Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon voimia syren <3

Tiedättekö tytöt mä olin oviksen jälkeen eilen niiiiiin kipeä taas :) pakko oli sit ilallla tehdä viel yks testi että laskeeko LH miten. :D nyt vaan piiinaillaaaaaan. Mulla ei ole kyllä mitään odotuksia, lähinnä fiilis on ollu sellanen et hälläväliä. En tiedä oisko se sit hyvä, ei ainakaan stressaa.

Terveisin dpo1 ja yrityskierto viisisataatuhatta :D

Ai nii tää unohtu :) oli ainaki hyvä ettei LH jääny päälle niin kun lääkkeettömässä kierrossa :)
ImageUploadedByVau Foorumi1495694808.780930.jpg

Tänään dpo5 ja tuntuu kuin oviksesta ois jo ikuisuus..... huoh. Miten tässä jaksaa vielä viikon piinailla.

Tänään dpo5 ja tuntuu kuin oviksesta ois jo ikuisuus..... huoh. Miten tässä jaksaa vielä viikon piinailla.

Se tuntuu aina ikuisuudelta ! Jännä kun käytännössä kyseessä on vain vajaa 2vko. Viime kierrossa tuntu et päivät mateli.

Mitähän nyt taas. Kp22/25-29, ja tiputtelee rusehtavaa vuotoa. Vissiin menkat alkamassa jo nyt. Ja silti pieni toivonpilkahdus et oiskin kiinnittymisvuotoa. Mut luulen että menkat vaan alkaa liian aikaisin. Tai sit nyt tiputtelee pari päivää niin kuin viime aikana tehny ja sit alkaa kunnolla kp25 paikkeilla.:sad001 Haluisin niin uskoa että ois kiinnittymisestä johtuvaa.

Täällä se loppui se jumbo kierto viime viikon loppuna nyt menossa 5kp.Nyt odotusta että kiertopäiviä tulee lisää niin pääsee tikuttamaan ovista kuun vaihteessa meinasin alkaa tikuttamaan.Jos ei tästä kierosta nappaa niin inseminaatiot meitä odottaa kesäkuun puolella ja vielä muuttokin isompaan asuntoon olisi kesäkuussa.

Huomenna punktio! Viime kerralla menin sinne tosi positiivisin ja toiveikkain mielin. Tällä kertaa lähinnä pelottaa, jos ei taaskaan onnistu, niin miten ihmeessä siitä romahduksesta jälleen selviää. Viime kerralla ei päästy edes siirtoon saakka. Sillon tehtiin ivf nyt icsi, että siinä mielessä jaksan hieman toivoa että päästäisiin edes askel pidemmälle. Nyt jännätään myös päästäänkö mahdollisesti tuoresiirtoon vai pitääkö odottaa pakastesiirtoa. Sen kertoo progesteroni arvo, jonka saamme varmaan huomenna tietää. Osaako joku sanoa onko onnistumis prosentti suurempi tuoresiirrossa kuin pakastesiirtossa?

Huomenna punktio! Viime kerralla menin sinne tosi positiivisin ja toiveikkain mielin. Tällä kertaa lähinnä pelottaa, jos ei taaskaan onnistu, niin miten ihmeessä siitä romahduksesta jälleen selviää. Viime kerralla ei päästy edes siirtoon saakka. Sillon tehtiin ivf nyt icsi, että siinä mielessä jaksan hieman toivoa että päästäisiin edes askel pidemmälle. Nyt jännätään myös päästäänkö mahdollisesti tuoresiirtoon vai pitääkö odottaa pakastesiirtoa. Sen kertoo progesteroni arvo, jonka saamme varmaan huomenna tietää. Osaako joku sanoa onko onnistumis prosentti suurempi tuoresiirrossa kuin pakastesiirtossa?

No nyt oli progesteroni arvo tullut. Se oli 2,73. Mut nyt unohdin et miten se menikään, kun lääkäri puhui arvosta 4. Mut en millään muista et pitikö sen olla alle vai yli 4 jotta tuoresiirto voidaan tehdä. Tietääkö joku?

Babe tuolla pitkään esikoista yrittäneet puolella varmaan osattaisiin vastata sulle paremmin :) siellä monet hoidoissa :)

Voiko kiinnittyminen tapahtua jo dpo3?

Alavatsalla outoja vihlaisuja, paineentunnetta ja tuikkimista.. vv vaikka muille jakaa. Ja paperiin aavistus punaista tossa joku aika sitten vessassa käydessä. Alaselkään juilinu koko päivän. :|

Unicorn kp18/28-30, dpo3

Voiko kiinnittyminen tapahtua jo dpo3?

Alavatsalla outoja vihlaisuja, paineentunnetta ja tuikkimista.. vv vaikka muille jakaa. Ja paperiin aavistus punaista tossa joku aika sitten vessassa käydessä. Alaselkään juilinu koko päivän. :|

Unicorn kp18/28-30, dpo3

Eikös se aikasintaan tapahdu joskus dpo6?

Mut Oon lukenu netistä että joillakin saattaa tapahtua jo dpo3 ja Suomestakin löytynyt sellainen tapaus ja todettu ultrassa ihan. Tiedä sit :D

Mulla myös vuotaa valkkaria, ei oo tullu vielä mitään ns kuivaa hetkeä. :)

Mulla kans runsas valkkari ! mut on musta ollu kyllä joka kierrossa.. Eilen kohdunnipukka tuntu olevan kova ja korkeella! eli voisko olla käyny tärppi?? muttttta viimekierrossa tuntu samalta sillä samalla hetkellä kun alko menkat.. On tää kyllä... :banghead::hilarious:

Kokoajan mieli muuttuu että onko tärpänny vai ei :D ja testailukuume alkaa jo nostaa päätään :rolleyes:

MUOKS. Tänään ollu myös ihan hullu turvotus vaikka en oo mitään turvottavaa syöny!

Jaffa yk3 kp27/31-33 dpo5

Muokattu viimeksi:
Mä aloitin eilen maca-jauheen, geleetä syön vielä ovikseen asti ja sit jätän pois. On kyllä hirveen makuista jauhetta se maca, ihan kuin karrelle palanut piparkakku!

Mindsy kp4/24-27

Mä sekotin sitä macaa aina aamu smoothieen tai puuroon, nyt ei oo tullu syötyä vuoteen sitä..

Takaisin