Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä menkat tekee tuloaan Satunnaista minimaalista vuotoa ja armoton päänsärky. Täytynee varata aika lääkärille ja tutkia mikä oikein sattuu. Sais kyllä uus kierto sitten alkaa heti.
Kp 37/35-39, yk 3, dpo 12
Mulla tuli kans ihan vähän vaaleanpunaista vv:a tänään.Aamulla testissä nega. Aloin miettimään että pitäisikö iloita noista kahdesta jotka meillä jo on [emoji173]️ Ja keskittyä uraan ja olemassa olevaan perheeseen.Katsotaan
Tee niin :) silloin se todennäköisesti myös tärppää win win
Te kun ootte testaillu ovulaatiota, mikä on aikaisin kiertopäivä jolloin teillä on ollu ovulaatio?
Nipsuliini: onko sulla"kuukautismigreeniä"?
Juu tehdään aamun ekasta pissasta.Pitääkö se kaksoishormonitesti tehdä aina aamupissistä ?
Miltä tämä teistä näyttää. Kuva otettu tunti testin oton jälkeen. Nyt mahdollisesti dpo 9, aamulla oli vielä täysin puhdas nega, jopa tunteja testiajan jälkeen. Mielipiteitä?
Juu tehdään aamun ekasta pissasta.
Ja me clomeja käyttävät voidaan ilmeisesti saada se vilkkuva hymy vaikka ovis ei välttämättä oo ihan vielä tulossa. Esim. mulla tässä kierrossa tuli eka vilkkuva kp9 ja ovis oli kp18. Yleensä mulla o+ clomeilla tulee kp19 ja sitä ennen vilkuttaa 3-4 päivää. Mut onhan muutama muukin saanu sitä vilkkuvaa monta päivää ilman clomejakin.