Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp 11/30 aloitin nyt ekan kerran ever ovulaation testaamisen ja nehän onkin sata kertaa kivempia testejä ku noi kurjat negatiivista paukuttavat raskaustestit, heti pamahti mukava viiva ruutuun!! Jatkan testailua kun se ei ole vielä kontrolliviivan vahvuinen [emoji4]

Joo mä kans tykkään et nää ovistestit on paljon kivempia :D Mä oon vaan niin kujalla näiden kanssa. Viimeksi oon ovistestien kanssa säätänyt lähes 10v sitten, ei oikein meinaa palautua mieleen.... nyt kuitenkin kai olis niinku semmonen ovulaation momentum ihan käsillä.

Joo mä kans tykkään et nää ovistestit on paljon kivempia :D Mä oon vaan niin kujalla näiden kanssa. Viimeksi oon ovistestien kanssa säätänyt lähes 10v sitten, ei oikein meinaa palautua mieleen.... nyt kuitenkin kai olis niinku semmonen ovulaation momentum ihan käsillä.
Onko sulla minkälaisia ovistuntemuksia? Mulla oli kans se ku ja ei tärpänny ekalla kerralla sen jälkeen :/ Mutta harjoitukset jatkuu :D Tuntuu, että tuo leikattu puoli kipuilee taas, mietin voiko olla mahdollista, että ovuloin vain siltä puolen.. Toivottavasti ois vaan jotain haamukipuja :)

Tänään jo toinen vilkkuva hymynaama. Kp24 ja valkovuoto ei oo tänään vuotanu juurikaan niinku eilen, niin pelkäsin jo että tulee tyhjä ympyrä mut ei näköjään. Pitäskö tänäänkin talletella vai odottaa huomiseen et menee sillä joka toinen päivä taktiikalla vai kuinka.. ;)

On kyllä haaleempi toinen viiva tossa vaihto kasetis kun eilen että voi olla että huomenna ei välttämättä tuu sit edes vilkkuvaa naamaa. Että meniköhän se ovis ohi vai mitähä vattua....

Alinah Kp24.

Muokattu viimeksi:
Miltäs tämä näyttää? Nyt dpo 10/11.
c8c6c9df5747bde2cad25ad74b4e38c3

Onko sulla minkälaisia ovistuntemuksia? Mulla oli kans se ku ja ei tärpänny ekalla kerralla sen jälkeen :/ Mutta harjoitukset jatkuu :D Tuntuu, että tuo leikattu puoli kipuilee taas, mietin voiko olla mahdollista, että ovuloin vain siltä puolen.. Toivottavasti ois vaan jotain haamukipuja :)

Mulla oli kans ku ja kommentoin tähän, vaikka ei mulle suunnattukaan :D Ite en oo sen jälkeen (eli kaks kiertoo) tuntenu ovista. Tässä edellisessä luulen, että se olis ollu nyt vasemmalla eli toisella puolen kuin ku aikanaan. Mutta mulla siis se oikea puoli kipuilee edelleen (helmikuun lopulla piikillä lopetettiin) ja ajattelin nyt huomenna soitella lääkäriin et jos pääsis sitä näyttään.

Pistin muuten tilaten ovistestit eilen ja päädyttiin ottaan sekä tikut että digitesti! Mies oli sitä mieltä, että ovis on tärkeämpää testata varmasti kun taas raskaustestejä ei oo pakko hankkia miljoonaa, kun selviää kuulemma itellään muutenkin.. En sit kommentoinu, että todellakin teen sata testiä jo ennenkun edes vois näkyä testissä :D Mut ideana tosiaan tässä kierrossa testata molemmilla ja kattoo miten ne reagoi ja seuraavaan kiertoon sit parempi niistä! Jos enää tarvii.. ;)

Kp 2/35-39, yk 4

Mulla oli kans ku ja kommentoin tähän, vaikka ei mulle suunnattukaan :D Ite en oo sen jälkeen (eli kaks kiertoo) tuntenu ovista. Tässä edellisessä luulen, että se olis ollu nyt vasemmalla eli toisella puolen kuin ku aikanaan. Mutta mulla siis se oikea puoli kipuilee edelleen (helmikuun lopulla piikillä lopetettiin) ja ajattelin nyt huomenna soitella lääkäriin et jos pääsis sitä näyttään.
Mulla on ollu

