Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Plussanneille:)
Pompo:Voimia,ompa surullista ,kyllä tuo plussalta näyttää.
Plussatuulia kaikille.

Pahoittelut Pompo :( todella ikävää! Toivotaan että tästä kierrosta tärppää ja pysyy menossa loppuun asti! <3

Pikaista uutta tärppiä Pompolle ja kaikille muillekin :)

Täällä tulee pientä tiputtelua vielä, kauhea hinku olisi jo päästä laskemaan tärppipäiviä sekä testailemaan, mutta vielä taitaa mennä muutama viikko ennenkun selkeä kierto taas alkaa. Kkm siis takana.

Aurinkoista päivää kaikille <3

Voi kurjuus Pompo! Mutta ehkäpä tää kierto tuo iloisia uutisia.

Musta tuntuu, että mulla on tuon leikkauksen jne jäljiltä keho ja hormoonit vielä ihan sekaisin. Sain reilu viikko sitten ovistesteihin tosi tummia viivoja, mutta jatkoin testailua muutaman päivän tauon jälkeen siksi, että keho alkoi viestittää mulle ovistuntemuksia. No sitten olikin ensin ihan haaleaa viivaa ja yhtäkkiä pari päivää tummempi, ihan selkeä ovisplussa.

No nyt tuosta on pari päivää ja jälleen tuntuu ihan ovulaatiolta :D ehkä olis ollut parempi tosiaan odottaa yhdet kuukautiset ja aloittaa tuo testailu vasta sitten. Periaatteessa raskauden mahdollisuus tässä kierrossa on, mutta en vain jaksa siihen oikein uskoa. Täytyy nyt odotella menkkoja pari viikkoa ja tehdä vaikka varuiksi joku raskaustesti jos ei ala kuulumaan.

Triinu, mikä leikkaus sulla tehty? Sori kun en nyt muista...

Itse sain hiukan vaihtelevaa tietoa siitä, onko hyvä antaa ekat menkat tulla vai ei. TYKS lääkäri suositteli ehdottomasti ehkäisyä kunnes kierto taas normaalisti alkaa, mutta kaksi muuta lääkäriä sanoi, ettei ole mitään merkitystä, kuulemma monilla tärppää nimenomaan tosi helposti heti ennen ekoja menkkoja. Helpompi tietenkin laskea raskausviikkoja jos kunnon kierto, mutta kyllähän sekin sitten ultrassa selkenee.

Taas tuli vilkkuva hymynaama, ei taida tulla pysyvää ollenkaan. Nyt neljäs päivä putkeen kun se vilkkuva naama tuli.

Alinah kp26

Mulle neuvolassa sano että siinämielessä se yksien kuukautisten odotus ois hyvä että jos jotain jäänyt vielä kohtuun niin poistuu seuraavien kuukautisten aikana. Mutta yleensä myös sitten jää hcg koholle. Mutta varsinaista estettä ei ole yrittää heti. Ei sitä yleensä raskaudu heti jos keho ei siihen valmis.

Mulla oli kohdunulkoinen ja leikattiin toinen munatorvi kokonaan pois. Mun kohtu oli periaatteessa siis tyhjä, vuosi kylläkin paksut limakalvot pois (kuin niagara). Mulle sanottiin et raskausviikkojen laskemisen takia olis hyvä odottaa yhdet menkat, mutta voin myös tehdä ovulaatiotestejä, jotta pysyn kartalla. Noh, valitsin testit. Enkä tosiaankaan ole kartalla. Mutta vahva tunne on myös se, etten ole tässä kierrossa raskautunutkaan.

Hei mulla olis raskauskeijun one step ovulaatiotestejä 17kpl kaapissa, jos joku haluais ne vaikka postikuluja vastaan tai hakea multa Helsingistä :)

Positiivisin mielin tulevaan kiertoon :smiley-bounce013 Nyt vasta alkoi yk 1 :) Jännittävää olla taas tässä vaiheessa uudelleen. Lapset nyt 5v ja 6 v. Ovat kyselleet vauvojen perään. Tyttöjä ovat, niin kovasti haluaisivat päästä hoitamaan. Toivoittavasti päästään pian kertomaan lapsillekin iloisia uutisia, mutta ikinä ei tiedä miten kauan sitten kestää. Ei onneksi paineita muutako, että mä haluan se tuhisevat nyytin:woot:

Muokattu viimeksi:
Tein raskauskeijun raskaustestin toisesta pissasta. Minusta se näytti harmaalta viivan paikalta ja sit näkyy tässä negatiivi muokkauksessa.

Siis testimielessä kokeilin, odottelen sitä ovista vielä. Mitään oireita kyllä oo. Toi liuska ovistesti tehty joskus viime viikolla, ne ei anna juurikaan viivoja kun sit se clearblue antaa sitä vilkkuvaa hymynaamaa..... Outo tilanne!

Alinah kp26

ImageUploadedByVau Foorumi1494921381.436950.jpg

Siis tossa raskaustestis näkyy noi viivanpaikat onko niitä 2 viivaa. :D :D

Tein äsken testin ihan huvikseni. Ihan kuin siinä jotain näkyisi. Tänään on kp 27/26-31

Muokattu viimeksi:
Takaisin