Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä testattu herkällä testillä nega :( Ajattelin et tänään se ois jo näkyny. Nyt alkaa jo vähän stressaan..

Kp 36/35-39, yk 3, dpo 11

Vielä on jäljellä päiviä! Mulla oli kp 26/29 haamu /viivanpaikka tai nega en tiiä vielä mut tänä aamuna testasin ja dpo 11

Itse käytän kaikkia suomen apteekeista saatavia merkkejä ja raskauskeijun myymiä :) minusta ne on kaikki luotettavia. Haamut on omassa sarjassaan mutta jos ruutuun pärähtää selvä positiivinen niin siihen voi luottaa jos testi on suoritettu ohjeen mukaan :) :)

Mirellan omassa näen kyllä ainakin viivanpaikan?Toivotaan että se on haamu ja siitä vahvistuu [emoji173]️

Mulla ei menkkoja vielä mutta en uskaltanut tänään testata.Katsotaan alkaako päivän aikana.Tänään ne pitäisi alkaa..

Mirellan omassa näen kyllä ainakin viivanpaikan?Toivotaan että se on haamu ja siitä vahvistuu [emoji173]️

Mulla ei menkkoja vielä mutta en uskaltanut tänään testata.Katsotaan alkaako päivän aikana.Tänään ne pitäisi alkaa..

Oijoi, toivottavasti kävis näin. Molemmille! [emoji4]

Hei kaikki, liitympä minäkin tänne. lukenut näitä keskusteluja jo pidempään.
Olen itse 28v ja mieheni 30v ja yheistä lasta toivomme. Nyt alkaisi yk 3. Viime kierrossa olin jo varma että nyt napsahti kaiken maailman oireiden takia mutta niin vaan ne rättipäivät sieltä lopulta tuli [emoji57]
Te keillä epäsäännöllinen kierto, tikutteletteko ovista? Oma kierto ei enään kovin epäsäännöllinen ole vaan jotai 28-34 välillä. Jos ette mistä oireista huomaatte oviksen? Itellä ollu vaikea nyt ovista bongata, aikaisemmi sen on kyllä huomannut. Pitäis varmaa itekki testata ovista tikutella ku sitä en oo ikinä tikutellut edes [emoji3] viime kierron oireista myös, onko muilla tullu rinnoista ku puristaa maitomaista nestettä? [emoji54] viime raskaudesta jo kohta 3v ja ei oo tai en oo ainaskaa aikasemmin huomannu et ois tullu. Outoa ja nyt ei tule vaik kuin tiristelee mutta tosiaa viime kierron lopussa tuli ja olinki ihan toiveissaan et plussa tulee testiin[emoji57]

Tervetuloa Heidi! :) Itse tikutan ovista. Tämä on neljäs kierto e-pillerien lopettamisen jälkeen ja kahdella niistä olen tuntenut ovulaation. Tikutan juuri siitä syystä, että emme missaisi parhaita päiviä :) Kolmessa edellisessä kierrossa ovulaatio oli päivälleen sama, tässä viimeisessä se oli kaksi päivää myöhemmin. Suosittelen tikuttaan niin oppii myös tuntemaan kehonsa paremmin!

Raskauskeiun onestep liuskat on ainakin hyviä.
Kaupan pc on suht herkkä mut näemmä siinä on laatu laskenut ja antaa haamuja huvikseen myös.

Heitsu, hyvä että asiat lähtee nyt liikkeelle ja toivotaan pikaista plussaa!

