Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa violavee, heidi ja mindsy!

Nipsuliini, pahoittelut negasta. Pidän peukkuja että kääntyy pikaisesti plussaksi!

Mirellan, milloin laitoit testikuvan? Mä en löytänyt vaikka koitin etsiä ja oon kuvitellut kaikki viestit lukeneeni. :(

Heitsu, kiva että sait apuja epätietoisuuteen ja hyvän suunnitelman tulevasta. Nyt vaan luottavaisin mielin sillä eteenpäin.

Täällä dpo 10 ja huomenna alkaa mun testailut! Jännittää, vaikka vähän oon tuntevinani menkkaoireita. Silti vielä jaksan uskoa, että huomenna plussa pärähtää tikkuun.

Sillon kun itse plussasin (tuntuu ihan ikuisuudelta) esikoisesta niin mulla oli jotenkin sen kierron sellainen olo, että on tärpännyt ja ootin vaan että testiin piirtyy se toinen viiva ja niinhän se sitten tuli :Heartred

Se kierto oli ns. "rennompikierto" ja päätin etten kuvittele itelleni mitään oireita tms. ettei sitten harmita niin paljon kun testit huutaa negaa. Oviksen tikutin, mutta muuten en aatellut ja yritin olla mahdollisimman rentona. Liekkö sitten auttoi :)
Mutta on helpommin sanottu kuin tehty että pitäis yrittää ola rennosti yms. Eikä se tietysti mikään tae ole että se mitään auttaisi, mutta tuntui itsestä ainakin hyvältä lakata murehtimasta ja tuskittelemasta ainakaan enää sen jälkeen kun on voitavansa tehnyt ja luonto hoitaa loput jos niin on tarkoitus :)

Tää on tosi kiva ketju ja täällä on tosi kivoja ihmisiä! Vaikken kauheasti kommentoi niin seuraan tiiviisti.

Plussatuulia ja aaltoja ja kaikkia nyt oikein paljon kaikille niin ovistesteihin kuin raskaustesteihin!!! :hello2:hello2

Tervetuloa violavee, heidi ja mindsy!

Nipsuliini, pahoittelut negasta. Pidän peukkuja että kääntyy pikaisesti plussaksi!

Mirellan, milloin laitoit testikuvan? Mä en löytänyt vaikka koitin etsiä ja oon kuvitellut kaikki viestit lukeneeni. :(

Heitsu, kiva että sait apuja epätietoisuuteen ja hyvän suunnitelman tulevasta. Nyt vaan luottavaisin mielin sillä eteenpäin.

Täällä dpo 10 ja huomenna alkaa mun testailut! Jännittää, vaikka vähän oon tuntevinani menkkaoireita. Silti vielä jaksan uskoa, että huomenna plussa pärähtää tikkuun.

Se oli tuolla toisessa ketjussa!mut laitan tänne myös
9b8e9ca3d8853ef4326762ced0775bc1
5204c6cf8f3e5078e375e6b2b48ef96e

Tervetuloa uusille.
Nyt katse vain uusia tuulia hyvä kun saattiin selvyys tuohon miksi ei menkat tule.

Nyt on kovat piipussa :woot: Tänään ostin Gelee Royalen kaveriksi Maca-jauhetta, yk2 vasta menossa ja kp 6/~28 mut kaikkeni teen (petihommien lisäksi) jos jotain on tehtävissä Uskonasioitahan nuokin saattaa olla että vaikuttaako vai onko vaikuttamatta hedelmällisyyteen mut kokeillaanpa nyt :smiley-bounce012 ensviikolla ovulaatio taas lähestyy ja peitto heiluu :dance011

Hyvää keskiviikko-iltaa kaikille. Mä kävin tänää lääkärissä, nähtiin tuleva vauvamme, sekä kuulimme hänen sydänäänet ♡ meidän pieni muru on 8+3 viikoilla.

