Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin,back in business!Syöpää ei ole,joten voi taas hyvillä mielin keskittyä tähän <3

Täällä menossa kp 24,dpo 9. Mitään oireita ei kyllä ole,mutta eihän sitä koskaan tiedä!

O n n e a ihan hirmusti kaikille plussanneille! :) Negan kohdanneille tsemppiä,uus kierto on aina uus mahis!

Täällä jälleen nega (herkkyys 10 mlU/ml). Kyllä mää sit jo uskon, että tästä ei tärpänny ja jään odotteleen menkkoja. Pientä värjäytymää välillä jo on tullutkin, joten toivottavasti alkaisi sitten tänään ja saatais seuraava kierto alle. Seuraava ovulaatio onkin sitten Italian reissumme aikana.. ;)

Kp 38/35-39, yk 3, dpo 13

Täällä jälleen nega (herkkyys 10 mlU/ml). Kyllä mää sit jo uskon, että tästä ei tärpänny ja jään odotteleen menkkoja. Pientä värjäytymää välillä jo on tullutkin, joten toivottavasti alkaisi sitten tänään ja saatais seuraava kierto alle. Seuraava ovulaatio onkin sitten Italian reissumme aikana.. ;)

Kp 38/35-39, yk 3, dpo 13

No siellä oliivipuiden katveessa tärppää varmasti! :)

Tänään kp1. Olikin menkat mun aikataululla vähän myöhässä. Nyt mietitään jatketaanko yrittämistä vai ei. Mulla ei oikeestaan ole edes paha mieli että menkat alkoi.En tiedä voiko vauvakuume mennä ohi vai tekeekö lähestyvä kesä sen. Kovasti vauvan haluisin mutta en tiedä olisinko parempi äiti jos keskittyisin jo olemassa oleviin lapsiin [emoji4]

Taustailen täällä kyllä ja toivon kaikille plussatuulia [emoji173]️

Kata_ oon ite kans miettinyt samaa. Ehkä pitäisi nauttia tästä hetkestä ja näistä lapsista mitä nyt on. :) Vaikka kyllä se uusi vauva aina välillä mieleen tulee. :)

Ja tänään kp4 ja ruskeaa tuhrua :o mä oon kans lukenu et ne voi ohentaa limakalvoa mut Voisko yhden kierron jälkeen olla niin ? Oon ihan ulalla. Lääkärihän määräsi et clomeja 3-8 kiertoa mut ajattelin just ton takia pitää itsenäisesti välikuukausia... vastetta ne ainakin antaa kun ovis oli ja sen tunsi... en tiedä pitääkö se sit käydä viel yks tikku ostamassa... mut en kyl usko et vois olla mitkään valemenkat.

Kun yleensä mulla menee kuukautisten aikaan siteitä ( käytän alwaysin yösiteitä ) yks iso paketti + 1-2 pientä pakettia.... nyt iso paketti vasta puolessa välissä..... höööö ärsyttävää tämmöinen...

Onks noi raskauskeijun liuskaovulaatiotestit luotettavia? Oon tähän asti käyttänyt digitestiä ja bongannu oviksen joka kerta, mut mietin pystyiskö niillä liuskoilla paremmin varautuun siihen, et se lähenee? Kokemuksia kaikista ovulaatiotesteistä otetaan vastaan :)

Täytyy varmaa seuraavaksi kokeilla itsekin niitä mammaksi testejä.

