Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on oltu aktiivisia. On tullut niin paljon viestejä. Nyt tulee piiiiiitkä viesti :joyful:

Pahoittelut tädeistä!

Tallettelun iloja o plussalaisille!

Heitsulle tsemppiä. Toivottavasti plussa tulee pikaisesti!

Edamilta ihania ultrakuulumisia! :Heartred

Kirppu ja Pipsu, mulla geleet eivät tehneet muuta kuin kauhean vatsakivun. Tuo kipu ei tullut heti vaan vasta muutaman päivän jälkeen kun aloin syödä. Ensin ajattelin että on kyse jostain ruoasta mutta kun jätin geleet tauolle kipu loppui. En ole uudelleen aloittanut kun ei lisännyt limoja enkä muutenkaan tuntenut mitään eroa. Toisilla on toiminut hyvin joten en ammu alas ajatusta etteikö voisi toimia. Tuolla vinkkejä raskautumiseen osiossa on oma ketju geleestä. Siellä on lisää kokemuksia.

Tervetuloa uusille ja paljon plussaonnea!

MayDay ja Mirellan, kiitos kirjavinkistä! Pitää etsiä tuo ja lukea.

Fanipala ja Sara, olen jostain lukenut saman tuosta tulehduksesta ja raskautumiseen. Huomaa kyllä itse että sokeri altistaa hiivallekin. Pitää ensi kierossa (jos sellainen tulee) kokeilla sokeritonta. Olen välillä todella perso herkuille :rolleyes: mutta mitäpä sitä ei kokeilisi jott saisi oman vauvan syliin.

Vauvakuume, mulla on nyt tuo mainitsemasi hyvä ja varma fiilis, että olisi tärpännyt. Pelottaa kirjoittaa se. Välillä tuntuu että asia ei toteudu jos riemuitsee julkisesti jostain. Toivottavasti tämä hyvä "tunne" ennakoi plussaa r testiin.

Muutenkin yrittänyt (joutunut) ottaa kuumeilun vähän rennommin, kp:kin pitää ihan kalenterista laskea kun en ole ehtinyt pitää lukua tässä kierrossa.

Amparo kp 22/??, Dpo 7, yk3

Täällä testattu nega (herkkyys 25 mlU/ml) :( Ei oo enää oksettanut, mahassa edelleen tuntemuksia, riippuen asennosta. Oon niin yllättyny ja pettynyt, koska olin niin varma, että oon raskaana. Jos tästä menkat alkaa niin meen kyllä tsekkauttaan onko kaikki kunnossa, kun tällein kipuilee.

Käyn hakemassa tänään herkän testin ja teen sen huomenna ja jos se on edelleen nega niin kai se on sit uskottava :(

Kp 37/35-39, yk 3, dpo 12

Nipsuliini, mulla oli myös varma tunne että oon raskaana, mahassa oli painon tunnetta ja etenkin iltaisin etovaa oloa. Mutta pettymään jouduin ja menkat tuli :sad001 Nyt yk3 aluillaan.

Onko teistä joku käyttänyt Flo sovellusta? Vaikka en pelkkään sovellukseen luota niin mietin tässä että kun yhtäkkiä kk alkamispäivä heitti siinä lauantailta tiistaille eli ovis olis ollut laskennallisesti myöhemmin mikä sekin kyllä passais ovulaatio tuntemuksiin.
Lisäksi oon tosi tunnollisesti lisännyt sinne tiettyjä juttuja, kuten onko joku paikka arka tai että millaista vv on. Nyt sit odotetaan ilmeisesti vasta tiistaita. Oon kirjannut kaikki kierrot sinne lokakuusta lähtien niin siinä mielessä uskoisin että vois olla suht luotettava. Mutta en tiiä sitten.