Muille tsemppiä keillä haamu plussia ja erityisesti niille, jotka lähtee uudesta kierrosta yrittämään. Toivon teille plussia ja tarrasukkia❤

Kävin ostamassa tänään gelee royalit tähän uuteen kiertoon. Minkälaisia kokemuksia ryhmäläisillä on kyseisestä pilleristä? :grin

Kirppu yk3 kp2/31-33

Mulla on nyt toinen kierto menossa gelee royalen kanssa ja huomaan että on hormonit jotenkin tasottunu! Ns. hormonimasennus ei hyökkää enää yhtä isosti ennen menkkoja, mutta mul on enemmän sympatiaa ja oon positiivisesti tunteellisempi:). En kiukuttele enää kovin paljoa niin ei riidellä miehen kans enää:cat: Ite ainakin toistaiseksi jatkan tän hyvän fiiliksen takia! Ja oon lukenu niin hyviä mainospuheita siitä muutenkin raskautumisessa :angelic:

Oletteko miettineet teidän sokerin käyttöä kun yritätte raskautua? Mulle on kaksi eri gynekologia ehdottanut lisäkeinoksi sitä, että ottaa sokerittoman linjan, joka lisää rutkasti mahdollisuutta raskautua. Olen itse normaalipainoinen, eli ei suositeltu laihdutusmielessä vaan se kuulemma häiritsee munasarjojen toimintaa. Olen asiasta itsekin muutamasta eri lähteestä lukenut ja varsinkin silloin sitä suositellaan jos kärsii pco.sta.

Pitää tutustua vielä tarkemmin ja aloitan ehdottomasti sokerittoman elämän heti kun taas pääsen aloittamaan yrityksen uudelleen.

Fanipala, mä huomasin kanssa että se menkkoja edeltävä hormonimasennus on tipotiessä!! :) Mulla alko nyt toinen kierto, kun ne on käytössä :)

Sara80, mä oon sokerittomalla linjalla ja yritän muutenkin syödä superterveellisesti :)

Tervetuloa uudet! :)

Onnea Edams :)

Tänään pistetty tilaukseen raskauskeijulta clearbluen kaksoishormoni ovulaatiotesti, sitten lifestä tarttui mukaan gelee royal ja foolihappo.

Tosiaan oli hyvä kun myyjä rupes siitä geleestä kertoon että "lisää mm hedelmällisyyttä" sen tiesinkin, siksi ostinkin.. :D

Ainut miinus on että mulle iski sitten joku kuumepöpö, täällä makaan sängynpohjalla ihan raatona. :(

Kaupassa ollessa oli heikko olo jo ja kotiin päästessä huononi vaan..

Itekin syön perus terveellisesti ja pyrin välttää sokeria, tosin pitääkseni bakteerivaginoosin loitolla. Tai, nyt kokeilen auttaisko se nyt viimeisimmän antibioottikuurin jälkeen. Oon muuten lukenu ristiriitaisia väitteitä siitä että se vaikeuttaa raskaaksi tuloa, ja että se on olemassa usein jopa ilman että nainen sitä itse tietää.
Kiva kuulla että siitä sokerittomuudesta voi olla hyötyä raskautumiseen sara80!:happy:

Mä luen parhaillaan Kaisa Jaakkolan: reipas, rakas raskaus-kirjaa ja voin suositella sitä ihan kaikille raskautta toivoville. :) oon vasta puolessa välissä, mutta siihen mennessä on käsitelty lähinnä juuri keinoja hedelmällisyyden parantamiseen luonnollisin keinoin elintapoja muuttamalla (mm ruokavalio, stressi, hormonitoiminta).

Mä luen parhaillaan Kaisa Jaakkolan: reipas, rakas raskaus-kirjaa ja voin suositella sitä ihan kaikille raskautta toivoville. :) oon vasta puolessa välissä, mutta siihen mennessä on käsitelty lähinnä juuri keinoja hedelmällisyyden parantamiseen luonnollisin keinoin elintapoja muuttamalla (mm ruokavalio, stressi, hormonitoiminta).

Oon lukenu saman. Voin kompata kyllä. Mahtavan helppolukuinen ja jopa mun mies joka ei tykkää lukee halus lukee koko kirjan vaikka pyysin sen miesten osion sen lukemaan [emoji8]

Voi luoja, leijonat lähtee niin kotiin...

Takaisin