Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo aika järkkyä tää tunneskaala! Mä mietin et tekisinkö raskaustestin niin näkis vieläkö on jotenkin runsaasti sitä, mutta tuskin siinäkään mitään järkeä olis.

Mua jotenkin rassaa tää kaikki jälkisäätö, mitä tuo uk tai ylipäänsä km toi mukanaan. Haluisin vaan päästä eteenpäin, mut tuntuu et koko ajan tulee jotain uutta. Mulla oli katetrin takia jotain tulehduksen alkua ja ramppasin pissanäytteitä antamassa pari viikkoa. Ja edelleen vähän vaivaa pissatessa :/

Mutta kiitos vielä teille kaikille, jotka jaatte kokemuksianne <3

Lääkäri soitti vihdoin ja eipä tarjonnut mitään näkemyksiä mun kipujen syyksi. Sanoi, että laittavat mulle ajan lääkärille niin tarkistetaan onko kaikki kunnossa. "Aika tulee sitten kolmen kuukauden sisällä. " Jaaaaaha..

Ah, niin turhauttavaa! Mutta mä juttelin näistä lääkärin kanssa myös tänään ja hän sanoi, että kaikenlaista voi olla pari kk tämmösten jälkeen. Mutta, että jos ei nouse kovaa kuumetta tai jos kivut eivät muutu sietämättömiksi, niin luultavasti kaikki on kuitenkin täysin asiaankuuluvaa.

Ah, niin turhauttavaa! Mutta mä juttelin näistä lääkärin kanssa myös tänään ja hän sanoi, että kaikenlaista voi olla pari kk tämmösten jälkeen. Mutta, että jos ei nouse kovaa kuumetta tai jos kivut eivät muutu sietämättömiksi, niin luultavasti kaikki on kuitenkin täysin asiaankuuluvaa.

Kiitos! :) Ihanaa, että sulla lääkäri on selventänyt asiaa paremmin! Kuumetta ei ole ollut, lämpöä oli jossain vaiheessa. Särkylääkettä ei ole tarvinnut ottaa, joten jään odotteleen josko keho pian palaisi normaaliksi! Onneks ei tarvi yksin käydä näitä läpi ja täältä saa tukea :)

Kp10 , runsas kirkas vv, pyyhkiessä veriviirua paperiin ja sen jälkeen ei mitään.. eilen oli alavatsakipuja. Ovistesteissä ei näy vielä mitään viivaa ja normaalisti ovis kp16-18.
Mitähän tää nyt sitten vois olla? :)

Greippimehu, maca ja gelee royalet käytössä. Voisko ne aiheuttaa ?

Mulla näytti vuodon loppumisen jälkeen parin päivän päästä raskaustesti jo negatiivista, mutta toki mulla oli paljon alhasempi hcg (jotakin 1000). Tuntuu, että koko ajan on jotain ovulaation tyylisiä kipuja ja virtsatessa sattuu vähän alamahaan.
Mietin kauankohan pitää yrittää luomusti yhdellä munanjohtimella ennenkuin pääsee jonnekkin hoitoihin ?

Muokattu viimeksi:
Tuntuu kuin olisi ikuisuuden ollut pois täältä! Paljon tullut viestejä, ne kaikki kahlattu läpi. Onnea tuhannesti plussanneille ja vauvaliimaa ja tarrasukkia ja. vaikka mitä muuta! Ja tervetuloa uusille <3

Tän kierron oon ottanut aika rennosti, koitan tätä menetelmää, että koitan olla stressaamatta ;D
En edes laske kp:tä, pupuillaan tässä nyt kuitenkin ahkeraan.
Koulujutut painaa päälle, ehkä siksi on tämä jäänyt vähän taka-alalle.