Hei kaikki, liitympä minäkin tänne. lukenut näitä keskusteluja jo pidempään.
Olen itse 28v ja mieheni 30v ja yheistä lasta toivomme. Nyt alkaisi yk 3. Viime kierrossa olin jo varma että nyt napsahti kaiken maailman oireiden takia mutta niin vaan ne rättipäivät sieltä lopulta tuli [emoji57]
Te keillä epäsäännöllinen kierto, tikutteletteko ovista? Oma kierto ei enään kovin epäsäännöllinen ole vaan jotai 28-34 välillä. Jos ette mistä oireista huomaatte oviksen? Itellä ollu vaikea nyt ovista bongata, aikaisemmi sen on kyllä huomannut. Pitäis varmaa itekki testata ovista tikutella ku sitä en oo ikinä tikutellut edes [emoji3] viime kierron oireista myös, onko muilla tullu rinnoista ku puristaa maitomaista nestettä? [emoji54] viime raskaudesta jo kohta 3v ja ei oo tai en oo ainaskaa aikasemmin huomannu et ois tullu. Outoa ja nyt ei tule vaik kuin tiristelee mutta tosiaa viime kierron lopussa tuli ja olinki ihan toiveissaan et plussa tulee testiin[emoji57]

Mulla kierto ollut joku 29-32 välillä, normisti ollut 29 päivää, mut saattanut välillä alkaa muutama päivä myöhemmin. Ja ovista en oo koskaan tuntenut, enkä tikuttanu sitä.

Mut viime kuussa ootin 10 päivää kun ei kuulunut ni tein testin kasettimaiseen r-testiin ni pärähti suoraan vahva plussa. Sen jälkeen mulle alko vasta tulee oireet (kipeät rinnat, pahoinvointi/oksenteluu, vatsan turvotus tms). :D

Kävin ostamassa tänään gelee royalit tähän uuteen kiertoon. Minkälaisia kokemuksia ryhmäläisillä on kyseisestä pilleristä? :grin

Kirppu yk3 kp2/31-33

Haluaako joku 10kpl testejä?

Liitteet

• IMG_2795.JPG
    IMG_2795.JPG
    943.5 KB · Katsottu: 176
Hei mulle voi laittaa yv:tä jos joku haluaa 30 ovistestiä ja/tai avatun mutta täyden purkin gelee royaleja.

Sydänkäpynen ja pipana rv 6+4

Jääkukka:On tosi hyvä juttu kun päästään eteenpäin ja syyt selvisi miksi ei näy kuukautisia.Toivotaan pikaista plussaa myös ;)
Heidi:Tervetuloa

Muokattu viimeksi:
Heippatirallaa!

Piiitkäään taustalla keskustelua seuranneena haluaisin liittyä mahtavaan joukkoonne :)

Hieman taustaa: oon 36v. ja löytyy kohta 17v. tytär ja reilu 1v. poika. Miehen kanssa kuumeillaan kovasti toista yhteistä lasta. Imetyksen lopetin maaliskuussa ja kierto tuli suht säännölliseksi heti. Imetyksen aikaan ovis tuli tosi myöhään (kp26-27) ja luteaalivaihe jäi vaan 8pv mittaiseksi. Nyt ovis on kuitenkin oikealla paikallaan ja luteaalivaihe on 10-11pv. Vois toki olla pari pv pitempikin... :sad001

Toista kiertoa syön gelee royaleja, liekö noista mitään hyötyä aikuisten oikeesti, mut en uskalla jättää poiskaan laughing7 käytössä myös vehnänalkioöljy, omenaviinietikka, foolihappo ja D-vitamiini. Kaikkeen sitä haksahtaa =D

Unicorn: muistelen lukeneeni, että gelee royalea 2kpl/pv ovikseen asti ja sen jälkeen 1kpl/pv. Ite oon syöny 1 kpl/pv.

Lume: niin odotin sulle plussaa!! Mut ainakin itse raskauduin heti alkuraskauden km jälkeen!! Ei siis kerennyt menkkoja tulla välissä ollenkaan :) eli nyt vaan uutta matoa koukkuun ja toivotaan että se kauan kaivattu plussa tulis jo teillekin :Heartred kyllä oli FR niin selkeää viivaa, että varmasti oli kemiallinen!

Mindsy kp12/25-27 yk3 imetyksen lopettamisen jälkeen, ilman ehkäisyä oltu 04/16 saakka

Takaisin