Voiko kiinnittyminen haamuilla? Koska sitä tuo eilinen sit ehkä (SUURI EHKÄ) vois olla kun tänään taas puhdas nega

Mä oon ihan järkyttävä sokerihiiri, tälläkin viikolla syönyt joka päivä karkkia! Pitäis vähentää hirveesti. Ja siis joo, itsekin kuullut, että sokeri voi haitata, mutta ku on niin koukussa. Normaalipainoinen siis olen, siitä ei ole kiinni.. Mutta ehkäpä mäkin nyt oikeesti yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja vähentää PALJON.

Silky kp 21/~28, dpo 4-5.

Samat sanat.. Kokoajan herkuttaa! Itekkin oon normaalipainoinen mut kyllä tota ylimäärästä silti on ja auttais varmaan paljon jos lopettais kaikki herkut. Oon koittanu pitää herkku päivää mut eihän siitä mitään tuu kun on niin koukussa.. :D

Täällä pitäis kohta alottaa oviksen tikuttelut ja tallettelut! Eipä oo pahemmin tullu taas touhuiltuu sitten viime oviksen.. :D

Jaffa yk3 Kp13/31~33?

Pistin heti Mayday kirjastosta varaukseen tuon kirjan, ku alko kiinnostaa! :D

Pahoittelut Nipsuliini negasta :(

Täällä kp25/29-31 ja dpo8 ja en sitte malttanu olla testaamatta. Puhdas negahan siellä, yllärii! En tiiä josko olis vaan viikonlopun testaamatta ja testais vasta maanantaina dpo12.

Pahoittelut negoista nipsuliini ja pau! Niin kauan kuin täti pysyy pois on toivoa! Paulla vielä aikaiset dpot, hyvin voi muuttua plussaksi.

Mun suunnitelma toimi! Eli olla testaamatta ennen dpo 11 ja testata silloin suoraan plussa. Tänään siis dpo 11 ja tällainen testitulos. :) Oon niin onnellinen!

Liitteet

• 20170511_100137.jpg
    20170511_100137.jpg
    558.8 KB · Katsottu: 248
Mulla on tosi kovaa nippailua mahassa. Vähän oikeella, mut ei paljoo. Semmosta viiltävää nippailua. Onks muilla kokemusta? Ja tosiaan negaa näytti aamulla testi. Nyt taas myöskin oksettaa, mut vaikee sanoo onks se tosta kivusta vai nälästä vai mistä.

Dpo 12

Oliko sulla Vulpix mitään oireita nyt ennen plussaa? :)

Täälä ei oo kyllä minkäänlaisia oireita! Mutta niin kovasti toivon, että sillon maanantaina dpo12 tulos näyttäisi myös plussaa :)

Nipsuliini pahoittelut negasta :( <3 ja vulpix mitä silmäni näkee :) onnea <3

Diku kyseli että
Mites tämä kierto. No mennään clomeilla, jatkan monivitamiinien syöntiä ja sitä rataa... ajattelin että kävisin sitten dpo6 yksityisellä ottamassa taas sen proge verikokeen niin siitä saisi vähän viitteitä tulevasta. Tänne iski muuten joku kurkkukipu tauti :( Ai niin menkat on ollu oudon niukat :o en ymmärrä. Alkuun teki kipeää ja nyt ei enää ja tosi niukat....

Lume kp3-30/33 :)

Onnea Vulpix!! :)

Kp13 ja o+ pärähti tikkuun. Laitoinkin isännälle viestiä, että iltahommia olis tiedossa tälle ja mahd.huomiselle illalle. Talleteltu on myös eilen ja toissa iltana :woot: jospa se jaksaa vielä siemennellä :laughing002

Sitten alkaakin se tylsääkin tylsempi vaihe, kun vaihtuu dpo 0.. aika menee silloin aina niin julmetun hitaasti! Ja pitäis malttaa mieli ettei testaile ainakaan ennen dpo9... argh!

Tuli mieleen noista ovistesteistä, että toiseks viimesessä kierrossa oli niitä mamin o-testejä ja en saanu niillä kunnon plussaa ollenkaan! Nyt oon pysytelly noissa raskauskeijun one step-testeissä, niissä on herkkyys sen 20.

Mindsy kp13/27 (dpo -1)

Takaisin