon ? Mulla on yleensä 1-2 pv ennen menkkoja ja oon ajatellut sen olevan normaalia ja kertovan vaan lähestyvästä vuodosta.

Takaisin