Noita plussa uutisia on kiva niin kiva kuulla ja testejä katella, onnea niistä :Heartred pahottelut negoista ja tädeistä ja näistä pitkittyneistä kierroista:sorry:

On hienoo lukee miten tuikituntemattomat ihmiset jaksaa kannustaa toisiaan vaikka itellääkään ei ois menny kaikki putkeen ja takapakkii on tullu toisilla enemmän toisilla vähemmän.:happy:

Rive, kkm 11/16, kemiallinen 12/16, toinen toiveissa, PAS 1/17
KiPsUli6, tjottailua 1/15, yritys 4/15 toinen yhteinen toiveissa
RouvaKettunen, yritystä keväästä -15, kolmas toiveissa
Kirahvi, yritystä 7/16 alkaen, esikoinen toiveissa
Helmililja, yritystä 10/16, toinen toiveissa
Babe, yritystä 07/16, esikoinen toiveissa
Tiiamariia, yritystä 12/15, kkm 3/16 ja 10/16, esikoinen toiveissa
Mammanhaave, yritystä 10/16, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas, tjot 5/15, kolmas toiveissa
Silkkitassu, kkm 3/16, yritystä 11/15, ensimmäinen toiveissa
Kampela, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
Heidukka, yritystä 6/16, rv23 enkelipoika 4/16, kolmas toiveissa
Hippie_mama, yritystä 10/2016, esikoinen toiveissa
Mami91 yritystä 7/14 ja toinen toiveissa
Tarzan88, yritystä 9/16, ensimmäinen
Toiveissa, yritystä 1/16
Kedi, tjottailua 10/16, esikoinen toiveissa
Toiveilija90, yritystä 11/16, yk2, esikoinen toiveissa
Villisilmä, yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Toupie, yritystä 10/16, toinen toiveissa
PikkuR, esikoinen 6/16, toinen toiveissa
Elisabet 89, tjot 7/16, kolmas toiveissa
Odottelua88, yritystä 8/16, esikoinen toiveissa
pikkumyyxx, yritystä 6/16
Alinah, yritystä 8/16. Toinen toiveissa.
Emmielle86, yritystä 8/16 kkm 12/16 neljäs toiveissa
danonina, yritystä 11/16 / kolmas toiveissa
kata_, yritystä 11/16,kolmas toiveissa
pikkunen85, yritystä 12/15, km05/16 ja kkm09/16, esikoinen toiveissa
Mirellan, yritystä 10/16, esikoinen toiveissa
PauliinaS, yritystä 9/16, toinen toiveissa
Helynä, yritystä 7/16, kkm 12/16, toinen toiveissa
Justme89, tjottailua 1/17, esikoinen toiveissa
Mursumauu, yritystä 05/15, eskikoinen toiveissa.
Alessia, yritystä 02/16
Pau91, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mangusti, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Aunemoi, yritystä 1/17, esikoinen toiveissa
Mamma-2, yritystä 1/17, kolmas toiveissa
MW2B, esikoispoika 6/15, toisen yritystä 1/17
Bluebelle, yritystä 12/16, esikoinen toiveissa
Unicorn17, tjottailua 8/16 yritys1/17, toinen toiveissa
Sara80, yritystä 1/16, toinen toiveissa
Silky, yritystä 12/16, toinen haaveissa
Eetuha, yritystä 4/15, km 10/16, kolmas haaveissa
Wonderwall yritystä 8/16 esikoista havitellaan
Marce86, yritystä 2/16, kolmas haaveissa
Jaffa93, yritystä 2/17, toinen haaveissa
kirppu_, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
Heitsu1996, yritystä 11/2014, toinen haaveissa,
1/2017 kohtukuolema
Tilkkunen, tjottailua 1/17, kolmas haaveissa
Tintuska, yritystä 4/17, toinen toiveissa
Lume,yritystä 03/17 (4v)
Esikkoaetsimässä, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
Minni2016, yritystä 5/17, km 4/17, toinen haaveissa
ikonii, tjottailua 4/17, esikoinen haaveissa.
Lacrima85, yritystä 3/17, toinen haaveissa
Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa

PLUSSANNEET:

Mandah, la 23.8.
Possumunkki la 28.8. (?)
Naffa, la 28.8.
Herttarouva, la 11.9
Ameliah, la 12.9
Salo84, la 11.9.
Lumikello2015, la 18.9.(?)
I L O N A, la 20.9
Dossier, la 21.9. (?)
Elma Auroora la 29.9. (?)
Helmiäinen90 la 3.10 (?)
Miitu la 6.10 (?)
Isintyttö la 10.10 (?)
Aneska la 10/2017
Taiga86 la 6.11.
Vaapukka_ la 16.11. (?)
Terhus la 28.11.
Ellikki85 la 6.12 (?)
Edams la 16.12
Milottiina la 18.12 (?)
[MayDay] la 28.12.
Sydänkäpynen la 30.12.
Cho la 26.12 (?)
Nuppu3 la 11.1.
Vulpix la 14.1.
Jääkukka la 16.1.

Siirsin itseni plussanneisiin. Onnea myös muille plussanneille!

Kp 17/29-30. Oon ekaa kertaa koittanut tunnollisesti tikutella ovista aamusin, mutta ei kyllä oo kontrolliviivqn vahvusta viivaa lähellekään tullut Haaleita viivoja toki. Tosi turhauttavaa, kun ei tiiä, että onko missanut, tulossa vai eikö ovuloi ollenkaan... Nää on niitä raskauskeijun halpiksia, että en sit tiiä, miten toimii, mutta raskaustesteihin ainakin luotan muiden huonoista kokemuksista huolimatta, ikinä en oo väärää plussaa saanut. Mutta onko sit niin, että näillä ei helposti kovin vahvoja viivoja saa?

Ällövarotus: Eggwhitea oli ehkä iiihan pikkasen pari päivää sitten, nyt runsaasti vuotoa, mutta ei kyllä yhtään venyvää.

Ota tästä nyt sitten selvää...

Onnea kaikille plussanneille [emoji173]️ Ja toivon sydämestäni kaikille plussaa täällä!

Minä poistun foorumilta takavasemmalle ja jatkan elämää onnellisena kahden ihanan pojan äitinä [emoji173]️ Jostain vain tuli olo,että meidän perhe onkin valmis.

Mukavaa kesää kaikille!

Mukavaa jatkoa! Harmi, kun lähdet, kun meillä on niin sama tilanne. Rohkea päätös, itse pelkään, että alkaisin sitten muuta,an vuoden päästä haikailemaan kolmannen perään, kun olisi jo liian myöhäistä tai ainakin vielä hölmömpää omasta mielestäni tähän lähteä... Nooh, katsotaan kuinka meillä käy :D

Mulla näytti vuodon loppumisen jälkeen parin päivän päästä raskaustesti jo negatiivista, mutta toki mulla oli paljon alhasempi hcg (jotakin 1000). Tuntuu, että koko ajan on jotain ovulaation tyylisiä kipuja ja virtsatessa sattuu vähän alamahaan.
Mietin kauankohan pitää yrittää luomusti yhdellä munanjohtimella ennenkuin pääsee jonnekkin hoitoihin ?

Mullahan on esimerkiksi se tilanne, että, koska yritämme kolmatta, ei hoitoihin enää pääse. Tai varmaan yksityiselle joo, mutta en sitten tiedä kuinka järkevää se olisi.

Mutta jos yrittää ensimmäistä, riippuu varmaan paljolti siitä kuinka kauan raskautumiseen meni ennen tuota ku-raskautta. Voihan se olla, että jossain "vaaditaan" se vuoden yritys taustalle ennen kuin pääsee hoitoihin, mutta itse varmaan kyselisin puolen vuoden yrityksen jälkeen, että voisikohan asialle tehdä jotain.

Kyllä se on plussaksi uskottava ja siirryttävä odottajien puolelle hiljalleen. Kiitos onnitteluista.
abb1b19e21d9820fecf4d242a32cdf52

Kyllä se nyt piinaa.. Eilen oli menkkakipujen tapaisia jomotuksia pitkin päivää, vuotoa ei tähän mennessä ole tullut. Eilen ja tänään on hiukan heikottanut ja aamulla oli hetken aikaa etova olo. Tein kuitenkin eilen jo testin päivällä kolmen tunnin pidättämisellä, negaa näytti. Mitähän tää nyt mahtaa olla..

