Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unicorn, Oliko se LH:n paras mittausaika 10-20 välillä. Jos siksi haaleni tuo kp14 klo 22 viiva ja tänään olis sulla ovis, jos kerran vaal.punaista vuotoakin? :) mulla oli joskus pari vuotta sitten oviksen aikaan usei välivuotoja, jotka kesti 2-3pv. En ymmärtänyt niitä silloin mahdollisiksi ovisvuodoiksi.

Täällä taas harmittavan lyhyeksi jäi luteaalivaihe, 9 päivään :sad001 toissa iltana alko jo tiputtelu joka voimistu eilen ja nyt aamusta kunnolla hanat auki. Pitää kyllä soittaa neuvolaan ja kysyä olisko mahdollista saada jotain apua tähän.

Muutenkin ollut niin hirveä suru vkloppuna ja edelleen, kun jouduimme lopettamaan meidän rakkaan ja parhaan koiraystävämme perjantaina :sad001 suru tuntuu aivan ylitsepääsemättömältä, enkä ole osannut muuta kuin itkeä koko viikonlopun. Täytyy vaan lohduttaa itseä sillä, ettei koiralla ole kipuja enää :Heartbigred

Mindsy KP1/23!!! yk4 imetyksen lopettamisen jälkeen, ilman ehkäisyä oltu 4/16 saakka...

Mindsy, pahoittelut koirakaverin poismenoata ja menkoista! <3 :(

Meiltä kuoli 9vkonen pentu pari v sitten jostain mystisestä syystä.. tulin raskaaksi kuukausi sen jälkeen 4v yrittämisen jälkeen. Mua on lohduttanut koiran poismenossa ajatus siitä, että "jostain piti luopua että saatiin kauan odotettu vauva" , tai että hauvavauva halusi poismennessään lähettää meille jotain iloista ja saatiin vauva.. <3 Ei se tietenkään kokonaan surua pois vie, mutta auttoi surutyössä. Edelleen välillä iskee ikävä! :/ <3 tsemppiä ja voimia <3

Ihanasti ajateltu ja hyvin todennäköistä on, että juuri näin teidän hauvavauva halusi tehdä :Heartbigred kyllä lemmikistä luopuminen on niin kamalaa, vaikkei tämä meille yllätyksenä tullut. Koiralle kuitenkin diagnosoitiin imusolmukesyöpä jo tammikuussa ja vaikka kuinka koitin henkisesti tähän päivään valmistautua, niin ei se ole luopumisen tuskaa helpottanut. Toivon, että Tessa jollain lailla tulisi vielä minua tervehtimään, vaikka uniin. Uskon näihin henkimaailman asioihin, ne on musta ihan äärimmäisen kiehtovia ja kiinnostavia :)

Mä oon taas perinteitä noudattaen (ovulaatiotesteistä HUOLIMATTA) ihan kujalla oman elimistöni toiminnoista :D ovulaatio meni ohi?!? Tai on tulossa?!?!?! Ja ... no onneksi on kesälomareissun suunnittelu :) muuta ajateltavaa

Täällä kp 18, ovulaatiosta ei tietoa..!? Ei mitää oireita ovulaatiosta, liekkö tulossa tai on tulematta, kierto viime kuussa oli 30päivää. Ärsyttävää tällänen oottelu ja oman kehon toiminnan tietämättömyys, ens kiertoo ostan kyllä ovistestit ku tuskin tästä tärppää. Talleteltu on kyllä päivittäin kerran pari päivässä mut joteki tuntuu et ei ovista tuu tässä kierrossa

Täällä alkoi tänään kiertopäivä 2 tuon jumbo kierron jälkeen eihän se edes pitkä ollut oli vain 59kp ;) yleensä kierto säännöllinen.Ovulaatiomaton kierto oli tämä ultralla lääkäri katsoi silloin kun oli se hoidon suunnittelu käynti.Perjantaina otin sen viimeisen primolutin mitä määrättiin otettavaksi 10pvän ajan vuoto ihan semi ook.Fiilis nyt on toiveikas seuraavassa kierossa mennään inseminaatioon jos ei nyt tärppää tuskinpa kun edellinen raskaus kuitenkin alkoi inssillä ja mietin niin että jos ei kotona niin sitten viimeistään meidän hoidoissa

