Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaffa, mäkin tuota kohdunnipukkaa tänään testannu ku tuli sitä rusehtavaa vuotoa. Toki se on nyt kova ja aika korkealla. Miks pitääkin olla nyt näin toiveikas olo.:arghh: Mut voi vissiin sit olla kova ja korkeella ennen menkkojakin, niinkuin sulla ollut viime kierrossa.:/

Toupie, toivotaan että tää olis nyt kumminki sitä tärppiä! ;p En tainnu esikoisesta yhtään testailla miltä se tuntuu.. Nytkään ei pitänyt sorkkia tonne , mut jos sitä ihan vaan vähän kokeilis... :D

Äh, lähtee jo järki nuitten digi-ovistestien kans, pelkkää tyhjää ympyrää ympyrän jälkeen.. Tänään kp 16, testitki loppuu kohta kesken ja kisaväsymys iskee

Täällä mä löysin suihkussa käydessä vissiin sen kohdunnapukka, oli syvällä (korkeella) ja kiinni/kova.
Mutta niinhän se voi olla muutenkin, no nyt rauhotun!

Kp35/?? dpo5.

Muokattu viimeksi:
Mun oli pakko kans käydä vielä koittamassa kohdunnipukkaa ennen nukkumaan menoo että onko vaihtanu paikkaa, korkeella oli ja kova! Muistaakseni siinä viimekierrossa tuntu tältä vasta kun menkat alko.. Oispa tärppi ! Aivastaessa kovat repäsykivut tuli kanssa! Ja siis dpo5! Tekis mieli jo maanantaina testata vaikka sillon on vasta dpo9 :D

Kovasti tsemppiä teille keillä dpot menossa ja niille ketkä on nipukkaa kokeillu.Täällä turha edes kokeilla kun vasta menossa 5kp.Oviksen tikuttaminen vasta edessä.

Samaa mieltä, että maca maistuu kammottavalta! Sitä palaneen käryä ei edes saa mitenkään suusta pois, ainakaan runsas greippimehulla huuhtominen ja jopa purskutteleminen ei tehoa, jostain aina se maku löytää takaisin. Yök. Hyviä maunhuuhtomisvinkkejä otetaan vastaan. :P

Pitäisi nukkua, mutta mies lukee aku ankkaa ja itse selaa sitten puhelinta, tässä pientä nippailua taas puolin ja toisin (vasemmalla ja oikealla..) mistä lie johtuu!
Tai sitten mä kehittelen omassa päässäni nämä tuntemukset.. hahah!

Tai sit enteilee niit menkkoja, monesti nekin alkanut näin..

Kp36 dpo6

Äh, lähtee jo järki nuitten digi-ovistestien kans, pelkkää tyhjää ympyrää ympyrän jälkeen.. Tänään kp 16, testitki loppuu kohta kesken ja kisaväsymys iskee

Mulla kans akuutti kisaväsymys. Maha on kipeä, nipistelee ja vaikka sun mitä. Oon 98% varma, että menkat alkamassa, mutta kun eivät vaan ala. Tein eilen jossain vaiheessa päivää raskaustestinkin, jotta saisin ajatukset siitä asiasta selviksi. Negahan se oli tietenkin. Ja ylipäänsä vähän tyhmästi tuhlasin testin, olisin voinut edes odottaa aamupissaan. Olen laskenut niin, että ku-leikkauksen jälkeinen tyhjennysvuoto olis ollut kiertoa, joten nyt olis kp29/34-40??

Ja Syren, suuret pahoittelut, kuulostaa, että takana raskaita päätöksiä ja kokemuksia. Hienoa, että olet päässyt puhumaan asiasta ja pystyt jo katsomaan eteenpäin <3

Huomenta kaikille:)

Meilläkin on tuota macaa kaapissa, mutta en ole sitä itse koskaan ottanut. Mihin sen vaikutus perustuu? Ja onko vinkkejä miten sitä kannattaa ottaa, ilmeisesti maku aikamoinen :D

Kuulostaa tuo macan maku aika karseelle. Vielä jos se pitäisi greippimehulla huuhtoa... hyiiii... unicorn maistuuko ne tabletit myös pahalle ? :)

Täytys listata taas ylös mitä pitää apteekista hakea, raskaus ja imetys vitamiinia ja kaupasta macajauhe.. :)

Mulla on nyt semmonen menkkaturvotus mun mielestä päällä ja jomotus... :(

No eiköhän tämän päivän aikana ala sitten vuoto tai huomenna.

