Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tilasin loppujenlopuksi raskauskeijulta noita ovistestejä vaikka päätin että en ovista lähde tikuttelemaan kysymys: mistä kp:stä lähtien kannattaa alkaa tikuttelemaan? Nyt menossa kp 7/~28.

Mä mietin et pitikö syödä geleetä ovikseen asti vai oviksesta menkkoihin asti?! Näin jotkut sanoo, mut miten mä niitä sitten voin syödä kun en tiedä koska ovuloin vai ovuloinko ollenkaan...
Noi ovistesti liuskat on kyllä ihan kuraa kun ei se toinen viiva vahvistu, haamuilee vaan..

Rasittavaa! Nyt mä makaan sohvalla peiton alla ja katon bonesia netflix, kuumetta oli taas aamu neljältä 38.12 astetta...

alinah: jotkut syö geleetä 2kpl/pv ovikseen asti ja siitä eteenpäin 1kpl/pv menkkoihin asti. Ite mietin ku oon syöny 1kpl/pv, ett lopettaisinko ne nyt. Viime kierrossa alkoi tiputtelu 2pv ennen menkkoja, mitä ei oo koskaan ollu. Aina on alkanu menkat suoraan ja jotenki aattelen, että nää geleet aiheutti sen tiputtelun. Joistakin keskusteluista oon lukenu, että myös joillakin muilla on tehny näin..

ikonii: alotan ite tikuttelun jo kp10, niin ei ainakaan pääse ohi ovis menemään =) Mut kyllä kroppakin kertoo milloin on ovis lähestymässä =)

Geleen myötä on muutes limat lisääntynyt!

Okei, mulla nyt kp21 ja aloitin eilen syömään niitä.. pitäskö keskeyttää ja odottaa että uus kierto lähtee käyntiin ja sit alkaa syömään...

Vulpix, mahtavaa, onnea onnea! <3 Mahtava suunnitelma ja toteutus ja sitäkin hienompi lopputulos :) Josko auttaisi itselläkin tässä kierrossa.. :wink Perästä tullaan.

Mindsy, onnea sinulle o+ ja tärppionnea :happy: Mulla oli kans ekassa kierrossa Mamin liuskatestejä sekä sitten Raskauskeijun liuskoja. Raskauskeijun testiin sain plussan mutta Mamin testiin en, ja samasta pissasta testasin. En ole itsekään niitä ostanut. Luotan noihin Raskauskeijun tuotteisiin :p

ikonii, olen samaa mieltä Mindsyn kanssa. Kp10 aloitat niin ei mene ohi. Tuohon tikutteluun jää koukkuun.. :wink nimimerkillä "en itsekään ajatellut alkuun tikuttaa.." :grin

Kippu kp3/31-33 yk3

Tilasin loppujenlopuksi raskauskeijulta noita ovistestejä vaikka päätin että en ovista lähde tikuttelemaan kysymys: mistä kp:stä lähtien kannattaa alkaa tikuttelemaan? Nyt menossa kp 7/~28.

Jos et yhtään tiedä milloin sulla yleensä ovis on niin aloittaisin tikuttamisen vaikka heti tänään ja tikuttelisin vaikka koko loppukierron. Kannattaa käyttää samassa kierrossa vaan yhden merkkisiä tikkuja. Mulla itellä ovis+ tulee yleensä kp 10-11 (kierto 27pv)

Täällä on oltu aktiivisia. On tullut niin paljon viestejä. Nyt tulee piiiiiitkä viesti :joyful:

Pahoittelut tädeistä!

Tallettelun iloja o plussalaisille!

Heitsulle tsemppiä. Toivottavasti plussa tulee pikaisesti!

Edamilta ihania ultrakuulumisia! :Heartred

Kirppu ja Pipsu, mulla geleet eivät tehneet muuta kuin kauhean vatsakivun. Tuo kipu ei tullut heti vaan vasta muutaman päivän jälkeen kun aloin syödä. Ensin ajattelin että on kyse jostain ruoasta mutta kun jätin geleet tauolle kipu loppui. En ole uudelleen aloittanut kun ei lisännyt limoja enkä muutenkaan tuntenut mitään eroa. Toisilla on toiminut hyvin joten en ammu alas ajatusta etteikö voisi toimia. Tuolla vinkkejä raskautumiseen osiossa on oma ketju geleestä. Siellä on lisää kokemuksia.

