Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea, Oluwatobi! Ja tarrasukkia matkaan. :)
Ja ihana kyllä tämä foorumi, täällä ymmärretään naiseuden iloja ja suruja. Kiitokset minuakin sympatioineille. Maydayn tarina on kyllä ihanan rohkaiseva, ehkäpä minullakin uusi plussa ilmaantuu, kun keho on ehtinyt toipua. :)
Ja ihan toisiin aiheisiin: kuka on käyttänyt maca-jauhetta ja kuuluuko sen maistua ihan turkasen palaneelta? Minä maistelin eilen ekaa kertaa, enkä tiedä, uskaltaako enää käyttää, kun kaikki aistit huutavat, että hyihyi sylje pois, kun on piloille palanut...
Joo, maaliskuussa. Minullakin elämäni eka ja toistaiseksi ainoa raskaus, päättyi rv 6+0 kovaan vuotoon ja kipuihin. Huomenna olisi 14 viikkoa täynnä, jos kaikki olisi sujunut toivotusti.Onko sinullakin ollut km? Olen ihan samaa mieltä, että tämä ryhmä on ihan huippu, aina löytyy apua, tukea ja piristystä :)
Joo, maaliskuussa. Minullakin elämäni eka ja toistaiseksi ainoa raskaus, päättyi rv 6+0 kovaan vuotoon ja kipuihin. Huomenna olisi 14 viikkoa täynnä, jos kaikki olisi sujunut toivotusti.
Triina, ei menetetä toivoa Vaikka myönnän, että kärsin itse ihan samasta tunteesta, kohta puolitoista vuotta yrittämistä, sitten viimein raskaana muutaman viikon ja sekin vietiin pois
Silti pakko uskoa, että sen onnen vielä saa omallekin kohdalle.
Tänään nipistelee tosi paljon alavatsaa ja verta tulee enemmän mitä eilen. Jotenkin jo elättelin toiveita, että mun kohdalla jälkivuoto olisi vähäistä. No, toki hyvä että tyhjenee.
Kamomilla, kokeiltiinko sulla lääkkeellistä tyhjennystä tai tehtiinkö suoraan kaavinta?
Minulla oli onni onnettomuudessa, että tosiaan itsekseen tyhjeni, vuotoa kesti yhteensä noin viikon, runsasta vuotoa 2-3 päivää. Sikälikin onni, että tilanteen hoitanut terkkalääkäri (menin tk:seen ennen kovan vuodon alkua, kun oli outoja alavatsakipuja ja lämpö tuntui olevan nousussa) oli aivan ihana ja hoiti hyvin alusta loppuun saakka huomioiden sekä fyysisen että henkisen puolen. Viikko tyhjentymisen alusta vielä kontrolloitiin hCG, joka oli reippaasti laskussa.Miten pitkään sulla jatkui vuoto? Tyhjenikö itsekseen kokonaan?
Tämä vertaistuki on jotenkin ihan täysin korvaamatonta
Sain neuvolasta lähetteen hcg-kontrolliin. Käyn ensi viikolla kun leikkauksesta on kulunut kunnolla aikaa. Se mun hcg oli leikkauspäivänä 10000, joten melko isoista lukemista on tultava alaspäin.