Muoks. Kp 32/31

Hohhoijaa. Kp 15 jo, eikä o-testi näytä vieläkään plussaa. Aiemmin oon saanu plussan viimeistään just kp15, joko siis kierto venyy, tai sitten menny ohi. Kp 12 oli jo melkein yhtä tumma viiva, mut en silti plussaksi sitä vielä laskenut. Ja tänään on jo ihan superhaalee viiva. Mahaa jomottelee vähän menkkamaisesti ja jonkin verran limoja oli toissapäivänä. Mä en ymmärrä mihin ne kunnon egg whitet on kadonnu, kaks kiertoo nyt ollut eikä juuri mitään.:arghh: Aiemmin ollut aina ihan kunnon ovislimat.
Kp 15/25-29, yk 8.

Hohhoijaa. Kp 15 jo, eikä o-testi näytä vieläkään plussaa. Aiemmin oon saanu plussan viimeistään just kp15, joko siis kierto venyy, tai sitten menny ohi. Kp 12 oli jo melkein yhtä tumma viiva, mut en silti plussaksi sitä vielä laskenut. Ja tänään on jo ihan superhaalee viiva. Mahaa jomottelee vähän menkkamaisesti ja jonkin verran limoja oli toissapäivänä. Mä en ymmärrä mihin ne kunnon egg whitet on kadonnu, kaks kiertoo nyt ollut eikä juuri mitään.:arghh: Aiemmin ollut aina ihan kunnon ovislimat.
Kp 15/25-29, yk 8.

Sama tilanne täällä :) kp 15/30. Ajattelen että kyllä se ovulaatio varmaan vielä tulee.

Muuten: luin perhoset-sivulta että ovulaatio pitäisi testata 10-15 välillä! EI AAMUN EKASTA pissasta, koska lh:ta erittyy eniten yöllä ja kestää hetken ennenku se siirtyy verestä virtsaan.
Ite oon testannu klo 14.00 :)

Kp 17/29-30. Oon ekaa kertaa koittanut tunnollisesti tikutella ovista aamusin, mutta ei kyllä oo kontrolliviivqn vahvusta viivaa lähellekään tullut Haaleita viivoja toki. Tosi turhauttavaa, kun ei tiiä, että onko missanut, tulossa vai eikö ovuloi ollenkaan... Nää on niitä raskauskeijun halpiksia, että en sit tiiä, miten toimii, mutta raskaustesteihin ainakin luotan muiden huonoista kokemuksista huolimatta, ikinä en oo väärää plussaa saanut. Mutta onko sit niin, että näillä ei helposti kovin vahvoja viivoja saa?

Ällövarotus: Eggwhitea oli ehkä iiihan pikkasen pari päivää sitten, nyt runsaasti vuotoa, mutta ei kyllä yhtään venyvää.

Ota tästä nyt sitten selvää...

Ethän tikuta aamun ekaa pissaa?

Alkaiskohan nyt olla jo ovis käsillä??! Testaan vielä huomenna ainakin. Eilen pupuiltiin mut kannattaa varmaan vielä tänään ja ehkä huomennakin? :D hitto kun pitää kierron taas pitkittyy..

Jaffa yk3 kp20/31~33?

Liitteet

• 1495099550629.jpg
    1495099550629.jpg
    48.7 KB · Katsottu: 150
Ois pitäny varmaan tikuttaa illallakin, jos se menikin ohi. Noo, joka toinen päivä ollaan nyt talleteltu, että sinänsä ihan sama jos onkin mennyt ohi. Ois se silti kiva saada se plussa ja saada varmistus että ois ees jotku mahdollisuudet siihen että on ylipäätään ovuloinut.

Takaisin