Heippa kaikille
Mulla tuli niitä vaaleita positiivisia testejä.
Sitten tuli Outo ylimääräinen vuoto.
Älä vatsakipuja.Juuri kotiudun sairaalasta.
Elikkä Tässä tarinaa:
3.3 Normi menkat
3.4 ei alkanut menkat, haaleaa positiivista/viivanpaikkaa
16.4 tuhrua 1päivä,2päivää tiukempaa vuotoa ja 1päivä tuhrua,kesti siis 4päivää
Sitten suht hyvä olo kunnes 2.5 alkoi taas vuoto,tiukempaa vuotoa ja lopulta aina pyyhkiessä tuhrua.yhteensä 8Päivää.
Alkoi myös kovemmat vihlaisu/tykyttelevä kipu oikealla alavatsalla.
Kävin oma TK:ssa lääkärillä,ei tehny mitään.
Mulla meni hermo ja menin yksityiselle.
Ultraa ym ja totesi että Kohtutulehdus.
Lähdin kotia,matkalla kovat kivut ja päivystykseen.
Jouduin osastolle.Lääkäri tutki ja Ultraa ja sanoi että Olin raskautunut tuolloin kun menkat myöhässä(alkoi 16.4)
Tuli sillon eka vuotona ja 2.5uudelleen.
Siitä kohtutulehdus.
Pettynyt olo mutta ei muuta kun paranen ni uutta yritystä.
Mulla aikoinaan todettu endometrioosia jota leikkailtu.
On myös mahollista että sitä olisi taas.

Heippa kaikille
Mulla tuli niitä vaaleita positiivisia testejä.
Sitten tuli Outo ylimääräinen vuoto.
Älä vatsakipuja.Juuri kotiudun sairaalasta.
Elikkä Tässä tarinaa:
3.3 Normi menkat
3.4 ei alkanut menkat, haaleaa positiivista/viivanpaikkaa
16.4 tuhrua 1päivä,2päivää tiukempaa vuotoa ja 1päivä tuhrua,kesti siis 4päivää
Sitten suht hyvä olo kunnes 2.5 alkoi taas vuoto,tiukempaa vuotoa ja lopulta aina pyyhkiessä tuhrua.yhteensä 8Päivää.
Alkoi myös kovemmat vihlaisu/tykyttelevä kipu oikealla alavatsalla.
Kävin oma TK:ssa lääkärillä,ei tehny mitään.
Mulla meni hermo ja menin yksityiselle.
Ultraa ym ja totesi että Kohtutulehdus.
Lähdin kotia,matkalla kovat kivut ja päivystykseen.
Jouduin osastolle.Lääkäri tutki ja Ultraa ja sanoi että Olin raskautunut tuolloin kun menkat myöhässä(alkoi 16.4)
Tuli sillon eka vuotona ja 2.5uudelleen.
Siitä kohtutulehdus.
Pettynyt olo mutta ei muuta kun paranen ni uutta yritystä.
Mulla aikoinaan todettu endometrioosia jota leikkailtu.
On myös mahollista että sitä olisi taas.

Suosittelen ottaa yhteyttä potilasasiamieheen koska lääkäri ei tk:ssa tehny mitään. Mä ainakin ottaisin.

Arvon naiset, nyt kaipaisin apua ovistestin ja oviksen tulkintaan!

Eilen siis o+ ja tänään vielä testasin, ni nyt on viiva tummempi ku eilen :eek: eli laskenko eilisen nyt varsinaiseksi o+ eli dpo -1 vai vasta tämän päivän? Tänään ei oo ollu alamaha kipee niinku eilen. Tämän takia kai sitä sanotaan ettei sais enää eka plussan jälkeen testailla :p:grin

DSC_3154 (1).jpg

Mulla oli Mindsy ensin tommonen, meinasin jo laskea plussaksi, mutta sitte seuraavana aamuna tuli selkeesti kontrolliviivaa vahvempi, joten laskin kyllä vasta sen ja päättelin et silloin ois dpo -1. Mutta riippuu kuinka vahvan viivan oot saanu ensin, jos selkeesti yhtä vahva/vahvempi ku kontrolliviiva, nii laskisin sen ensimmäisen -1 :) Oliks tästä mitään apua? :D

Mindsy kun saat ekan selkeen o+ niin siitä lasket eli tänään ois sulla sitten dpo0.

Eilen oli myös kontrolliviivaa vahvempi testiviiva, mut tänään tosiaan testiviiva pikkusen tummempi ku eilen... hmmm... jos lasken kuitenki eilisen dpo -1 :) ja jos ukkorukka jaksaa, niin tänään vielä pitää koettaa saada se kellistettyä varmuuden maksimoimiseksi :woot:

Kiitos avusta :):)

Takaisin