Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli kohdunulkoinen ja leikattiin toinen munatorvi kokonaan pois. Mun kohtu oli periaatteessa siis tyhjä, vuosi kylläkin paksut limakalvot pois (kuin niagara). Mulle sanottiin et raskausviikkojen laskemisen takia olis hyvä odottaa yhdet menkat, mutta voin myös tehdä ovulaatiotestejä, jotta pysyn kartalla. Noh, valitsin testit. Enkä tosiaankaan ole kartalla. Mutta vahva tunne on myös se, etten ole tässä kierrossa raskautunutkaan.

Minäkin ajattelin noita testejä käyttää ja sillä tavalla mahdollisesti pysyä mukana päivissä, mutta saattaa olla että kroppa on niin sekaisin että saa nähdä mitä tulevat viikot tuo. Huoh...

Minäkin ajattelin noita testejä käyttää ja sillä tavalla mahdollisesti pysyä mukana päivissä, mutta saattaa olla että kroppa on niin sekaisin että saa nähdä mitä tulevat viikot tuo. Huoh...

Joo, ehkä olis munkin ollut viisainta odottaa yksi kierto ja aloittaa sit puhtaalta pöydältä. Onhan tässä varmaan melkoinen hormoonimyrsky käyty!

Onnea, emmielle ja muut plussanneet! <3

Täällä alkoi kp 1 ja tällä hetkellä ketuttaa aika rankasti. Etenkin se, että näköjään keskenmenon jälkeen menkat ovat käyneet kivuliaiksikin, sen lisäksi, että jo valmiiksi lyhyt follikulaarivaihe lyheni entisestään... Noh, tokat menkat vasta km:sta, toivottavasti asettuu. Molempiin ongelmiin saattaisi auttaa rankka liikunta, mutta kun on tällainen laiskuri, niin tuleekohan liikuttua yhtään tavallista enempää... Nyt ei ainakaan siedä mitään ylimääräistä kiusaa, kun muutenkin kaikki tökkii. Ehkä tämä tästä...

Onnea plussanneille!

Triina ja Sara, jos hcg laskee hitaasti niin se voi sekoittaa ovistestejäkin. Eli ne ei välttämättä näytä oikein. :)

Mangusti, mullakin oli km jälkeen kivuliaat menkat ja kipuja myös oviksen aikaan. Lisäksi yhdyntäkipuja, tai oikeastaan koko kohtuosasto oli kokoajan vähän kipeä useamman kuukauden. Mutta nää kaikki helpotti sitten pikkuhiljaa ja viiden kuukauden jälkeen mun kroppa oli valmis uuteen raskauteen. :) Toisilla se vie vähemmän aikaa, toisilla kauemmin.

Toivon teille kaikille pikaista uutta plussaa. :)

Siis mä menin syömään suklaakakkua tähän ärsytykseen, katon täällä tota suomi-Kanada peliä ja itkettää! No huomenna juoksee ja poljen kuntopyörää..

4d7eb649b992461250dd92f2bccbe8fa
Mitäs tästä ootte mieltä? Pakko laittaa tänne eka kuva tikusta ever kun hiljaisesti hypin täällä riemusta. Tänään siis kp 26/28 tai sanoisinko rv 3+4. :) Testi rfsu:n herkkä, joka ei mulle turhia viivoja oo ikinä antanut. Anteeksi huono kuva.

Takaisin