Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joskos miäkin liittysin joukkoonne :) Viimekuussa pääätettiin että aletaan yrittämään tosissamme toista lasta, esikoinen on syntynyt joulukuussa 2015. Mä en ole syönyt pillereitä tammikuun alun jälkeen mutta seksiäkin on ollut niiiin vähän ,tyyliin 1-2krt kuussa että ois ollu kyllä aika ihme jos olisin raskaaksi tullut :woot: Tohon on siis tehtävä muutos! Nyt mulla menossa kp1, tästä on hyvä jatkaa :grin

Kp 11/30 aloitin nyt ekan kerran ever ovulaation testaamisen ja nehän onkin sata kertaa kivempia testejä ku noi kurjat negatiivista paukuttavat raskaustestit, heti pamahti mukava viiva ruutuun!! Jatkan testailua kun se ei ole vielä kontrolliviivan vahvuinen [emoji4]

Minä kans tykästyin kun haalea viiva näkyy eikä hohda kurjaa valkoista niinku ku raskaustesti tuppaa tekemään

d812b5aa7a3bff1a9084efd05f98103a
60c82aa01e7615aff7701231e7219789

Tervetuloa Mia_80! Meillä kanssa esikoinen syntynyt joulukuussa 2015 ja pillerit lopetin tammikuun lopussa :D

On: kp16 menossa mutta ei vielä ovisplussaa, ekassa kierossa oli ovis kp 18 ja viime kierossa kp22. Toivottavasti ovisplussa tulis jo huomenna eikä kierto venyis kauheesti :) eilen ja tänään oikeessa munasarjassa tuntunut jomottelua niin josko se ovis olis sieltä kohta tuloillaan :)

Jaffa yk3 kp16/31~33?

Onnea puapru!

Eilen tein r-testin, mutta negaahan se näytti, teen seuraavan vasta jos täti ei tuu ajallaan, tänään kp 29/31

r-testi.jpg

Huhhuh, tänään kp29 ja dpo12 ja testiin tuli tämmönen! Kädet täristen vein tikkua miehelle nähtäväksi ja kyllä hänkin siinä viivan näkee. Aivan uskomaton olo, ei voi vielä yhtään ymmärtää. Kai tekin sen näette? :D Toivottavasti siellä nyt joku kyytiläinen sitten olisi! <3

View attachment 55716

Huhhuh, tänään kp29 ja dpo12 ja testiin tuli tämmönen! Kädet täristen vein tikkua miehelle nähtäväksi ja kyllä hänkin siinä viivan näkee. Aivan uskomaton olo, ei voi vielä yhtään ymmärtää. Kai tekin sen näette? :D Toivottavasti siellä nyt joku kyytiläinen sitten olisi! <3

Kyllä minä nään viivan onnea ja tarrasukkia!

Täällä odotellaan tädin kylään tuloa lähipäivinä. Tänään on ollut jo ala mahalla sellaista menkka jomotusta. Että eiköhän hän pian taas tule. :(

Puapru ja Pau, onnea plussista!

Ite en oo paljon jaksanu kirjotella, kun toiveet tän kierron plussasta on melko matalat. Ovis tuli harvinaisen huonosti hyödynnettyä kun just sopivasti riideltiin siinä pari päivää miehen kanssa. Eli tuskin on plussaa odotettavissa. :( Tänään kp 24/28 dpo 9, ehkä kuitenkin testaan parin päivän päästä. Jos kuitenkin olis tärpänny. ;)

Takaisin