Tervetuloa uusille ja paljon plussaonnea!

MayDay ja Mirellan, kiitos kirjavinkistä! Pitää etsiä tuo ja lukea.

Fanipala ja Sara, olen jostain lukenut saman tuosta tulehduksesta ja raskautumiseen. Huomaa kyllä itse että sokeri altistaa hiivallekin. Pitää ensi kierossa (jos sellainen tulee) kokeilla sokeritonta. Olen välillä todella perso herkuille :rolleyes: mutta mitäpä sitä ei kokeilisi jott saisi oman vauvan syliin.

Vauvakuume, mulla on nyt tuo mainitsemasi hyvä ja varma fiilis, että olisi tärpännyt. Pelottaa kirjoittaa se. Välillä tuntuu että asia ei toteudu jos riemuitsee julkisesti jostain. Toivottavasti tämä hyvä "tunne" ennakoi plussaa r testiin.

Muutenkin yrittänyt (joutunut) ottaa kuumeilun vähän rennommin, kp:kin pitää ihan kalenterista laskea kun en ole ehtinyt pitää lukua tässä kierrossa.

Amparo kp 22/??, Dpo 7, yk3
Toivotaan että pian tärppää uudestaan.

Lämmin kiitos teille kaikille onnitteluista. Toivon niin, että pieni tarraa lujasti kiinni ja saan hänet syliini tammikuussa.

Pau, yhtenä päivänä oksetti, vilutti ja pyörrytti hetken, taisi olla dpo 8. Muuten on ollut ehkä korkeintaan menkkaoireita. Mahaa ja selkää vihlonut silloin tällöin pari päivää, tänään on jo enemmän jomottanut. Pelkäsin jo, että menkat sieltä on tulossa. Viime raskaudessa ei ollut mitään oireita ennen plussaa, nyt kroppa ehkä vähän herkistynyt.

Oon niin onnellinen!

Mä oon ihan järkyttävä sokerihiiri, tälläkin viikolla syönyt joka päivä karkkia! Pitäis vähentää hirveesti. Ja siis joo, itsekin kuullut, että sokeri voi haitata, mutta ku on niin koukussa. Normaalipainoinen siis olen, siitä ei ole kiinni.. Mutta ehkäpä mäkin nyt oikeesti yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja vähentää PALJON.

Silky kp 21/~28, dpo 4-5.

Pakko myöntää et mäkin olen sokerihiiri ja normaalipainoin ja lopetin e-pilsut 2 vuotta sit niin tulin nyt vasta tarttu pieni matkaan. Mulla ei siis vaikuttanu käytinkö sokeri tuotteita vaan ei, osui hyvin ovispäivään ja pieni jaksoi tarttua kiinni. Myös ruokailut oli normaalii mitä söin terveellistä/epäterveellistä molempia.

Ihanaa, onnea, Vulpix! Täälläkin sormet ristissä, että kaikki sujuu hyvin. :)

Minä niin luovutin tämän kierron suhteen, kun ovulaatio tuli liian aikaisin (o+ kp 10 eli ovu kp 11) ja talletteluakin oli vain kp 7-8 yöllä. Nyt dpo 10 ja kummasti käy heräilemään toivo, vaikka älyttömän epätodennäköistä olisi nyt raskautuminen. Tissejä käynyt vähän aristamaan, alavatsalla ja nivusissakin vihlaisuja muutaman päivän ollut. Ja hyvin lievä pahoinvoinnin tunne tulee välillä, toisaalta mahakin vähän sekaisin... Mutta tällaista nyt on ollut koko kierron aikana, ovulaation jälkeen helpotti muutamaksi päiväksi. Että kai se kroppa vaan edelleen sekoilee. Aamulla testasin tyylipuhtaan negan pc:llä.

Vulpix onnea plussasta

Ja plussan yrittäjille, että jos et ole kokeillut niin kannattaa ennen yrittämistä,yrittämisen aikana ja sen jälkeen jatkaa vielä noiden foolihappo pilsujen syöntiä.

Eilen tilasin ne cb kaksoishormoni ovistestit ja tänään tipahti postiluukusta. Tosi nopeeta toimintaa vaihteeksi!

Takaisin