Mulla oli myös n. viikko ennen kuukautisia muutaman päivän tosi kipeä alamaha, olin hierojalla ja melkein piti lähteä kesken pois.. olin salaa ihan varma, että siellä se alkio kiinnittyy. Pitäs varmaan itelläkin käydä lääkärissä tarkistuttamassa tilannetta :) Digi-ovistestit täälläki lähti tilaukseen, tsemppiä yritykseen ! :)

En ilmeisesti saanut sitä pipsun viestiä nyt tähän? En ymmärrä milloin musta on tullut tämmönen tietotekninen tahvo! Mutta pipsu, tää vastaus on myös sulle:

No hyvä kuulla, että muillakin ollut kipuiluja ku:n jälkeen. Mä tein siis eilen ja tänään ovistestit ja eilen viiva oli jo melko tumma ja tänään ehkä jopa tummempi kuin kontrolliviiva. Mutta nyt särkee koko lantionseutua, vähän jonnekin suoliston puolellekin. Ehkä kipuilu on voimakkaammin tuolla vasemmalla, josta leikattiinkin. Mä tässä nyt pohdiskelin että ottaisinko panadolia, vähän jopa vaikee olo. Endometrioosin takia kaikenmaailman kipuja ollut mulla paljonkin, mutta ei ikinä oviksen aikaan?

Kiitos kaikille onnitteluista! Tekee kyllä vielä mieli odotella että viiva vahvistuu, ennenkuin tässä alkaa juhlimaan... Vähän yllätyksenä tuli koko hailakka viiva, kun vähän jo himmailtiin tähän kiertoon yrittämistä, kun samanlaisia ajatuksia oli kuin muutamalla muulla, että olisiko syytä vain olla onnellinen ja tyytyväinen näihin kahteen jo olemassaolevaan ihanaan lapseen. Iloinen toki ja onnellinen, jos lisääkin saadaan mutta vaikea on vielä uskoa että tärppi tosiaan olisi käynyt...
(ja jos näin on, niin onpahan kerrottavaa sitten joskus miten vauva on saanut alkunsa kun tasan se yksi kerta oletetun ovulaation aikoihin seksiä oli, autossa takapenkillä...! Vanhukset pisti elämän risaiseksi ja jännittäväksi! laughing7)

Niin ja koko viime viikon mulla oli niitä perus ovistuntemuksia (limaa jne muuta ällöä).

Mä kyllä tilaan seuraavaan kiertoon myös ne digitestit. Mulla on niin epäsäännöllinen kierto, että melkein olis ovis bongattava jos haluu yhtään aavistella mahdollisen raskauden alkamisaikaa.

En ilmeisesti saanut sitä pipsun viestiä nyt tähän? En ymmärrä milloin musta on tullut tämmönen tietotekninen tahvo! Mutta pipsu, tää vastaus on myös sulle:

No hyvä kuulla, että muillakin ollut kipuiluja ku:n jälkeen. Mä tein siis eilen ja tänään ovistestit ja eilen viiva oli jo melko tumma ja tänään ehkä jopa tummempi kuin kontrolliviiva. Mutta nyt särkee koko lantionseutua, vähän jonnekin suoliston puolellekin. Ehkä kipuilu on voimakkaammin tuolla vasemmalla, josta leikattiinkin. Mä tässä nyt pohdiskelin että ottaisinko panadolia, vähän jopa vaikee olo. Endometrioosin takia kaikenmaailman kipuja ollut mulla paljonkin, mutta ei ikinä oviksen aikaan?
Panadolia vain naamaan ja muhinoimaan ;) Hauskaa hommaa tämä lapsen yrittäminen ku hirveät kivut ja silti pitäis yrittää saada siemenet matkaan :D Vissiin myös iän myötä ovulaatiokivut voimistuu, itellä ikää jo 30v, et seki voi vaikuttaa..

Takaisin