Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa uusille!

Olen kyllä käynyt lukemassa teidän kaikki viestit vaikka olenkin ollut kirjoittamatta ja yrittänyt saada ajatukset muualle vauvahaaveista.
Peittoja ollaan heiluteltu aina kun siltä on tuntunut, kuitenkin vähintään jokatoinen päivä!
Nyt oletettavasti dpo 3 ja piinaviikot.

Tintuska kp 14/24-26 luultavasti dpo 3

Sain lääkärin soittaan mulle keskiviikkona noista mun kivuista! Katotaan jos pääsisin jälkitarkastukseen samaan paikkaan :)

Hyvä Nipsuliini! Millaisia ne kivut sulla onkaan?

Mulla on mun toisen lapsen 1,5v neuvola tällä viikolla. Siellä ajattelin kysyä näistä mun kivuista kun on lääkärikin siinä ja tiedän, että ne kyselee mun vointia.

Kolmas päivä jo kun clearblue antaa vilkkuvaa hymynaamaa... ja limat katos jo eilen täysin,.

Kp25 tänään..

Hyvä Nipsuliini! Millaisia ne kivut sulla onkaan?

Mulla on vähän kaikenlaisia kipuja tuolla oikeella, missä ku oli. Joka päivä on jotain, vaihtelee vaan että onko kipua vai vaan epämukavaa fiilistä. Ei särje mitenkään särkemällä vaan yleensä ne helpottaa asentoa vaihtamalla. Mut esim en hirveesti tykkää kumartua, kun se heti tuntuu ikävältä. Toisinaan asennon vaihdot vihloo ja nippailee ja toisinaan ihan vaan istuessa on tosi vaikee löytää hyvää asentoo, kun koko ajan jostain kohtaa painaa ikävästi tai vihloo. Nyt oli viime kierrossa todella selkee kohta keskemmällä mahaa, mutta edelleen lievästi oikeella, missä olin ihan varma että ois vauva aluillaan, vaan eipä ollutkaan, joten se sit jäi kans vaivaan et mikä siellä sit sattuu. Sekin jomottelee edelleen, vaikkakin huomattavasti lievempänä.

Tein tässä iltapäivällä vielä digitestin, ja raskaana 1-2 siinä lukee. Hitsit!

Mä olen ollut molemmat aikaisemmat raskaudet varsin oireeton, vasta pidemmällä on tullut sitten väsymys ja lonkkakivut. Samanlaista lonkkakipua oli viime viikolla, mutta tuskinpa liittyy vielä raskauteen. Tänä aamuna vähän ehkä kuvotti, mikä olisikin uudenlainen oire minulla...

Onnea Pau!

Kp8, tylsäää :D :D greippimehun litkimistä ja harjottelua :D

testasin huvikseen ovista aamulla ja antaa vähän tummempaa ku normaalisti tähän aikaan kierrosta.. saattas tulla ovis vaikka vähän aikasemmin ku kp16-18 , tai sitten ei :D r-testeihin en sorru kun vasta 8.6. aamulla ! :D vaikka löytyyhän tuolta vaikka minkälaista testiä oottamasta.

Tein tässä iltapäivällä vielä digitestin, ja raskaana 1-2 siinä lukee. Hitsit!

Mä olen ollut molemmat aikaisemmat raskaudet varsin oireeton, vasta pidemmällä on tullut sitten väsymys ja lonkkakivut. Samanlaista lonkkakipua oli viime viikolla, mutta tuskinpa liittyy vielä raskauteen. Tänä aamuna vähän ehkä kuvotti, mikä olisikin uudenlainen oire minulla...

Onnea Pau!
Ihanaa :) Onko alemmat poikia? Jos nyt tuleekin tyttö. ;) Tosin mä en juuri kärsinyt pahoinvoinnista vaikka esikoinen tyttö onkin. :D

Tännehän on paljon plussia tullu, onnea! :)

Tänne tais taas tulla pitkä kierto.. viimeks oli 81pv nyt mennää jo kp. 62 ja yk. 17 :facepalm:

Ihanaa :) Onko alemmat poikia? Jos nyt tuleekin tyttö. ;) Tosin mä en juuri kärsinyt pahoinvoinnista vaikka esikoinen tyttö onkin. :D

Molemmat aikaisemmat on tyttöjä, kuten myös isännän kaksi lasta aikaisemmasta parisuhteesta. Ei taida siis uskaltaa poikaa edes toivoa? :wink

18518727_10211294878422277_1363647661_n.jpg
Tänään paukkaisi täti kylään kp 1 ja uutta yritystä :( Kyllä tämä testi oli ihan selkeä plussa, mutta silti ei jaksanut pidellä kiinni.

Takaisin