Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä menkat tekee tuloaan :( Satunnaista minimaalista vuotoa ja armoton päänsärky. Täytynee varata aika lääkärille ja tutkia mikä oikein sattuu. Sais kyllä uus kierto sitten alkaa heti.

Kp 37/35-39, yk 3, dpo 12

Täällä menkat tekee tuloaan :( Satunnaista minimaalista vuotoa ja armoton päänsärky. Täytynee varata aika lääkärille ja tutkia mikä oikein sattuu. Sais kyllä uus kierto sitten alkaa heti.

Kp 37/35-39, yk 3, dpo 12

No voi kakka :(
Tää tammikuunkierros oli ihan huono! Kuinka monella tärppäs? Tuntuu että vain muutama plussas ja kaikilla muilla nega!

Mulla tuli kans ihan vähän vaaleanpunaista vv:a tänään.Aamulla testissä nega. Aloin miettimään että pitäisikö iloita noista kahdesta jotka meillä jo on [emoji173]️ Ja keskittyä uraan ja olemassa olevaan perheeseen.Katsotaan [emoji4]

Ihanaa Vulpix, hurjasti onnea ja paljon tarrasukkia pikkuiselle <3

Täällä taas vaihteeksi ihan jäätävä virtsatietulehdus... Huomenna siis sairaslomaa ja valmistautumista vkl tyhjennykseen. Mitenkähän pitkään tyhjennyksen jälkeen tulee jälkivuotoa? Onko muita saman kokeneita? Toki se on yksilöllistä ja riippuu kuinka pitkälle edennyt ym. Mulla pysähtyi 6+3 viikolla. Nyt alkaa olla kaikki raskausoireetkin jo poissa, tosi pitkään kesti. Nyt vaan nopeasti normitilaan ja yritys taas käyntiin :)

On muuten melko hiljaista ollut plussarintamalla? Ensi kuussa sitten räjähtää ja kaikille pamahtaa plussat!!

Mulla tuli kans ihan vähän vaaleanpunaista vv:a tänään.Aamulla testissä nega. Aloin miettimään että pitäisikö iloita noista kahdesta jotka meillä jo on [emoji173]️ Ja keskittyä uraan ja olemassa olevaan perheeseen.Katsotaan

Tee niin :) silloin se todennäköisesti myös tärppää ;) win win

Ohops, kylläpäs tuo kirjoitus tuli hassusti ??

Muuten! Te kun ootte testaillu ovulaatiota, mikä on aikaisin kiertopäivä jolloin teillä on ollu ovulaatio?

Nipsuliini: onko sulla"kuukautismigreeniä"?

Öö en tiedä onko migreeniä, mutta menkkojen aikaan on aina monta päivää pää kipee ja siihen ei buranat auta. Toki nyt vielä tää mukava lisä, kun ei vielä tiedä onko raskaana vai ei ja ei voi ylipäätään ottaa lääkettä :D

Pitääkö se kaksoishormonitesti tehdä aina aamupissistä ?
Juu tehdään aamun ekasta pissasta.
Ja me clomeja käyttävät voidaan ilmeisesti saada se vilkkuva hymy vaikka ovis ei välttämättä oo ihan vielä tulossa. Esim. mulla tässä kierrossa tuli eka vilkkuva kp9 ja ovis oli kp18. Yleensä mulla o+ clomeilla tulee kp19 ja sitä ennen vilkuttaa 3-4 päivää. Mut onhan muutama muukin saanu sitä vilkkuvaa monta päivää ilman clomejakin.

Miltä tämä teistä näyttää. Kuva otettu tunti testin oton jälkeen. Nyt mahdollisesti dpo 9, aamulla oli vielä täysin puhdas nega, jopa tunteja testiajan jälkeen. Mielipiteitä?

Liitteet

• 18403682_10211259780104841_2191838883896550830_n.jpg
    18403682_10211259780104841_2191838883896550830_n.jpg
    31.9 KB · Katsottu: 188
Pompo ihankuin siinä värin hiven olisi, vahvistumista! Mulla oli kans dpo9 just tonnäköinen ja plussaksi vahvistui :)

Testasin tänään jo tolla clearblue ovistestillä, kun limat lisääntynyt mutta siihen ilmestyi vaan tyhjä ympyrä. Samoin noi liuskatestit näyttää selvää negaa kun ei näy toista viivaa.

Todella raastavaa touhua, täytyy soitella terveysasemalle vaikka alkuviikosta että miten lähdetään tutkii ovuloimattomuutta.

Juu tehdään aamun ekasta pissasta.
Ja me clomeja käyttävät voidaan ilmeisesti saada se vilkkuva hymy vaikka ovis ei välttämättä oo ihan vielä tulossa. Esim. mulla tässä kierrossa tuli eka vilkkuva kp9 ja ovis oli kp18. Yleensä mulla o+ clomeilla tulee kp19 ja sitä ennen vilkuttaa 3-4 päivää. Mut onhan muutama muukin saanu sitä vilkkuvaa monta päivää ilman clomejakin.

Okei :) mulla ovis oli nyt ekassa clomi kierrossa kp16 tuli O+ ja kp17-18 yöllä
Oli ovis :) mietin vaan et ois helpompi kun tehdään aamupissistä. Kun tikkuja ei taas saa tehdä aamulla ja ärsyttää aina se pidätys ja juomattomuus :D

Mää oon tehnyt kyl niitä tikkujakin aamun pissasta ja on kyl näyttäny oviksen. Mut toi on tosiaan selkee kun ei tarvi arpoo et koska tekis.

Voidaanko vielä ihmetellä mun menkkoja vähän. Siis yleensä vuodan kuin seula. Nyt hyvä että tarvii sidettä vaihtaa. Yleensä tulee kamalasti hyytymiä nyt ei oikeastaan ollenkaan. Sillon yöllä kun ne alko koski aika kovasti mut sit loppu kivutkin. Saas nähdä jääkö nää menkat 3-4 päivään vai onko normit 6päivää. Mä en kyl nyt ymmärrä. Vai voiko clomit tehdä tän ?

Takaisin