Täällä kp 18, ovulaatiosta ei tietoa..!? Ei mitää oireita ovulaatiosta, liekkö tulossa tai on tulematta, kierto viime kuussa oli 30päivää. Ärsyttävää tällänen oottelu ja oman kehon toiminnan tietämättömyys, ens kiertoo ostan kyllä ovistestit ku tuskin tästä tärppää. Talleteltu on kyllä päivittäin kerran pari päivässä mut joteki tuntuu et ei ovista tuu tässä kierrossa

Mulla myös kp 19/30 ja ovulaatio taisi kadota suursiivouksessa ??!?

Täällä ollaan enemmän taustalla, ettei tulee ihan niin paljon stressiä ja tiputtua pilvilinnoista. Talleteltu silloin kun hyvältä tuntuu toivottavasti tois vihdoin toivotun tuloksen. Enää ois yhden kuukauden clomifenit jäljellä. Kp 16/25-31 yk 17.

Mrs.Smith, musta tuntuu kans ettei tästäkään kierrosta tärppää.. Aikasemmin olin ihan varma että nyt tärppäs! Mut enää ei tunnu siltä..

Hei minä täällä toinen lapsi haaveissa tällä kertaa. Esikoinen 2/16. Miten vahvasti teillä on pitänyt omat tuntemukset paikkaansa kierron aika? Onko ollut tunne ettei tärpännyt ja menkat sitten alkanut tai olo ollut raskaana ja siinä kierrossa tullut plussa. Meillä yk 1 ja kp 24/28 jaolo ettei tärpännyt tästä kierrosta. Olo on niin malttamaton ja varmaan tulee viikonloppuna testailtua jos ei menkat ala. Plussa tuulia kaikille :)

Mutta Mrs.Smith, eiköhän me jo päästäis helmikuisiin ? ;)

Onks täällä ketään lähiaikoihin testaamassa? :) ite pitäs vielä koittaa viikko sinnitellä!

Jaffa yk3 kp24/31-33 dpo2 , vielä tunnin :D

Kp 22/30 (helppo laskea, ku menkat alko 1.5. [emoji2]) Luulen, että pupuilut ajottu väärin, kun kp 15 oli vaan ja oletin oviksen olevan silloin, mutta luulen, että olikin vasta kp 19-20, vaikka en saanut tikutettua... Ens kerralla sit päivällä tikutukset ja ehkä digikin kokeiluun.

Digissä muuten luki, että pitäs testata aamupissasta, kunnes tulee vilkkuva hymynaama?

Mulla ollu taukoa Täältä.Lukenut kyllä teiän juttuja:)
Paljon Onnea Plussanneille:)))
Itellä oli se kohtutulehdus, Olin sairaalassa kolme päivää.
No se parani ja iski heti sen jälkeen maailman kamalin hiivatulehdus.
Huhhuh.Nyt on kp 22/29-32.
Katotaan mitä tuo tullessaan.Plussa olis kyllä tavoite:)

Mutta Mrs.Smith, eiköhän me jo päästäis helmikuisiin ? ;)

Onks täällä ketään lähiaikoihin testaamassa? :) ite pitäs vielä koittaa viikko sinnitellä!

Jaffa yk3 kp24/31-33 dpo2 , vielä tunnin :D

Joo siis ainakin teoriassa :D mulla vaan se ovulaatio on edelleen kadoksissa kp 20/30 mutta ainahan kaikki on mahdollista :)

Hei! Gelee royalet oli käytössä nyt kaksi kiertoa, ja vihdoin 12yrityskiertoa ja 11kk myöhemmin tulin raskaaksi vahvistuvien haamuplussien perusteella :happy: en tiiä oliko siitä kuningatar hyytelöstä, mutta aattelin tulla kertomaan kun oli puhetta. Tykkäsin kaikinpuolin vaikutuksista, olin parempi puoliso kun olin tasaisempi :angelic:

Takaisin