Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tylsääkin tylsempi vaihe täällä. Km jälkeinen vuoto on 96% poissa, ainoastaan seksin jälkeen tulee vielä ihan aavistus haaleaa vuotoa, mutta muuten ei. Vkl teen r-testin, joka on toivottavasti puhdas nega. Ajatella, että tuollaista tulosta oikein odottaa :D

Mitään aavistusta ei ole, voisko ovulaatio tulla parin viikon sisään? Ikäänkuin nämä olisi olleet menkat, ja nyt loppuneet. Ei kai auta kuin testailla :)

Lumelle mukavia hetkiä vällyjen väliin :)

Mulla silloin pari vuotta sitten km:n jälkeen ovis tuli muutaman päivän myöhässä, vasta kp19. Km-vuoto kesti viikon. Mut heti siitä kierrosta raskauduin uudestaan ja lapsi on nyt 1v3kk =) eli ei kerenny menkkoja tulemaan välissä.

Mä en oo kyllä kuiva ollenkaan oviksen jälkeen. Pientä vv tulee päivittäin..

Alinah kp34 dpo4

Nyt ois tallettelut tehty dpo-3, dpo-1, dpo0 ja varmaan vielä sit huomenna varmistelut. Tällä kertaa ollu todella kovat kivut alaselässä ja kyljessä vasemmalla puolella kunnes tajusin tänä aamuna että sieltähän se munasolu irtoaa tälläkertaa. Kaikki tutut kivut ovat siellä. Joten jospa tää olisi SE kierto kun kerrankin vasen puoli reagoi :) tein eilen illalla vielä uuden testin ja tottakai viiva oli vielä tummentunut :)
ImageUploadedByVau Foorumi1495606968.587213.jpg

Nyt ois tallettelut tehty dpo-3, dpo-1, dpo0 ja varmaan vielä sit huomenna varmistelut. Tällä kertaa ollu todella kovat kivut alaselässä ja kyljessä vasemmalla puolella kunnes tajusin tänä aamuna että sieltähän se munasolu irtoaa tälläkertaa. Kaikki tutut kivut ovat siellä. Joten jospa tää olisi SE kierto kun kerrankin vasen puoli reagoi :) tein eilen illalla vielä uuden testin ja tottakai viiva oli vielä tummentunut :) View attachment 56115

Hyvä lumeee!!! :) :)

Jeeeee :D <3 mites muilla kierto ? Millon pääsette jännäämään ? :)

No mulla kp 21/30 ja ovulaatio kadoksissa! Testissä tuli kp 15 vahvin viiva mut ei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuinen... teen kerran päivässä testin, en tiedä olisiko viiva ollut illalla ehkä vahvempi... no oli niin tai näin olen juuri varannut kesäkuulle riemuloman kahdelle (lapset mummolle hoitoon) joten jos testi näyttää negaa ei ihan hirveästi harmita ;D Siinä tapauksessa nautin kohteen viinivalikoimasta :) :)
Olen siis tilanteessa: win win

Tänään apteekkiin ostoksille, vähän muutamat raskaustestit jos hakis. 1 pregcheck on kaapissa. Niin ensi viikon to-pe pääsee testaa ellei menkat ala ennen sitä.

Alinah kp34/?? Dpo 4

Täällä kp26/31-33 dpo4 !

Mulla kanssa tässä kierrossa oli kovat muniskivut oikeella puolella! Ei oo muissa kierroissa ollu. Oisko tää meillekki SE kierto <3 vieläkin siis aika kovin jomottelee oikeelle ja muutenki tonne kohdun alueelle. Nyt sitte pitää alkaa kuulostelemaan kiinnittymistä :p

Meillä todettiin 2 viikkoa sitten että lapsi on kromosomipoikkeavainen ja keskeytys tehtiin nopealla päätöksellä ja tahdilla (rv17). Nyt uskaltauduin tulla lukemaan oviskeskusteluita. Lääkärintarkastus kesäkuun alussa, joten ei uskalleta ottaa riskiä että raskautuisin heti kaiken tapahtuneen jälkeen. Onko täällä ns. Kohtalontovereita, että kauanko on kestänyt raskautua keskeytyksen jälkeen? Toki olen päässyt keskustelemaan lääkärin ja korollisella kanssa aiheesta ja painottivat ehkäisyn käyttöä.

Hyvissä mielin kohti kesää <3

Syren17 suurensuuret pahoittelut kokemanne johdosta. Toivon kaikkea hyvää teille kaikesta huolimatta :Heartpink

Ihan kuin jotain pientä vihlontaa ois äsken ollu tuola alakerrassa, oiskohan kiinnittymistä.... vitsit, toivotaa parasta! :) nyt rauhoitun ettei tiputa sit viikonpäästä korkeelta alas. Vai voiko se kiinnittyä jo dpo4... onko liian aikaista? Eikö se tapahdu dpo6 jos on tärppi käynyt..

Tai sitten ne menkat alkaa sieltä nyt, että jää liian lyhyeksi ovulaation jälkeinen vaihe...
Vähän on pientä menkka tuntemusta..

Muokattu viimeksi:
Voimia Syren, pahin pelko [emoji26]

On: Kp 24/30 ja tänään ollu ihan kuin menkkatuntemuksia. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan loppuviikosta ala, kun olen reissussa.

Muokattu viimeksi:
Mulla silloin pari vuotta sitten km:n jälkeen ovis tuli muutaman päivän myöhässä, vasta kp19. Km-vuoto kesti viikon. Mut heti siitä kierrosta raskauduin uudestaan ja lapsi on nyt 1v3kk =) eli ei kerenny menkkoja tulemaan välissä.

Oi miten hienosti kävi :) mistä lähtien laskit tuon kp, jos heti ennen ekoja menkkoja tärppäsi? Km-vuodon loputtua tai alettua?

Takaisin