Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ollu taukoa Täältä.Lukenut kyllä teiän juttuja:)
Paljon Onnea Plussanneille:)))
Itellä oli se kohtutulehdus, Olin sairaalassa kolme päivää.
No se parani ja iski heti sen jälkeen maailman kamalin hiivatulehdus.
Huhhuh.Nyt on kp 22/29-32.
Katotaan mitä tuo tullessaan.Plussa olis kyllä tavoite:)
Mutta Mrs.Smith, eiköhän me jo päästäis helmikuisiin ?
Onks täällä ketään lähiaikoihin testaamassa? :) ite pitäs vielä koittaa viikko sinnitellä!
Jaffa yk3 kp24/31-33 dpo2 , vielä tunnin :D
Ihanaa Fanipala, onnea plussan johdosta! Milloinka plussasit? :) Toivottavasti geleet vaikuttaisivat positiivisesti meilläkin, eka kierto nyt vasta menossa mutta jospa vaikka ensi kierrosta pärähtäisi plussa..?Hei! Gelee royalet oli käytössä nyt kaksi kiertoa, ja vihdoin 12yrityskiertoa ja 11kk myöhemmin tulin raskaaksi vahvistuvien haamuplussien perusteella en tiiä oliko siitä kuningatar hyytelöstä, mutta aattelin tulla kertomaan kun oli puhetta. Tykkäsin kaikinpuolin vaikutuksista, olin parempi puoliso kun olin tasaisempi :angelic:
Kirppu tästä kierrosta plussasin, nyt tänää tuli eka kunnollisempi viiva ja oli myös toka kierto gelee royalen kans. :)
Unicorn ai onko sulla haamuillu? Huonosti oon täälä käyny, paitsi välillä tykkäilly ja lukenu. Mulla mies käski keskittyä yrittäessä kaikkeen muuhun kuin foorumeihin mutta huippua et on sullakin haamuillu, ainakin homma sillon toimii! oiskohan sitte justiin tossa kuningatar hyytelössä taikaa..
Kiitos onnitteluista ja toivotaan kunnon plussatuulia nyt!
Tiedän mitä teen tänään kp15 menossa ja ovis 1 päivää aikaisemmin kuin viime kierrossa ! Joka on ihan hyvä juttu :) View attachment 56089