Onnea Vulpix :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tilasin loppujenlopuksi raskauskeijulta noita ovistestejä vaikka päätin että en ovista lähde tikuttelemaan kysymys: mistä kp:stä lähtien kannattaa alkaa tikuttelemaan? Nyt menossa kp 7/~28.
Toivotaan että pian tärppää uudestaan.Täällä on oltu aktiivisia. On tullut niin paljon viestejä. Nyt tulee piiiiiitkä viesti
Pahoittelut tädeistä!
Tallettelun iloja o plussalaisille!
Heitsulle tsemppiä. Toivottavasti plussa tulee pikaisesti!
Edamilta ihania ultrakuulumisia!
Kirppu ja Pipsu, mulla geleet eivät tehneet muuta kuin kauhean vatsakivun. Tuo kipu ei tullut heti vaan vasta muutaman päivän jälkeen kun aloin syödä. Ensin ajattelin että on kyse jostain ruoasta mutta kun jätin geleet tauolle kipu loppui. En ole uudelleen aloittanut kun ei lisännyt limoja enkä muutenkaan tuntenut mitään eroa. Toisilla on toiminut hyvin joten en ammu alas ajatusta etteikö voisi toimia. Tuolla vinkkejä raskautumiseen osiossa on oma ketju geleestä. Siellä on lisää kokemuksia.
Tervetuloa uusille ja paljon plussaonnea!
MayDay ja Mirellan, kiitos kirjavinkistä! Pitää etsiä tuo ja lukea.
Fanipala ja Sara, olen jostain lukenut saman tuosta tulehduksesta ja raskautumiseen. Huomaa kyllä itse että sokeri altistaa hiivallekin. Pitää ensi kierossa (jos sellainen tulee) kokeilla sokeritonta. Olen välillä todella perso herkuille mutta mitäpä sitä ei kokeilisi jott saisi oman vauvan syliin.
Vauvakuume, mulla on nyt tuo mainitsemasi hyvä ja varma fiilis, että olisi tärpännyt. Pelottaa kirjoittaa se. Välillä tuntuu että asia ei toteudu jos riemuitsee julkisesti jostain. Toivottavasti tämä hyvä "tunne" ennakoi plussaa r testiin.
Muutenkin yrittänyt (joutunut) ottaa kuumeilun vähän rennommin, kp:kin pitää ihan kalenterista laskea kun en ole ehtinyt pitää lukua tässä kierrossa.
Amparo kp 22/??, Dpo 7, yk3
Lume: hyvä suunitelma Ettei vaan olis valemenkat?
Mä oon ihan järkyttävä sokerihiiri, tälläkin viikolla syönyt joka päivä karkkia! Pitäis vähentää hirveesti. Ja siis joo, itsekin kuullut, että sokeri voi haitata, mutta ku on niin koukussa. Normaalipainoinen siis olen, siitä ei ole kiinni.. Mutta ehkäpä mäkin nyt oikeesti yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja vähentää PALJON.
Silky kp 21/~28, dpo 4-5.