Kuulostaa tuo macan maku aika karseelle. Vielä jos se pitäisi greippimehulla huuhtoa... hyiiii... unicorn maistuuko ne tabletit myös pahalle ? :)

Ei mun mielestä.. enkä mä niitä ees maistele.. huuhtelen kourallisen vitskuja samalla kertaa kahvilla alas :D hyvin on menny :)

Maca mm. lisää seksuaalista halukkuutta ja tasapainottaa naisten hormonitoimintaa. Katotaan auttaisko tämä mun lyhyeen luteaalivaiheeseen, lääkäriaika vasta heinakuun lopussa, huoh.... Toki olishan mahdollisuus mennä yksityiselle, niin sais asiat rullaamaan nopeemmin, mutta tuo raharaharaha....:sad001

Mulla kans akuutti kisaväsymys. Maha on kipeä, nipistelee ja vaikka sun mitä. Oon 98% varma, että menkat alkamassa, mutta kun eivät vaan ala. Tein eilen jossain vaiheessa päivää raskaustestinkin, jotta saisin ajatukset siitä asiasta selviksi. Negahan se oli tietenkin. Ja ylipäänsä vähän tyhmästi tuhlasin testin, olisin voinut edes odottaa aamupissaan. Olen laskenut niin, että ku-leikkauksen jälkeinen tyhjennysvuoto olis ollut kiertoa, joten nyt olis kp29/34-40??

Ja Syren, suuret pahoittelut, kuulostaa, että takana raskaita päätöksiä ja kokemuksia. Hienoa, että olet päässyt puhumaan asiasta ja pystyt jo katsomaan eteenpäin <3

Mulla tais olla kuukautiset 38 pv leikkauksesta, yleensä kierto 31pv (tosin nykysi venyny 37pv). Tuo odottaminen on kyllä raivostuttavaa, kun haluis vaan et tilanne normalisoituis, tsemppiä ! :) Mulla oli tässä kierrossa jo lupaavia tuntemuksia vasemmalla puolella, missä munanjohdin jäljellä, mutta nyt ei oikein oviksen bongailu tuota tulosta ja tuntemuksetkin jo meni ohi..Stressiä vaan koko testeistä :D

Kp1 wohoo! Eli hetki tänne purnaamisen jälkeen, menkat alkoivat! Kerrankin voi olla niistä iloinen :) Täytyy yrittää nyt tässä kierrossa bongata se ovis kunnolla niin tietää vähän mikä meininki. Täytyykin vähän katsoa milloin testailu olisi viisasta aloittaa.

Toivotaan Pipsu, että sullakin tilanne selkenee ja hymynaama pärähtää testiin. Muista, että munasolu voi vaeltaa myös toiselle puolelle, joten ei ole mitään menetetty vaikka irtoaisi oikealta.... meillä onkin tosi samankaltainen tilanne (mulla tosin poistettu vasen munanjohdin). Ihan hyvillä mielin lähden tähän kiertoon turnausuupumuksesta huolimatta. Täytyy vaan yrittää uskoa parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen.

Hei!

Uusi kuumeilija ilmottautuu :)
Ensimmäistä yhteistä toivotaan <3 Mulle jo neljäs ja miehelle kolmas. Tosin ensikertalaiselta tuntuu kun viimisimmästä raskaudesta alkaa olemaan 7 vuotta aikaa [emoji16]

Tosin tässä välissä oon ehtiny munasoluja luovuttamaan ja ne ainakin vielä silloin toimisivat hyvin toistenkin kehoissa :)

Nyt vaan ikää alkaa jo molemmilla olemaan, niin mietityttää ja miten kroppa kestää ym.

Kierto on tällähetkellä 29/26-30 ja sen jälkeen nappastaan kesäkuun alussa kuparikierukka pois ja yritys voi alkaa. Ovulaatio on tullut joka kuukausi melkeen tuolla kierukalla, ainoastaan kaikki vv:t hävinneet joten saa nähdä kauan menee elimistöllä palautua...

Maca mm. lisää seksuaalista halukkuutta ja tasapainottaa naisten hormonitoimintaa. Katotaan auttaisko tämä mun lyhyeen luteaalivaiheeseen, lääkäriaika vasta heinakuun lopussa, huoh.... Toki olishan mahdollisuus mennä yksityiselle, niin sais asiat rullaamaan nopeemmin, mutta tuo raharaharaha....:sad001

Mulla on myös ollut lyhyt luteaalivaihe. Tiputtelua alkoi joskus tulla jo dpo3-4. Sain keltarauhashormonia emätinpuikkoina (Lutinus) ja se auttoi, menkat alkoivat vasta kun lopetin ne. ( Dpo 3 eteenpäin 12 iltana)

Takaisin